عرضه گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ با یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی QHD با نسبت ابعاد ۱۸:۹

عرضه گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ با یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی QHD با نسبت ابعاد ۱۸:۹
  • 1395/10/21
  • مقدم
  • 0

شرکت ال‌جی دیسپلی، به‌تازگی از یک نمایشگر جدید با نسبت ابعاد ۱۸:۹ برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کرده است که در گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی جی ۶، به کار گرفته خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

براساس اطلاعات رسمی،  به‌نظر می‌رسد که گوشی ال‌جی جی ۶ به یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی Quad HD ال‌سی‌دی (LCD) مجهز خواهد بود و نسبت ابعاد آن، ۱۸ به ۹ است. در صورت عرضه گوشی ال‌جی جی ۶ با یک نمایشگر با نسبت ابعاد ۱۸:۹، به‌نظر می‌رسد که گوشی پرچم‌دار جدید این سازنده برای تجربه کامل قابلیت اجرای چند برنامه در کنار هم در سیستم‌عامل اندروید نوقا بسیار مناسب باشد.

در هر اینچ از نمایشگر جدید معرفی‌شده توسط ال‌جی دیسپلی نزدیک به ۵۶۴ پیکسل وجود دارد یا به عبارت بهتر، رزولوشن صفحه‌نمایش جدید این شرکت، ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل خواهد بود که در مقایسه با پنل‌های Quad HD رایج، رزولوشن بیشتری دارد. ال‌جی دیسپلی، هم‌چنین ادعا می‌کند که این پنل، اولین صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی Quad HD با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ است و هم‌چنین، تراکم پیکسلی آن، نزدیک به چهار برابر تراکم پیکسلی یک صفحه‌نمایش اچ‌دی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل خواهد بود.

در رابطه با صفحه‌نمایش جدید شرکت ال‌جی دیسپلی، یکی از مدیران اجرایی این شرکت اعلام کرده است:

این شرکت انتظار دارد تا با نمایشگر فوق‌العاده با کیفیت جدید که نسبت ابعاد آن ۱۸ به ۹ است، تجربه کاربری  را به حداکثر برساند. صفحه‌نمایش جدید تولیدشده توسط ال‌جی دیسپلی، آن‌را نسبت به نمایشگرهای رایج برای گوشی‌های هوشمند متمایز می‌کند. شرکت ال‌جی دیسپلی، به ابداع استانداردهای جدید در نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند ادامه خواهد داد.

مصرف انرژی تا ۳۰ درصد کاهش یافته است

ال‌جی جی 6

نمایشگر جدید ال‌جی دیسپلی، از فناوری inTOUCH استفاده می‌کند که مدت زمان پاسخ‌گویی صفحه‌نمایش را کاهش می‌دهد؛ به همین جهت، مدت زمان تاخیر بین لمس نمایشگر و پاسخ‌گویی صفحه‌نمایش به آن به قدری کم است که غیرقابل تشخیص خواهد بود. هم‌چنین، این نمایشگر نازک است و ضخامت آن، کم‌تر از یک میلی‌متر اعلام شده. به همین جهت، گوشی‌های مجهز به این صفحه‌نمایش، ضخامت بسیار کمی خواهد داشت.

براساس اطلاعات رسمی، عرض حاشیه‌های بالای نمایشگر تا ۲۰ درصد و عرض حاشیه‌های اطراف نمایشگر تا ۱۰ درصد در مقایسه با پنل‌های LCD کوآد اچ‌دی کاهش یافته است. خوانایی نمایشگر جدید ال‌جی دیسپلی در زیر نور خورشید افزایش یافته است و مصرف انرژی نیز تا ۳۰ درصد کاهش یافته.

انتظار می‌رود که گوشی جدید ال‌جی به این نمایشگر مجهز شده باشد؛ با این‌حال، عرضه یک گوشی پرچم‌دار با نمایشگر ۵٫۷ اینچی برای طیف گسترده‌ای از کاربران، چندان منطقی نیست و بر روی فروش آن تاثیر خواهد گذاشت. به‌ هرحال، باید منتظر ماند و دید که شرکت ال‌جی برای گوشی پرچم‌دار LG G6 چه قابلیت‌های جدیدی را در نظر گرفته است.

در رابطه با گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی ۶، پیش‌تر اعلام شد که این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی مجهز خواهد بود و شش گیگابایت حافظه رم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. حسگر تشخیص عنبیه چشم، دوربین دوگانه بهبودیافته و بدنه شیشه‌ای از دیگر مشخصات احتمالی گوشی پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی خواهد بود.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *