۱۰ روش ساده و کوچک برای خوش شانس شدن

۱۰ روش ساده و کوچک برای خوش شانس شدن
  • 1395/10/19
  • زهرا معبودی
  • 0

تقریبا هیچ کس شانس را قبول ندارد، اما اگر نیک بنگریم متوجه می شویم که مردم، بدست آوردن موقعیت خوب و از دست ندادن موقعیت های خوب را به عنوام شانس تلقی می کنند.

در این مقاله به شما کمک می کنیم، تا بتوانید فرصت های بی نظیری در زندگی شخصی و کاری تان بدست آورید و فرصت های خوب و پیش رو را از دست ندهید. با گویا آی تی همراه باشید.

Getting lucky

۱اطلاع و استقبال از فرصت های طلایی

نکته این جاست که هر چقدر کار کنید، به همان میزان دارایی شما نیز بیشتر و بیشتر خواهد بود. گاهی با دست روی دست گذاشتن نمی توانید، به آن چه در ذهن دارید دست پیدا کنید. دنیا قانون عمل و عکس العمل است یعنی تا کاری نکنید، چیزی عایدتان نخواهد شد.

۲تجسم فعال را دست کم نگیرید

افکار شما موقعیت های پیش رویتان را باز سازی می کنند بنابراین به این فکر کنید که دوست دارید واقعا در چه جایگاهی باشید؟ به این روش فکر کنید که بازیگران برتر از ابتدا تصور می کنند که تماشاچیان برای آنان کف می زنند، حتی بهترین ورزش کاران هم همیشه به این فکر می کنند که مدال را بر گردن انداخته اند. اما شما در مورد موقعیت زندگی و کسب و کار خود چگونه فکر می کنید. خوشبختانه تفکر و تجسم خلاق رایگان است و برای هر حیطه ای بکار گرفته می شود.

۳-مثبت اندیش باشید

مثبت اندیشی ساده انگاری نیست بلکه فرصتی است که به شما کمک می کند محیط ذهنتان را پالایش دهید و آن را برای تجسم خلاق موثر آماده کنید. هرگز تفکر منفی را وارد پروسه تصور خود نکنید و نهایت تلاش تان را برای مثبت فرض کردن اوضاع بکار گیرید.

۴دلتان چه می گوید؟

برنامه نویسی درونی ما طوری است که می تواند در شرایط سخت، با الهاماتی که هنوز نمی دانم از کجا می آیند، زندگی مان را تضمین کنند. هر جا احساس می کنید که دارید راه را اشتباه می روید، کمی صبر کنید و آرامش پیدا کنید و از دلتان هم کمک بگیرید. باور کنید مشاور دل همیشه حرفش درست است. البته در این باره هرگز دست از تحقیق و مشورت با آگاهان فراموش نکنید.

 ۵- به دیگران هم کمک کنید!

من به شکل عجیبی معتقدم که کمک کردن به دیگران می تواند انرژی های مثتبی را روانه زندگی شما کند! حالا هر طوری که فکر می کنید به دیگران کمک کنید و از این طریق شانس و توفیقات را به سمت زندگی خود روانه کنید.  فراموش نکنید که اگر یک شمع در حوالی کسی روشن کردید، قطعا نور آن راه شما را هم روشن خواهد کرد.

Getting lucky

۶تلاش کنید

گاهی برنامه های مان شکست می خورد! این به معنی بد بودن ایده نیست گاهی لازم است طرح های مان را به چالش بکشیم، تا بتوانیم مسیر درست اجرایی ان ها را پیدا کنیم.

به خاطر داشته باشید بعضی‌اوقات چیزی که شما می‌خواهید، شانس خیلی زیاد است.

۷استرس را مدیریت کنید

برای اینکه بتوانید درست فکر کنید و بتوانید پیشرفت داشته باشید نیاز به آرامش و سکون دارید هرگز به این فکر نکنید که اگر نشود چه می شود! این افکار مولد استرس هستند. شرایطی که استرس می گیرید را بررسی کنید و با آن ها مبارزه کنید. سعی کنید برای گرفتن تصمیمات درست مثل افراد موفق عمل کنید! مثلا هنگام راه رفتن به دنبال روش های خیلی اثر گذار برای پیشرفت نباشید! سکون همیشه بهترین حالتی است که مغز و ذهن کارایی بیشتری خواهند داشت! امتحان کنید.

۸حال را دریابید

خیلی از ما آدم ها یا در گذشته زنذگی می کنیم یا در آینده و این است دلیل اینکه بسیاری از اوقات، فرصت هایی که پیش رویمان قرار می گیرد را درک نمی کنیم و به آن ها پا می زنیم و در آینده حسرت آن را می خوریم! شاید افکار کنونی تان که امروز شما را در گیر کرده و موجب شده در گیر گذشته باشید، این بوده که در همان گذشته هم در زمان حال زندگی نکرده اید.

۹افزایش آگاهی را سرلوحه کار خود قرار دهید.

برای اینکه شرایط کنونی و پیش روی تان را بدانید و خودتان را برای مقابله با آن تجهیز کنید نیاز به کمی کنجکاوری به منظور افزایش آگاهی دارید! هدفمان این نیست بگوییم که در کار دیگران یا امورات بی مربوط دخالت نمایید. ما معتقدیم که شما باید برای افزایش هشیاری و البته خلاقیت، کمی آگاهی تان را بالا ببرید.

۱۰پشتکار داشته باشید

در این مرحله به این نتیجه می رسیم که شانس در واقع همان نتیجه تلاش است هر چقدر شما تلاش بیشتری داشته باشید، سود بیشتر و شانس بیشتری نصیب تان خواهد شد. برای کاری که فکر می کنید زندگی تان به آن گره خواهد خورد تلاش تان را از دست ندهید و البته توصیه اکید داریم که برنامه ریزی کنید و از قدرت برنامه ریزی بهره ببرید. کتابی با عنوان قدرت برنامه ریزی وجود دارد که می تواند به شما در این وادی کمک کند.

نظرتان در مورد ۱۰نکته یاد شده چیست؟ آیا شما نکته ای به ذهنتان می آید که بتواند خوش شانسی را برایتان به بار آورد؟ نظر خود را در این رابطه با گویا آی تی در میان بگذارید. این مطلب را برای بهبود زندگی اطرافیان و برای عمل کردن به نکته ۵ این مقاله، روی شبکه های اجتماعی نشر دهید!

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *