آموزش چند ترفندکاربردی Stories در اینستاگرام

آموزش چند ترفندکاربردی Stories در اینستاگرام
  • 1395/10/18
  • زهرا معبودی
  • 0

یکی از قابلیت هایی که چند وقتی است به اینستاگرام افزوده شده و طرفداران بیشماری نیز یافته، بخش Stories  می باشد. این بخش به شما اجازه می دهد تا عکس ها و ویدئو هایتان را به صورت یک داستان با دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید. در صورتی که با این بخش و ترفند های آن آشنایی ندارید این مطلب را با گویا آی تی همراه باشید.

چگونه یک پست Stories  جدید ایجاد کنیم؟

برای افزودن یک Stories  جدید در اینستاگرام بایستی در قسمت بالای صفحه علامت (+) را کلیک نمایید.

stories

با لمس آیکون مشخص شده در تصویر شما به نرم افزار دوربین هدایت می شوید و می توانید یک عکس و یا ویدئو ضبط نموده و به Stories  خود بیافزایید. توجه داشته باشید که تایم تعیین شده برای ضبط ویدئو  در این بخش تنها ۱۰ ثانیه می باشد.

stories

پس از آن شما این امکان را دارید تا با ابزار سه گانه ای که در اختیار دارید بنویسید و یا بکشید.

stories

در صورتی که قصد دارید رنگ دیگری را برای قلم خود انتخاب نمایید تنها کافی است یکی از گزینه های قلمو را لمس نموده و آنقدر نگه دارید تا یک پالت رنگی در مقابلتان ظاهر گردد.

استفاده از نماد “Aa” نیز به شما این امکان را می دهد تا متن دلخوهتان را بر روی تصویر تایپ نمایید.

stories

با لمس گزینه “Add it to your story” می توانید اولین داستانتان را پست نمایید.

چگونه عکس ها و ویدئو هایمان را از camera roll آپلود نماییم؟

برای آپلود عکس از camera roll بایستی به محض مشاهده صفحه ضبط ویدئو آن را به سمت پایین هدایت نمایید. با انجام این کار لیستی از آخرین عکس ها و ویدئو هایتان به نمایش در خواهد آمد. توجه داشته باشید که تنها عکس ها و ویدئو هایی قابل آپلود شدن هستند که ظرف ۲۴ ساعت گذشته گرفته شده باشند.

چگونه افراد بازدید کننده پست های Story مان را چک کنیم؟

برای اطلاع از کسانی که  تاکنون از داستان شما دیدن نموده اند می توانیم با کلیک بر روی پست خود به صفحه مربوطه هدایت شده و در آن جا لیست افراد مورد نظر را مشاهده نمایید.

stories

در صورتی که فرد خاصی را در لیست مشاهده می کنید که تمایل ندارید از این پس داستان های شما را مشاهده نماید، می توانید با انتخاب علامت  “X” از این پس فرد مورد نظر را از مشاهده داستان هایتان محروم نمایید.

stories

چگونه به Instagram Stories پاسخ ارسال کنیم؟

شما می توانید با ارسال پیام پاسخ Stories را بفرستید. این پیام شما به صورت نظر/Comment ارسال نخواهد شد. پیام شما به صورت Direct برای شخص مورد نظر فرستاده می شود.

stories

چگونه می توانیم تنظیمات حریم خصوصی پست را تغییر دهیم؟

برای این منظور می توانید با مراجعه به سربرگ  “Story Settings” و انتخاب گزینه “Hide Story From” داستان هایتان را از اشخاصی که تمایل ندارید پنهان نمایید.

stories

چگونه می توانیم به پست های Story مان فیلتر اضافه کنیم؟

یکی از قابلیت هایی که  در این بخش می توانید در اختیار داشته باشید استفاده از ۶ فیلتر تصویری است که پس از گرفتن عکس و فیلم قادر به ست نمودن آن ها هستید.

چگونه می توانیم Story هایمان را ذخیره کنیم یا به اشتراک بگذاریم؟

برای این منظور کافی است با باز نمودن داستان مود نظر و از منوی موجود در بخش بالایی گزینه “Save Video” را انتخاب نمایید. در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید با انتخاب  گزینه “…Share as Post” داستان مورد نظر را به یکست همگانی تبدیل نمایید.

stories

نظرات و دیدگاه های خود را ما و دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *