گوشی شیائومی ردمی نوت ۴ با تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام معرفی شد

گوشی شیائومی ردمی نوت ۴ با تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام معرفی شد
  • 1395/10/30
  • مقدم
  • 0

در هر سال، چندین گوشی‌هوشمند توسط شرکت شیائومی با هدف پاسخ به نیازهای مختلف کاربران ارائه می‌شود. در ماه آگوست، شرکت شیائومی از گوشی ردمی نوت ۴ در دو مدل در چین رونمایی کرد و امروز، این سازنده نسخه دیگری از گوشی میان‌رده را خود در هند ارائه داده است که از تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام استفاده می‌کند. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشد.

حافظه رم و تراشه در نسخه جدید گوشی شیائومی ردمی نوت ۴ که در هند ارائه شده در مقایسه با سایر مدل‌های این گوشی، افزایش یافته است. با این‌حال، مدل جدید گوشی شیائومی ردمی نوت ۴ از نظر سایر مشخصات سخت‌افزاری، تفاوت چندانی با نسخه‌های عرضه شده در بازار چین ندارد. گوشی شیائومی ردمی نوت ۴ با تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام در فروشگاه آنلاین شیائومی و وب‌سایت Flipkart به فروش می‌رسد.

شیائومی ردمی نوت ۴

 نسخه جدید گوشی شیائومی ردمی نوت ۴ در ساعت ۱۲ در روز دوشنبه در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و خاکستری به فروش خواهد رسید و انتظار می‌رود که نسخه دیگری از این گوشی با رنگ مشکی مات عرضه شود. فیمت اولین نسخه از گوشی شیائومی ردمی نوت ۴ با دو گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به ۱۴۵ دلار می‌رسد.

هم‌چنین، قیمت مناسب ۱۶۱ دلار برای نسخه دیگری از این گوشی با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. به دلیل استراتژی شیائومی برای ارائه محصولاتی با مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند و قیمت مقرون به صرفه، مدل رده‌بالای شیائومی ردمی نوت ۴ با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با برچسب قیمتی ۱۹۰ دلار ارائه می‌شود.

شیائومی ردمی نوت ۴

در کنار این موضوع، تمامی نسخه‌های عرضه شده از گوشی شیائومی ردمی نوت ۴ به یک بدنه آلومینیومی با شیشه ۲٫۵ بعدی خمیده و یک حسگر اثرانگشت در پشت دستگاه مجهز شده‌اند. هم‌چنین، شرکت شیائومی از یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل در این گوشی استفاده کرده است و یک تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری، به نسخه جدید شیائومی ردمی نوت ۴ قدرت می‌دهد. شرکت سازنده ادعا می‌کند که نسخه جدید این گوشی در مقایسه با شیائومی ردمی نوت ۳، قدرت بیشتری دارد و هم‌چنین مصرف انرژی آن تا ۲۵ درصد بهینه‌تر شده است.

یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، وظیفه تامین انرژی لازم برای صفحه‌نمایش و پردازنده را برعهده دارد اما امکان شارژ سریع برای آن در نظر گرفته نشده است. به همین جهت، مدت زمان لازم برای شارژ کامل باتری نسبتاً زیاد خواهد بود که البته با توجه به ماندگاری بالای باتری، آزاردهنده نخواهد بود.

شیائومی ردمی نوت ۴

دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و یک دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و ویدیوهای سلفی، از دیگر مشخصات‌فنی گوشی شیائومی ردمی نوت ۴ است. البته مدل جدید این گوشی با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ به بازار عرضه خواهد شد اما شایعاتی مبنی بر آزمایش به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای گوشی‌های شیائومی وجود دارد. گوشی شیائومی ردمی نوت ۴ از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند و رابط‌کاربری سیستم‌عامل با پوسته MIUI 8.0 شخصی‌سازی شده است.

البته اگر به دنبال یک گوشی‌هوشمند مناسب هستید، می‌توانید شیائومی ردمی نوت ۵ را نیز مدنظر قرار دهید که احتمالاً تا پیش از پایان نیمه اول سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد. مشخصات‌فنی و قیمت آن در حال‌حاضر، فاش شده است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *