شایعه: کنسول نینتندو سوئیچ نزدیک به ۲۵۰ دلار قیمت خواهد داشت

شایعه: کنسول نینتندو سوئیچ نزدیک به ۲۵۰ دلار قیمت خواهد داشت
  • 1395/10/20
  • مقدم
  • 0

پس از رونمایی شرکت نینتندو از کنسول بازی قابل‌حمل نینتندو سوئیچ، بسیاری منتظر اعلام رسمی قیمت این کنسول هستند و به همین جهت، شایعات مختلفی در رابطه با قیمت احتمالی کنسول بازی جدید شرکت نینتندو وجود دارد. به‌تازگی، مشخص شده است که کنسول نینتندو ایکس تنها ۲۵۰ دلار قیمت خواهد داشت که آن‌را به یک گزینه بسیار مناسب برای گیمرها تبدیل خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

برطبق گزارش جدید یک وب‌سایت ژاپنی، کنسول نینتندو سوئیچ نزدیک به ۲۵ هزار ین قیمت خواهد داشت که پس از تبدیل قیمت آن به دلار آمریکا، این کنسول نزدیک به ۲۱۵ دلار قیمت دارد. با این‌حال، هنگامی‌که شرکت نینتندو کنسول بازی جدید خود را خارج از بازار ژاپن عرضه نماید، احتمالاً قیمت آن به ۲۵۰ دلار خواهد رسید که در هر صورت، بسیار مناسب است.

برچسب قیمتی ۲۱۵ دلاری کنسول نینتندو سوئیچ ایکس، آن‌را در مقایسه با کنسول‌های دیگر به یک محصول با قیمت کم‌تر مبدل خواهد کرد و به همین جهت، انتظار می‌رود که این موضوع بتواند کاربران را نسبت به خرید این کنسول ترغیب نماید. پس از شکست کنسول Wii U نینتندو، قابل درک است که کاربران نسبت به خرید کنسول جدید این سازنده، نگران باشند اما قیمت پایین‌تر کنسول نینتندو سوئیچ ایکس در مقایسه با کنسول ایکس‌باکس وان اس و پلی‌استیشن ۴ اسلیم، ممکن است دیدگاه کاربران را نسبت به کنسول جدید نینتندو تغییر دهد.

پیش‌تر نیز، قیمت کنسول نینتندو سوئیچ ایکس در یک وب‌سایت کانادایی فاش شد که نزدیک به ۲۵۰ دلار بود. به همین جهت، انتظار داریم که قیمت نهایی کنسول جدید نینتندو کم‌تر از ۲۵۰ دلار آمریکا باشد. انتظار می‌رود که شرکت نینتندو جزئیات بیشتری را در رابطه با کنسول بازی جدید خود در پنج‌شنبه، ۱۲ ژانویه به صورت رسمی ارائه دهد.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *