گوشی انعطاف‌پذیر گلکسی X سامسونگ در نیمه اول سال آینده عرضه خواهد شد

گوشی انعطاف‌پذیر گلکسی X سامسونگ در نیمه اول سال آینده عرضه خواهد شد
  • 1395/10/23
  • مقدم
  • 0

شایعات مختلفی در رابطه با عرضه یک گوشی‌هوشمند انعطاف‌پذیر توسط سامسونگ تا پایان سال جاری میلادی، منتشر شده است اما اگر گزارش تازه منتشرشده صحت داشته باشد، شرکت سامسونگ در نیمه اول سال ۲۰۱۸، گوشی خمیده گلکسی X را به بازار عرضه خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

گزارش جدید از یک وب‌سایت در کره جنوبی، نشان می‌دهد که گوشی گلکسی X سامسونگ، احتمالاً در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهد شد. با این‌حال، شرکت سامسونگ ممکن است نسخه آزمایشی گوشی انعطاف‌پذیر گلکسی X را در سه پایانی سال جاری میلادی به صورت رسمی معرفی نماید.

تاریخ جدید عرضه گوشی گلکسی X سامسونگ به بازار با توجه به مراحل لازم برای توسعه و تولید انبوه پلی‌آمید‌های بدون رنگ که انتظار می‌رود در ساخت گوشی گلکسی X سامسونگ از آن‌ها استفاده شود، منطقی است. پلی‌آمیدهای بدون رنگ در ساخت گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر نقش دارد زیرا از مواد قابل انعطاف ساخته می‌شود.

پلی‌آمید‌های بدون رنگ توسط صنایع Kolon ساخته می‌شود و از مقاوت بسیاری زیادی در برابر حرارت بالا برخوردار است. به همین جهت در طیف گسترده‌ای از دماهای مختلف، پایدار می‌ماند. صنایع Kolon تولید انبوه پلی‌آمید‌های بدون رنگ را پس از اینکه خط تولید آن‌ها تکمیل شود، در نیمه اول سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد.

تولید انبوه و عرضه آن‌ها نزدیک به سه ماه به طول خواهد انجامید و به همین جهت، عرضه گوشی گلکسی X سامسونگ با نمایشگر انعطاف‌پذیر در نیمه اول سال ۲۰۱۸ محتمل به‌نظر می‌رسد.

گوشی ۵ اینچی گلکسی X سامسونگ به یک تبلت ۷ اینچی تبدیل خواهد شد

گلکسی X

شایعات مختلف نشان می‌دهد که گوشی گلکسی X سامسونگ به عنون یک گوشی ۵ اینچی معرفی خواهد شد که با باز کردن آن، می‌توانید آن‌را به یک تبلت ۷ اینچی یا ۱۸ سانتی‌متری تبدیل نمایید. گفته شده است که شرکت سامسونگ، نزدیک به ۱۰۰ هزار واحد از این گوشی را به منظور بررسی واکنش کاربران نسبت به ارائه محصولات انعطاف‌پذیر بیشتر در سال‌های بعد، تولید خواهد کرد.

مدتی پیش در همین رابطه، اعلام شد که شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به ترتیب یک گوشی‌ تاشو و یک گوشی انعطاف‌پذیر به بازار عرضه خواهد کرد. در مدل اول، از دو صفحه‌نمایش تخت استفاده شده است که با وجود یک لولا بین آن‌ها، می‌توانید گوشی‌هوشمند تاشوی سامسونگ را به یک تبلت تبدیل نمایید.

مدل دوم نیز به یک پنل اولد قابل‌انعطاف مجهز شده است که امکان‌ تا زدن گوشی‌هوشمند را برای کاربران فراهم می‌کند. البته این محصول نیز در تعداد محدودی به بازار عرضه خواهد شد.

علاوه‌بر شرکت سامسونگ، ال‌جی نیز برای رونمایی و عرضه یک گوشی‌هوشمند انعطاف‌پذیر در اواخر سال جاری میلادی آماده می‌شود و اعلام شده است که فناوری به کار گرفته‌شده در آن نسبت به فناوری گوشی تاشوی سامسونگ، بهتر است.

با این‌حال، با توجه به اینکه پنل‌های اولد انعطاف‌پذیر شرکت ال‌جی در سال ۲۰۱۸ به تولید انبوه خواهد رسید، احتمالاً گوشی‌ قابل انعطاف این سازنده در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهد شد و شایعات منتشرشده مبنی بر عرضه آن در سال ۲۰۱۷ صحت نداشته باشد. گفته می‌شود که شرکت ال‌جی از سه سال پیش، توسعه گوشی‌هوشمند قابل انعطاف خود را آغاز کرده است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *