مشخصات احتمالی گوشی گوگل پیکسل ۲

مشخصات احتمالی گوشی گوگل پیکسل ۲
  • 1395/10/19
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

دستگاه گوگل پیکسل، در اکتبر ۲۰۱۶ عرضه شد. این دستگاه، با وجود آنکه در بخش نرم افزار و دوربین دارای اشکالاتی بوده، اما تاکنون عملکرد خوبی داشته است. سری پیکسل، جایگزین دستگاههای نکسوس فعلی شده است.

گویا آی تی – البته این بدان معنا نیست که شرکت گوگل همان استراتژی به کار رفته در دستگاههای نکسوس را در مورد پیکسل ها نیز اعمال کرده است. از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵، گوگل هر سال یک دستگاه نکسوس جدید عرضه کرده و از نکسوس یک، به نکسوس ۶P رسیده است.
طبق گزارش T3، شرکت گوگل احتمالا همان استراتژی گذشته را در عرضه پیکسل ها نیز به کار خواهد بست. انتظار می رود پیکسل ۲ و پیکسل XL2، تا اکتبر ۲۰۱۷ به بازار عرضه شوند. احتمالا تولیدکننده آنها نیز، همانند پیکسل های سال ۲۰۱۶، شرکت HTC خواهد بود.
در این مقاله پنج ویژگی مورد انتظار از گوشی های هوشمند سری پیکسل ۲ را بیان کرده ایم:

پردازنده Snapdragon 835
به نظر می رسد این پردازنده، گزینه منتخب گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۷ باشد. انتظار می رود اسنپ دراگون ۸۳۵، در پرچم داران سال ۲۰۱۷، از جمله نوت ۸ و S8 تعبیه شود.
این پردازنده، با فناوری پردازنده ۱۰ نانومتری ساخته شده که باعث می شود نسبت به پردازنده های فعلی عملکرد بهتری داشته باشد و عمر مفید باتری را نیز افزایش دهد.

صفحه نمایش با رزولوشن QHD
احتمالا شرکت گوگل، رزولوشن صفحه نمایش گوشی های هوشمند سری پیکسل را از ۱۰۸۰×۱۹۲۰p به ۱۴۴۰×۲۵۶۰p ارتقا خواهد داد. به این ترتیب صفحه نمایش پیکسل ۲ همتراز با گوشی پیکسل XL خواهد شد.

دو دوربین
یکی از مشکلاتی که در گوشی های پیکسل سال ۲۰۱۶ وجود داشت، از جا در رفتن لنز دوربین های آنها بود. دستگاههای سال ۲۰۱۷ دارای سیستم دو دوربینه هستند و از این لحاظ، مسیر گوشی های اپل و سامسونگ را دنبال می کنند.

سازگاری با Daydream View 2
انتظار می رود این دستگاه جدید، با هدست جدید Daydream View سازگار باشد. این هدست جدید نیز در سال جدید به بازار عرضه خواهد شد. Daydream View جدید، دارای قابلیت های پیشرفته VR بوده و خصوصا روی بازی های VR تمرکز دارد؛ بنابراین به دستگاهی قدرتمند نیاز دارد تا از آن پشتیبانی کند.

RAM 6 گیگابایتی
احتمالا شرکت گوگل RAM دستگاههای سری پیکسل را از ۴گیگابایت به ۶گیگابایت افزایش خواهد داد تا بتواند از قابلیت های جدید، مشخصات قوی تر و مهم تر از همه، از نسل بعدی سیستم عامل اندروید، پشتیبانی کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *