کنسول Sure Shot HD گیم های آرکید تیر اندازی را به خانه شما می آورد

کنسول Sure Shot HD گیم های آرکید تیر اندازی را به خانه شما می آورد
  • 1395/10/19
  • زهرا معبودی
  • 0

این کنسول اندرویدی تمام لذت بازی های آرکید را به خانه شما جایی که راحت و آسوده هستید خواهد آورد.

تمام وسایلی که در CES معرفی می شوند برای تغییر در دنیا و اهداف بزرگ ساخته نشده اند، برخی از این وسایل تنها برای سرگرم کردن مردم هستند. Sure Shot HD مثال بارزی از این قبیل است. این دستگاه در واقع یک کنسول مبتنی بر اندروید است که به شما امکان انجام بازی های آرکید در خانه را می دهد.

Sure Shot HD

کنسول Sure Shot HD بسیار کوچک است، تقریبا اندازه یک اسمارتفون نسبتا ضخیم. در جلو آن حسگر های مادون قرمز تعبیه شده است و از طریق کابل HDMI و یا وای فای به تلویزیون شما متصل خواهد شد. همچنین به همراه آن یک کنترلر تفنگی شکل آرکیدی بی سیم نیز وجود خواهد داشت که عملکردی مشابه با آن چه در بازی Duck Hunt در NES Zapper شاهد بودیم خواهد داشت.

این کنسول به همراه بازی Big Buck Hunter Pro عرضه خواهد شد. این بازی درست مانند بازی های آرکیدی که حتما در شهر بازی ها به چشمتان خورده و یا تجربه بازی با آن ها را داشته اید خواهد بود تنها تفاوت اش این است که دارای کیفیت HD است. می توانید در بازی یک کاربر تعریف کرده و امتیازات خود را به ثبت رسانده و حتی در رقابت های آنلاین شرکت کنید و یا حتی به صورت مستقیم با دوستان تان به صورت یک به یک به رقابت بپردازید.

Sure Shot HD

تعدادی بازی دیگر نیز برای این کنسول موجود می باشد. قیمت این بازی ها نیز مشابه بازی هاییست که در پلی استور و یا اپ استور اپل یافت می شوند.

شرکت Sure Shot یک کمپانی بسیار کوچک است که در شهر آستین ایالت تگزاس واقع شده و تنها ۹ کارمند دارد. این شرکت نه تنها یک کنسول اندرویدی ساخته است بلکه پلتفورمی (Sure Shot Shop) نیز طراحی کرده است تا دیگر توسعه دهندگان گیم های اندرویدی نیز بتوانند بازی های شوتینگ آرکیدی را برای آن تولید کنند.

Sure Shot HD

Sure Shot HD با قیمت ۸۰ دلاری به بازار عرضه خواهد شد که تنها ۲۰ دلار از NES Classic Mini ارزان تر خواهد بود. نظرتان را در رابطه با این ابتکار فوق العاده در سال ۲۰۱۷ با گویا ای تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع: cnet.com

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *