اثر ویژگی مخفی ویندوز ۱۰ بر Xbox One Scorpio

اثر ویژگی مخفی ویندوز ۱۰ بر Xbox One Scorpio
  • 1395/10/20
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

ایکس باکس وان اسکورپیو در آستانه تاریخ عرضه خود از نسخه Windows 10 Game Mode جدید کمک می گیرد. مشخصات ایکس باکس وان اسکورپیو می تواند با استفاده از ابزار توسعه Game Mode جدید ویندوز ۱۰ ارتقاء یابد.

گویا آی تی – اخیراً گزارش شده است که ویندوز ۱۰ از یک ویژگی Game Mode جدید به عنوان بخشی از آپدیت آینده خود بهره مند خواهد شد.
این ویژگی تضمین می کند که نیرو به جای نرم افزارهای پس زمینه به بازی های ویندوز ۱۰ هدایت خواهد شد. این عمل باعث می شود تا کامپیوتر شما همانند یک کنسول بازی خانگی عمل کند.

طبق گزارش جدید سایت Windows Central ، Game Mode همچنین برای ایکس باکس وان اسکورپیو نیز مزیت خواهد داشت.
هر نسخه ویندوز دارای Game Mode که برای پلتفرم جهانی ویندوز (UWP) ساخته شده باشد و از قابلیت ۴K بر روی کامپیوتر پشتیبانی کند می تواند بدون مشکل به ایکس باکس وان اسکورپیو منتقل شود.

در واقع، هر نسخه Game Mode می تواند از کامپیوتر به اسکورپیو منتقل شود به طوری که ۹۵ درصد از کدهای آن بدون تغییر باقی بماند.
این گزارش حاکی از آن است که برای مثال، ویژگی های ۴K استفاده شده در نسخه کامپیوتری Resident Evil 7 می تواند مستقیماً بر روی اسکورپیو بارگذاری شود.
اکنون که به سمت تاریخ عرضه آن در تعطیلات ۲۰۱۷ حرکت می کنیم، دستگاه هیجان انگیز ایکس باکس وان اسکورپیو در حال حاضر در اوج خود قرار دارد.
آرون گرینبرگ، رئیس بازاریابی بازی های Xbox در مایکروسافت در توئیت اخیر خود می گوید، ” اکنون سال ۲۰۱۷ است، سال پروژه SCORPIO، آیا برای هیولا آماده اید!”
جاش اِستین، مدیر انجمن Xbox نیز می گوید، ” به سال اسکورپیو خوش آمدید! هیجان زده نیستید….”

بعد از درخواست یک هوادار از فیل ِاسپنسر، رئیس Xbox برای اظهار نظر در این زمینه او نیز پیام خود این گونه اعلام می کند، ” این سال متعلق به اسکورپیو است.”
از ایکس باکس وان اسکورپیو به عنوان قدرتمندترین کنسول ساخته شده تا به حال یاد می شود. آن دارای ۶ ترافلاپس (Teraflops) توان پردازشی گرافیکی (GPU) است، به طوری که حالت بازی ۴K را فرآهم کرده و از واقعیت مجازی پشتیبانی می کند.

ایکس باکس وان اسکورپیو آن چنان قدرتمند است که مایکروسافت اخیراً از کنسول پلی استیشن ۴ سونی نیز انتقاد می کند، به طوری که این شرکت در گفتگو با یک سایت اعلام کرده که این دستگاه قادر به اجرای ۴K واقعی نیست و ایکس باکس وان اسکورپیو قابلیت بالاتری دارد.
او می گوید، ” به نظر من آنها در حال حاضر تبلیغات زیادی در مورد ۴K برای مشتریان انجام می دهند. آنها درباره رندرسازی شطرنجی و افزایش مقیاس و مواردی از این قبیل صحبت می کنند. آنها نیز ممکن است در آینده تصمیم بگیرند که ۶ ترافلاپس توان را انتخاب کنند. اما چیزی که من می دانم این است که ۴٫۲ ترافلاپس توان برای اجرای صحیح ۴K کافی نیست. ”

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *