کفش جی اوکس در دیجی استایل با یک تخفیف هیجان‌انگیز

کفش جی اوکس در دیجی استایل با یک تخفیف هیجان‌انگیز
  • 1395/10/29
  • گویا آی تی
  • 0

به نقل از دیجی‌کالا مگ جی­ اوکس کفشی است که راحتی را با آن تجربه خواهید کرد. کفشی همگام با تکنولوژی‌های روز و البته با ظاهری کلاسیک و شیک. اما برای داشتن این کفش­های منحصربفرد فرصت را از دست ندهید. دیجی استایل همگام با نمایندگی‌های دیگر جدیدترین‌های مجموعه زمستانی جی اوکس را با حداکثر ۳۰% تخفیف در سبد خرید زمستانی­تان ‌می‌گذارد.

بوت مردانه نیم بوت زنانه کفش دخترانه کفش مردانه Geox فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل

جی­اوکس با یک ایده خلاقانه از تولید کفشی که امکان تنفس را به پاهای شما می‌دهد وارد دنیای کفش مردانه و زنانه شد. سپس با گسترش ایده‌های ماریو مارتی، پایه‌گذار جی‌اوکس، طراحی‌های آن به ویژه در انواع بوت و نیم بوت گسترش یافت و علاوه بر سلامت و راحتی پا، برای زیبایی و ظاهر خلاقانه و خاص­اش محبوب گردید.

جی اوکس که کار خود را حدود ۲۵ سال پیش از ایتالیا آغاز کرد، توانست به سرعت کمپانی خود را گسترش دهد و حالا هماهنگ با نیازهای یک خانواده از کفش اسپرت و کفش مجلسی گرفته تا نیم بوت مردانه را در طراحی‌هایش جای داده است و البته برای اعضای کوچکتر خانواده نیز طراحی‌های متفاوتی از کفش نوزاد تا انواع کفش کتانی پسرانه یا نیم بوت دخترانه را دارد.

پس مهم نیست چه سن و سال یا حتی سلیقه‌ای داشته باشید، می‌توانید سری به محصولات متنوع جی اوکس بزنید و علاوه بر آن­که کیفیت بالا و عمر طولانی کفش­های آن را تجربه کنید، از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیای کفش هم لذت ببرید.

آنچه در طراحی کفش‌های زنانه، مردانه و بچگانه جی اوکس به کار رفته است، تکنولوژی قابلیت تنفس است که علاوه بر داشتن گرمی و محافظت مناسب، به پاها امکان تنفس و راحتی بیشتر داده و باعث می‌شود پا داخل کفش عرق نکند.

زیره کفش‌های جی اوکس هم از ویژگی خاصی برخوردار است، زیره این کفش‌ها مهندسی و طراحی خاصی دارد که که علاوه بر کاهش لغزندگی کفش‌ها باعث راحتی بیشتر آن و محافظت بیشتر در مقابل ضربه‌‌ها می‌شود.

همچنین در رویه و البته زیره برخی از مدل‌های جی اوکس چرم طبیعی به کار رفته است که نه تنها قابلیت ضد آب بودن داشته و باعث می‌شود که آن‌ها را بتوانید با خیال راحت در روزهای بارانی و برفی پاییز و زمستان بپوشید، بلکه عمر کفش را نیز افزایش می‌دهد.

پس اگر هنوز برای خرید کفش زمستانی یا روزمره و یا کتانی خود تصمیم نگرفته‌اید و برای انتخاب یک کفش با کیفیت که برای طولانی مدت همپای شما باشد، مردد هستید، حراج میان فصل هیجان‌انگیز جی اوکس را از دست ندهید.

بوت زنانه نیم بوت مردانه کفش مردانه کفش زنانه کفش بچه برند جی اوکس فروشگاه اینترنتی لباس

از خرید کفش زنانه گرفته تا کفش بچگانه، این اتفاق می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های خرید زمستانی شما باشد. طعم شیرین خرید اینترنتی بوت مردانه، زنانه و البته محصولات ویژه  کفش GEOX برای کودکان‌تان را با دیجی استایل و در حراج میان فصل این برند ایتالیایی بچشید و زمستان امسال را متفاوت سپری کنید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *