چگونه ظاهر FireFox خود را شبیه مرورگر اج کنیم؟

چگونه ظاهر FireFox خود را شبیه مرورگر اج کنیم؟
  • 1395/10/20
  • زهرا معبودی
  • 0

جدید ترین مرورگر مایکروسافت، مرورگر اج است. که برای کاربران ویندوز ۱۰ ارائه شده است. در صورتی که شما از ظاهر این مرورگر خوشتان می آید می توانید مرورگر فایرفاکس تان را به کمک یک تم جدید شبیه مایکروسافت اج کنید. برای آموزش نحوه انجام این کار با گویا آی تی همراه باشید.

یک توسعه دهنده خلاق تلاش نموده با تولید یک تم جذاب و جالب برای موزیلا فایرفاکس، این مرورگر را از نظر ظاهری شبیه به مرورگر جدید مایکروسافت (مایکروسافت اج) نماید. برای انجام روند این کار بایستی با مراجعه به این لینک تم مورد نظر را دانلود و نصب نمایید. این تم قادر است هر دو نسخه تیره و روشن مرورگر اج را برای کاربران شبیه سازی نماید.

در توضیحات رسمی این تم آمده است:

فایرفاکس اج یک تم برای مرورگر فایرفاکس است که می ‌تواند ظاهر این مرورگر را شبیه به مرورگر اج مایکروسافت تغییر دهد. با نصب تم تیره یا روشن مرورگر اج روی فایرفاکس، هیچ ‌یک از امکانات آن را از دست نخواهید داد و تنها ظاهر مرورگر تغییر خواهد کرد. این تم بر روی ویندوز ۱۰ و فایرفاکس نسخه ۵۰ آزمایش شده است.

microsoft-edge-mozillas-firefox-1

در صورتی که از روش معمولی قادر به نصب این تم بر روی مرورگر فایرفاکس خود نشدید می توانید با استفاده از روش زیر به نتیجه مطلوب برسید:

  1. افزونه Stylish را از آدرس دانلود و نصب نمایید.
  2. از طریق این لینک به صفحه فایرفاکس اج مراجعه نمایید.
  3. یکی از تم های تیره و یا روشن عرضه شده در این بخش را برگزینید.
  4. با انتخاب گزینه Install with Stylish تم مربوطه را نصب نمایید.

microsoft-edge-mozillas-2firefox3

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این مطلب با ما و دیگر کاربران گویا آی تی درمیان بگذارید. همچنین با انتشار این مطلب در شبکه های اجتماعی خود دیگران را نیز از این آموزش کاربردی آگاه نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *