پیشنهاد ۱۰گیم برتر برای تجربه بازی گروهی پر هیجان

پیشنهاد ۱۰گیم برتر برای تجربه بازی گروهی پر هیجان
  • 1395/10/30
  • زهرا معبودی
  • 0

یکی از جذاب ترین سرگرمی ها برای دوست داران بازی های آنلاین، انجام بازی به صورت گروهی و دسته جمعی با اعضای خانواده و در اوقات فراغت است که بسیار لذت بخش بوده و می تواند تا ساعت ها شما را سرگرم نماید. در انتحاب بازی های سبک co-op (بازی‌های گروهی) و به منظور انجام بازی با اعضای خانواده همواره باید بازی هایی انتخاب شوند که علاوه بر ساده بودن (همه افرادی که این بازی را انجام می دهند گیمر های حرفه ای ای نیستند پس نیاز است تا بازی حرفه ای و دشوار نباشد.) آیتم هایی چون خلاقیت و ابتکار فردی را نیز به چالش بکشد. در این مطلب قصد داریم به معرفی ۱۰ مورد از بهترین بازی های این سبک بپردازیم که برای انجام بازی های دسته جمعی به همراه افراد خانواده بسیار مناسب به نظر می رسند. با گویا آی تی همراه باشید.

Portal 2

co-op

 

یکی از جذاب ترین بازی های خلاقانه که هم در سبک انفرادی و هم در سبک دسته جمعی توانسته نظرات بیشماری را به خود جلب نماید بازی تولید شده توسط شرکت Valve  است که یک پازل اول شخص است. این بازی که در سبک معمایی و با نهایت خلاقیت و ابتکار طراحی شده است، در سطح  چند نفره co-op می تواند برای ساعت ها شما را در دنیایی از معماهای جذاب و لذت بخش مشغول نماید.

دلایل زیادی چون کمدی کنایه آمیز از GLaDOS ، معماهایی جذاب و شخصیت های جالب مواردی هستند که می تواند شما را به بازی پرتال ۲ علاقه مند نماید.

در صورتی که این بازی را از طریق شبکه استیم به انجام می رسانید به بیش از ۶۰ هزار معمای طراحی شده توسط کاربران نیز دسترسی خواهید یافت. بنابراین باید بدانید تعداد معماهای این بازی آنقدر زیاد است که تا خودتان دست از آن نکشید هرگز تمام نخواهد شد.

Left 4 Dead 2

Left 4 Dead 2

یکی دیگر از آثار جذاب و خلاقانه کمپانی  Valve که به درستی در این لیست گنجانده شده است بازی Left 4 Dead  است که تجربه ای بی نظیر از سرگرمی  و مهارت های طراحی را در قالب یک بازی گروهی به شما ارائه می نماید. این بازی در نسخه ۲ خود توانسته بیش از پیش با ارائه فاکتورهای خلاقانه و با همراهی هوش مصنوعی کاربران را به خود جذب نماید.

بخش چند نفره این بازی به شما تجربه جدیدی از دوستی هایتان ارائه می دهد. در این بازی و در بخش چند نفره شما در زمان مواجهه با زامبی ها متوجه می شوید که چند تن از دوستانتان در نقش شکارچی ظاهر شده و چند تن دیگر آلوده به ویروس هستند. توجه نمایید که این بازی به سادگی قادر است روابط دوستی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

Super Mario 3D World

Super Mario 3D World

کمپانی نیتیندو همواره با بازی ماریو خود جایگاهی استثنایی در این لیست دارد. این کمپانی همواره در تلاش است تا بازی های خود را با ارائه خلاقیت در بالای لیست محبوب ترین بازی ها نگه دارد. در مراحل این بازی شما با فاکتورهایی مواجه خواهید شد که شاید فکر کنید هرگز به آن ها نیاز نخواهید داشت. در حالی که با انجام این بازی دیگر هرگز بدون آن هانمی توانید از بازی خود لذت ببرید.

Borderlands 2

Borderlands 2

این بازی یکی از بازی های خنده دار و جذاب است که می توانید از آن لذت زیادی ببرید. Borderlands 2 با تقسیم صفحه نمایشگر بازی به شما اجازه می دهد تا با دوستانتان به صورت گروهی به بازی مشغول شوید. اما این تنها وجه تمایز این بازی با سایر بازی های دسته  co-op نیست و شما در آن قادر هستید تا با انتخاب کلاس های گوناگون نقش خود در بازی را تغییر دهید و با همکاری دوستانتان تجربه های شیرینی را از یک بازی دسته جمعی بدست آورید.

Dungeon Defenders

Dungeon Defenders

یکی از بازی های اعتیاد آور در سبک قدیمی و دفاعی Dungeon Defenders است که علیرغم گرافیک کارتونی خود می تواند بازیکن را به سرعت مجذوب خود نماید. این بازی ترکیبی از دفاع از قلعه و RPG به همراه شوتر اول شخص را داراست که جذابیت آن را بیش از پیش نمایان خواهد نمود

این بازی نهایتا به صورت ۴ نفره قابل انجام می باشد و شما به همراه دوستانتان بایستی در برابر اجنه‌ ها، و دیگر موجودات خشمگین مبارزه ‌کنید.

Gunstar Heroes

Gunstar Heroes

این بازی که پیش از این در بخش های تک نفره به خوبی توانسته مخاطبان بسیاری را جذب نمایید ابتدا برای استفاده در Sega Genesis  تولید شده بود اما چند سال پیش نسخه های مربوط به پلتفرم های دیگری چون استیم نیز از آن انتشار یافت.

Rayman Legends

Rayman Legends

بازی جذاب Rayman Legends در سال ۲۰۱۳ انتشار یافت این بازی به شما اجازه می دهد تا به همراه ۴ نفر دیگر از دوستانتان در سرزمین ریمن جذابیت های بی شماری را تجربه نمایید. این بازی که از خلاقیت بالایی برخوردر است با ایجاد محدودیت هایی سه بعدی و دو بعدی شما را به چالش می کشد. در تمامی مراحل این بازی شما با وظایف و تجربیات جالب و جدیدی رو به رو خواهید شد. این بازی جذاب برای تمامی گروه های سنی مناسب است.

Red Dead Redemption

Red Dead Redemption

این بازی جذاب شما را در غرب وحشی سرگردان می کند. بازی ای که با داستان با اصالت خود می تواند به شما در نقش یک گاوچران خشن جذابیت های بی نظیری را ارائه نماید.

Journey

Journey

بازی جذاب Journey از آن دسته بازی هایی است که در سبک انفرادی به خوبی درخشیده است. هرچند برخی سبک  co-op آن را نمی‌ پسندند اما این موضوع کاملا سلیقه ای بوده و شاید بد نباشد آن را امتحان نمایید. این بازی جذاب با سبک ویدئویی خود می تواند برای شما لذت بخش باشد.

Minecraft

Minecraft

این بازی یکی از بازی های استراتژیکی و هیجان انگیز است که تجربه لذت بخش آن با هر تعداد از دوستانتان می تواند جذابیت خاصی را به همراه داشته باشد. ماین کرافت به شما این امکان را می دهد تا هرکاری که دوست دارید در این بازی انجام دهید. به عنوان مثال ساخت برج های بلند، مزرعه داری و یا هر کار دیگری که به انجام آن تمایل دارید در این بازی قابل انجام است.

امیدواریم این راهنما به شما در انتخاب بازی گروهی مناسب با سلیقه تان کمک نماید. نظرات و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید همچنین در صورتی که بازی خاصی را در این لیست نمی بینید می توانید با کمک بخش نظرات آن را به ما و کاربران گویا آی تی معرفی نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *