دو ساعت‌مچی هوشمند جدید ال‌جی تاییدیه FCC دریافت کرده است

دو ساعت‌مچی هوشمند جدید ال‌جی تاییدیه FCC دریافت کرده است
  • 1395/10/25
  • مقدم
  • 0

سال گذشته برای بازار ساعت‌های مچی هوشمند، سال نسبتاً آرامی بوده است. محصولاتی نظیر نسل دوم اپل واچ، ایسوس ZenWatch 3 و Gear S3 سامسونگ انتخاب‌های قابل اطمینانی هستند که در صورت تمایل برای خرید یک ساعت‌مچی هوشمند جدید، می‌توانید آن‌ها را مدنظر قرار دهید اما ساعت‌مچی هوشمند جدیدی توسط شرکت هوآوی، ال‌جی و موتورولا در سال گذشته معرفی نشد و این موضوع، می‌تواند موقعیت پلت‌فرم اندروید ور را متزلزل نماید.

با این‌حال، دو ساعت‌مچی هوشمند جدید شرکت ال‌جی موفق به دریافت تاییدیه FCC شده‌اند که احتمالاً از عرضه ال‌جی Watch Urbane 3 در سه ماهه اول سال جاری میلادی حکایت می‌کند. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

براساس یک گزارش جدید، دو ساعت‌مچی هوشمند شرکت ال‌جی با شماره مدل W270 و W280 در FCC رویت شده است و البته، گمان می‌رود که این دو مدل به عنوان نسخه‌های متفاوتی از ساعت‌مچی ال‌جی Watch Urbane 3 ارائه خواهد شد. اطلاعات فاش‌شده، نشان می‌دهد که ال‌جی واچ جدید با شماره مدل W280 از شبکه‌های ارتباطی پشتیبانی می‌کند و احتمالاً به عنوان نسخه Celluar ساعت‌مچی هوشمند جدید شرکت ال‌جی ارائه خواهد شد.

مدل دیگر (W270) تنها از وای‌فای پشتیبانی خواهد کرد و به همین جهت، قابلیت‌های محدودتری نسبت به W280 دارد. به همین جهت، احتمال می‌دهیم که W270 در مقایسه با مدل Celluar ساعت‌مچی ال‌جی Watch Urbane 3 با قیمت کم‌تری به بازار عرضه شود.

ال‌جی Watch Urbane 3

در کنار این موضوع، هر دو مدل در برابر آب و گرد و غبار از مقاومت نسبتاً بالایی برخوردار خواهد بود و به همین جهت، ال‌جی واچ W270 و W280 با گواهی IP67 همراه شده است. علاوه‌براین، تراشه ساخت کوالکام به این دو ساعت‌مچی هوشمند قدرت می‌دهد و اگر یک گمانه‌زنی از چین صحت داشته باشد، هر دو مدل به بدنه فولادی ضد زنگ مجهز خواهد بود. از نظر طراحی نیز، به‌نظر می‌رسد که نسل جدید ساعت‌مچی هوشمند ال‌جی به Watch Urbane 2 بسیار نزدیک است.

در حال‌حاضر، هیچ اشاره‌ای به زمان عرضه ساعت‌مچی هوشمند جدید شرکت ال‌جی نشده است و حتی قیمت حدودی آن نیز مشخص نیست. با این‌حال، ممکن است شرکت ال‌جی در اواخر ماه فوریه از نسل جدید ساعت‌مچی LG Watch Urbane به صورت رسمی رونمایی کند و صحبت‌های رسمی گوگل مبنی بر عرضه دو ساعت‌مچی هوشمند جدید با پلت‌فرم اندروید ور ۲٫۰ در نیمه اول سال جاری میلادی، می‌تواند صحت این ادعا را ثابت نماید. البته به‌روزرسانی عمده جدید پلت‌فرم اندروید ور بنابر اعلام رسمی تا اوایل ماه فوریه برای ساعت‌های مچی هوشمند موجود، عرضه نخواهد شد و شاید، عرضه آن حتی تا ماه مارس به طول بیانجامد.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *