شرکت اپل نزدیک به ۱۵ میلیون واحد مک‌بوک در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد کرد

شرکت اپل نزدیک به ۱۵ میلیون واحد مک‌بوک در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد کرد
  • 1395/10/29
  • مقدم
  • 0

برطبق نتایج منتشرشده توسط گارتنر در هفته گذشته، سهم فروش محصولات اپل از بازار رایانه‌های قابل‌حمل در سه ماهه چهارم به دلیل عرضه لپ‌تاپ‌های مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ افزایش یافته است. البته افزایش سهم فروش محصولات اپل در بازار رایانه‌های شخصی، برخلاف گران‌تر بودن مک‌بوک‌های جدید شرکت اپل نسبت به نسل قبل و هم‌چنین، بی‌توجهی به نیاز کاربران مانند ۳۲ گیگابایت حافظه رم صورت گرفته است و این موضوع جالب به نظر می‌رسد.

به‌تازگی، پیش‌بینی شده است که شرکت اپل در سال جاری میلادی، تعداد بیشتری از مک‌بوک‌های خود را در مقایسه با سال ۲۰۱۶ به فروش می‌رساند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

برطبق گزارش اکونومیک دیلی نیوز، انتظار می‌رود که شرکت اپل در سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۱۵ میلیون واحد مک‌بوک به فروش برساند. این تعداد در مقایسه با سال گذشته، ۱۰ درصد افزایش یافته است و به معنای تقاضای بیشتر کاربران برای خرید مک‌بوک‌های جدید شرکت اپل خواهد بود.

البته به نظر می‌رسد که فروش بیشتر مک‌بوک‌های جدید شرکت اپل با عرضه یک مدل مخصوص از مک‌بوک پرو ۱۵ اینچی با ۳۲ گیگابایت حافظه رم و هم‌چنین رونمایی از مک‌بوک‌های پرو جدید با قیمت کم‌تر در مقایسه با نسل فعلی، محقق خواهد شد و به همین جهت، فروش ۱۵ میلیون واحدی مک‌بوک‌های شرکت اپل در سال ۲۰۱۷ منطقی به‌نظر می‌رسد.

علاوه‌براین، باید اشاره کرد که شرکت اپل در سال جاری میلادی، نسخه جدید لپ‌تاپ ۱۲ اینچی مک‌بوک رتینای خود را نیز عرضه خواهد کرد که در سال گذشته در ماه آوریل، مدل ۲۰۱۶ آن به بازار عرضه شد. به همین جهت، انتظار داریم که این نسخه در ماه‌های آینده در بازار عرضه شود و عرضه این مدل در فروش بیشتر مک‌بوک‌های شرکت اپل، بی‌تاثیر نخواهد بود.

یکی از قابلیت‌هایی که مک‌بوک‌های جدید شرکت اپل را (صرف‌نظر از قیمت آن‌ها) به یک محصول خاص تبدیل نموده، تاچ‌بار لمسی اولد بالای صفحه‌کلید است که بسیاری از کاربران به آن علاقه دارند. با این‌حال، برخی نیز مدعی هستند که عرضه مک‌بوک‌های پرو جدید شرکت اپل با یک نمایشگر لمسی کوچک، تنها بهانه شرکت اپل برای افزایش قیمت مک‌بوک‌های جدید خود بوده است و در عمل، قابلیت چندان خاصی را به کاربر ارائه نمی‌دهد.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *