چگونه ویدئوهای یوتیوب را در پس زمینه بر روی iOS و اندروید پخش کنیم؟

چگونه ویدئوهای یوتیوب را در پس زمینه بر روی iOS و اندروید پخش کنیم؟
  • 1395/10/16
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

محتوای یوتیوب بسیار متنوع است، شما می توانید هر چیزی از ویدئوهای آموزشی تا شوهای تلویزیونی و حتی جدیدترین موزیک ویدئوها را در آن پیدا کنید. شاید برای شما شرایطی پیش آمده باشد که بخواهید در پس زمینه به یوتیوب گوش کنید، در حالی که کار دیگری را بر روی گوشی خود انجام می دهید.

گویا آی تی – بستن نرم افزار یوتیوب اجرای ویدئو را متوقف می کند، اما چند راهکار ساده وجود دارد که شما را قادر می کند تا در حین انجام یک کار دیگر، به یک ویدئو در پس زمینه گوش دهید. در ادامه به چند روش برای پخش یک ویدئوی یوتیوب در پس زمینه بر روی دستگاه های iOS و اندروید اشاره می کنیم.

پخش ویدئوها با YouTube Red (اندروید و iOS)
ابتدا اجازه دهید توضیح کوتاهی درباره این نرم افزار ارائه کنیم. YouTube Red یک سرویس اشتراکی است که شما را قادر می کند تا یک محتوا را در پس زمینه اجرا کنید، شوهای اورجینال مختص مشترکان این نرم افزار را تماشا کنید، از تبلیغات نیز در آن خبری نیست. این سرویس در ایالات متحده در دسترس است و شما می توانید به طور مستقیم از طریق نرم افزار یوتیوب در آن مشترک شوید.
اگر شما می خواهید تا به یک موسیقی در پس زمینه گوش کنید — در صورتی در YouTube Red مشترک نشده اید – این موسیقی بعد از بستن نرم افزار متوقف خواهد شد. بنابراین اگر می خواهید از این نرم افزار رسمی یوتیوب به طور کامل استفاده کنید باید در YouTube Red مشترک شوید.

پخش ویدئو ها با (Safari iOS)
بسیاری از افراد وقتی متوجه شوند که می توانند بدون جیلبریک کردن گوشی (شکستن قفل گوشی) یا دانلود هیچ گونه نرم افزار خاصی این کار را بر روی iOS انجام دهند شگفت زده می شوند. این کار ساده است، فقط ویدئو را در Safari اجرا می کنید و سپس بعد از اجرای ویدئو آن را می بندید.
مرحله ۱: به صورت عادی Safari را اجرا کنید و به یوتیوب بروید.
مرحله ۲: به ویدئویی که می خواهید در پس زمینه اجرا شود بروید.
مرحله ۳: بر روی آیکون بارگزاری مجدد در بالای سمت راست پنجره Safari ضربه بزنید و آن را نگه دارید تا به حالت دسکتاپ (Desktop Mode) تغییر کند. سپس بر روی گزینه Request Desktop Site ضربه بزنید و تیک آن را فعال کنید.
مرحله ۴: ویدئو را اجرا کنید و دکمه Home را فشار دهید تا Safari بسته شود.
مرحله ۵: انگشت خود را بر روی صفحه اصلی به سمت بالا بکشید تا Action Center باز شود و سپس موزیک پلیر را به سمت چپ بکشید تا آن را حذف کنید.
مرحله ۶: در Action Center شما ویدئوی یوتیوب را به جای موسیقی خود خواهید دید. فقط بر روی دکمه پخش (PLay) ضربه بزنید و به گوش دادن ویدئوی خود ادامه دهید، انگار که آن را بر روی دستگاه دیگری تماشا می کنید.

پخش ویدئوها با فایرفاکس و کروم (اندروید)
اجرای ویدئوهای یوتیوب در پس زمینه در سیستم عامل اندروید می تواند با فایرفاکس و گوگل کروم انجام شود. شما می توانید از هر دو مرورگر استفاده کنید، اما نسخه کروم شما باید v.54 یا بالاتر باشد.
مرحله ۱: به صورت عادی فایرفاکس یا کروم را اجرا کنید و به یوتیوب بروید.
مرحله ۲: به ویدئویی که می خواهید در پس زمینه اجرا شود بروید.
مرحله ۳: با ضربه زدن بر روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پنجره به منوی تنظیمات بروید. سپس بر روی گزینه Request Desktop Site ضربه بزنید و تیک آن را فعال کنید.
مرحله ۴: ویدئو را اجرا کنید و دکمه Home را فشار دهید تا مرورگر بسته شود. اگر در هنگام استفاده از کروم پخش ویدئو متوقف شد شما باید میله هشدار را پایین کشیده و دکمه پخش را فشار دهید.

پخش ویدئوها با Awesome Pop-up Video (اندورید)
ما در اینجا می خواهیم نرم افزار رایگان Awesome Pop-up Video و همچنین نسخه غیر رایگان آن را به شما معرفی کنیم، که شما را قادر می کند تا ویدئوهای بیش از ۵ دقیقه را اجرا کنید. ما توصیه می کنیم که ابتدا نسخه رایگان این نرم افزار را امتحان کنید تا میزان علاقمندی خود به آن را بسنجید. هر دو نسخه این نرم افزار به یک شکل عمل می کنند و ویدئوهای مورد پسند شما را در یک پنجره Pop-up پخش می کنند، بنابراین شما می توانید در هنگام پخش ویدئو به کارهای دیگر بپردازید.
مرحله ۱: با هر مرورگری که بر روی گوشی اندروید نصب شده به یوتیوب بروید.
مرحله ۲: به ویدئویی که می خواهید در پس زمینه اجرا شود بروید و آدرس (URL) آن را کپی کنید.
مرحله ۳: آدرس کپی شده را در داخل نرم افزار پِیست کنید و بر روی آیکون سمت راست ضربه بزنید.
مرحله ۴: بعد از بستن نرم افزار، ویدئوی شما فوراً در پنجره Pop-up ظاهر خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *