به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای گوشی میان‌رده آنر ۵ سی هوآوی منتشر می‌شود

به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای گوشی میان‌رده آنر ۵ سی هوآوی منتشر می‌شود
  • 1395/10/17
  • مقدم
  • 0

شرکت هوآوی در ماه آوریل، از گوشی خوش‌قیمت آنر ۵ سی به طور رسمی رونمایی کرد. با توجه به وعده‌ی ساب‌برند “آنر” هوآوی، انتظار داریم که برخی از مدل‌های جدید از سری “آنر” به‌زودی، به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ را دریافت نمایند و به همین جهت، به‌تازگی اعلام شده است که نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید نوقا برای گوشی آنر ۵ سی عرضه می‌شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی، همراه باشید.

گوشی آنر ۵ سی به صورت پیش‌فرض، از سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ استفاده می‌کند که این سیستم‌عامل با رابط‌کاربری EMUI شرکت هوآوی شخصی‌سازی شده است. با این‌حال، گوشی آنر ۵ سی، مدتی پس از رفع باگ‌های عمده که در نسخه‌های آزمایشی به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ توسط کاربران شناسایی می‌شود، به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید گوگل به‌روزرسانی می‌شود.

به‌تازگی از یک برنامه آزمایشی برای گوشی میان‌رده آنر ۵ سی رونمایی شده است که به کاربران، فرصتی برای تجربه نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ و رابط‌کاربری EMUI 5.0 هوآوی می‌دهد. البته از آن‌جایی که به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل اندروید نوقا برای گوشی آنر ۵ سی به صورت آزمایشی و برای شناسایی مشکلات عمده عرضه می‌شود، تعداد کاربرانی که می‌توانند آن‌را دریافت نمایند؛ محدود خواهد بود.

آنر 5 سی

به همین جهت، در بیلد آزمایشی اول، تنها ۵۰ دستگاه گوشی آنر ۵ سی به اندروید نوقا ۷٫۰ به‌روزرسانی خواهد شد و در بیلد دوم که مدتی بعد عرضه می‌شود، تعداد کاربران تست به ۱۰۰ نفر خواهد رسید. البته، این برنامه در ابتدا تنها برای کاربران هندی در نظر گرفته شده است اما نمی‌دانیم که در سایر کشورها نیز، بررسی نسخه آزمایشی سیستم‌عامل اندروید نوقا بر روی گوشی آنر ۵ سی امکان‌پذیر خواهد بود یا خیر.

برطبق اعلام ساب‌برند “آنر”، زمانی‌که مشخصات گوشی‌هوشمند شما برای آزمایش نسخه بتا سیستم‌عامل اندروید نوقا ثبت می‌شود؛ به محض انتشار نسخه آزمایشی، آخرین نسخه آزمایشی از رابط‌کاربری EMUI و سیستم‌عامل اندروید نوقا به صورت OTA عرضه خواهد شد و می‌توانید با دریافت این به‌روزرسانی، آن‌را بر روی گوشی آنر ۵ سی خود آزمایش کنید.

به همراه قابلیت‌ها و بهبودهای جدید سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰، آخرین نسخه از رابط‌کاربری اختصاصی EMUI 5.0 با قابلیت‌های جدیدی از جمله اپ‌ دراور، طراحی نزدیک‌تر رابط‌کاربری به نسخه خام سیستم‌عامل اندروید از جمله پنل نوتیفیکیشن و قسمت Recent Apps و ویژگی app twin، برای کاربران به صورت عمومی عرضه خواهد شد.

آنر 5 سی

البته در بیلدهای آزمایشی، ممکن است بخشی از قابلیت‌های جدید رابط‌کاربری EMUI 5.0 وجود نداشته باشد و به مرور و در نسخه‌های بعد، این قابلیت‌ها را با انتشار یک به‌روزرسانی جدید، دریافت خواهید کرد. هم‌چنین، بهتر است توجه داشته باشید که در صورت ثبت مشخصات گوشی خود برای دریافت نسخه آزمایشی سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰، احتمالاً مشکلات نرم‌افزاری مختلفی را نیز تجربه خواهید کرد و در صورتی‌که یک کاربر حرفه‌ای نیستید، توصیه می‌کنیم که تا انتشار نسخه پایدار به‌روزرسانی جدید آنر ۵ سی، منتظر بمانید.

برنامه آزمایش سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ برای گوشی آنر ۵ سی شرکت هوآوی، هنوز آغاز نشده است و به همین جهت، در صورتی‌که تمایل دارید تا این نسخه را تجربه کنید، با مراجعه به این لینک، مشخصات‌ گوشی خود را ثبت نمایید.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *