ویدیو فاش‌شده از گوشی اچ‌تی‌سی Ocean قابلیت‌های منحصر به فرد آن‌را نشان می‌دهد

ویدیو فاش‌شده از گوشی اچ‌تی‌سی Ocean قابلیت‌های منحصر به فرد آن‌را نشان می‌دهد
  • 1395/10/19
  • مقدم
  • 0

شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی از دو گوشی هوشمند اندرویدی جدید در یک رویداد خبری در ۱۲ ژانویه رونمایی خواهد کرد و براساس شایعات فاش‌شده، فبلت پرچم‌دار اچ‌تی‌سی U اولترا به همراه گوشی رده‌بالای اچ‌تی‌سی U پلی در این رویداد معرفی می‌شود. به‌تازگی، یک ویدیو تبلیغاتی گوشی اچ‌تی‌سی Ocean فاش شده است که از قابلیت‌های منحصر به فرد آن خبر می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

براساس ویدیو منتشرشده توسط اوان بلاس، گوشی اچ‌تی‌سی Ocean به قابلیت‌هایی مجهز خواهد بود که گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ از آن استفاده نمی‌کند. همان‌طور که می‌دانید، گوشی‌ گلکسی اس ۷ اج و گلکسی اس ۶ اج به نمایشگر لبه منحنی دوگانه مجهز شده‌اند اما لبه‌های منحنی در نمایشگر در این دو مدل، عملاً کاربرد خاصی ندارد و بیشتر، آن‌ها را جذاب کرده است.

با این‌حال، شرکت اچ‌تی‌سی در فبلت پرچم‌دار اچ‌تی‌سی Ocean Note یا اچ‌تی‌سی U اولترا از یک نمایشگر با دو لبه منحنی استفاده کرده است و کاربران با کمک لبه‌های منحنی، می‌توانند به بالا یا پایین اسکرول نموده یا یک برنامه خاص را باز نمایند. هم‌چنین در برخی از شایعات گذشته، آمده است که می‌توانید با ژست‌های حرکتی خاص، صدا را کم یا زیاد نمایید.

صرف‌نظر از نام تجاری گوشی‌های جدید اچ‌تی‎سی، این قابلیت در هر دو گوشی اچ‌تی‌سی Ocean Note و اچ‌تی‌سی U پلی وجود خواهد داشت. هر دو لبه نمایشگر به منظور اسکرول و یا باز کردن یک برنامه خاص قابل استفاده است و این موضوع برای کاربرانی که چپ دست هستند؛ بسیار کاربردی خواهد بود.

 اچ‌تی‌سی Ocean

شایعات مختلف، نشان می‌دهد که گوشی اچ‌تی‌سی U اولترا به یک نمایشگر ۶ اینچی Quad HD مجهز خواهد بود و از جک صدا استفاده نمی‌کند. البته حذف جک صدا از گوشی‌های هوشمند، موضوع چندان تازه‌ای نیست زیرا پیش‌تر نیز، موتورولا و اپل، گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود را بدون جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا معرفی کرده‌اند و حتی انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ در گلکسی اس ۸، جک صدا را کنار بگذارد.

در کنار گوشی اچ‌تی‌سی U اولترا، همان‌طور که گفته شد؛ شرکت سازنده از گوشی اچ‌تی‌سی U پلی رونمایی خواهد کرد که در مقایسه با اچ‌تی‌سی U اولترا قیمت کم‌تری دارد و مشخصات سخت‌افزاری نسبتاً ضعیف‌تری خواهد داشت. با این‌حال، ماندگاری باتری آن به دلیل استفاده از یک نمایشگر کوچک‌تر بیشتر خواهد بود. انتظار می‌رود که این مدل همانند اچ‌تی‌سی Ocean Note بدون جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا عرضه شود و به همین جهت برای گوش‌دادن به موسیقی با استفاده از هندزفری، باید از درگاه یواس‌بی Type-C این گوشی یا هندزفری‌های بی‌سیم استفاده نمایید.

با توجه به اینکه شایعات پیشین از رونمایی از سه گوشی از سری Ocean توسط شرکت اچ‌تی‌سی خبر داده‌اند، هنوز نمی‌دانیم که مدل سوم در چه زمانی معرفی خواهد شد. با این‌حال، بسیار بعید است که شرکت اچ‌تی‌سی، مدل سوم را نیز در ۱۲ ژانویه ارائه دهد زیرا پیش‌تر، شایعات از معرفی سه گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی در سه ماهه اول سال جاری حکایت داشته‌اند و به همین جهت، احتمالاً گوشی اچ‌تی‌سی Ocean Master در کنگره جهانی موبایل به صورت رسمی معرفی خواهد شد. البته ممکن است شرکت اچ‌تی‌سی به همراه مدل، از گوشی میان‌رده اچ‌تی‎سی X10 رونمایی کند.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *