رندر تازه منتشرشده، طراحی گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ را نشان می‌دهد

رندر تازه منتشرشده، طراحی گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ را نشان می‌دهد
  • 1395/11/1
  • مقدم
  • 0

گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ به عنوان یکی از بهترین موردانتظارترین و هیجان‌انگیزترین محصولات ۲۰۱۷ شناخته می‌شود و شایعات مختلف، نشان می‌دهد که گوشی رده‌بالای جدید ال‌جی یک محصول شایسته برای رقابت با گوشی‌های پرچم‌دار دیگر در سال ۲۰۱۷ است. در حالی‌که بخشی از مشخصات‌فنی گوشی ال‌جی جی ۶ توسط شرکت سازنده فاش شده است، برای طراحی این گوشی تنها به تعدادی رندر که صحت آن‌ها مشخص نیست، می‌توان اکتفا کرد.

به‌تازگی، تعدادی رندر جدید توسط یک سازنده کیس برای گوشی‌های هوشمند منتشرشده است که بخشی از المان‌های طراحی گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‎تی باشید.

ال‌جی جی 6 رندرهای جدید، نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ شرکت ال‌جی به یک دوربین دوگانه مجهز خواهد بود. البته عرضه این محصول با دوربین دوگانه چندان غافل‌گیرکننده نیست زیرا ال‌جی جی ۵ و ال‌جی وی ۲۰ نیز از یک دوربین دوگانه استفاده می‌کنند و ارائه گوشی رده‌بالای جدید ال‌جی بدون دوربین دوگانه، یک عقب‌گرد برای این سازنده به حساب می‌آید.

از طرفی، بسیاری از سازندگان دیگر در سال ۲۰۱۷ از جمله هوآوی و اپل، گوشی‌های پرچم‌دار خود را با دوربین دوگانه ارائه می‌دهند و عرضه گوشی ال‌جی جی ۶ با یک دوربین اصلی (صرف‌نظر از کیفیت آن) این محصول را در نبردهای تبلیغاتی شکست می‌دهد.

البته در حال‌حاضر، اندازه سنسور دوربین‌های به کار گرفته شده در گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی جی ۶ مشخص نشده است و حتی نمی‌دانیم که شرکت سازنده، چه قابلیت‌هایی را برای بخش عکاسی در این محصول در نظر دارد. یکی از مواردی که در این رندرها جلب‌توجه می‌کند، عدم وجود دوربین سلفی در جلوی گوشی ال‌جی جی ۶ است. اینکه این موضوع به اشتباه یا به عمد در رندر جدید ال‌جی جی ۶ وجود ندارد، ممکن است صحت‌داشتن رندرهای جدید Ghostek را زیر سوال ببرد.

ال‌جی جی 6

 در کنار این موضوع، باید اشاره کرد که لنزهای دوربین و حسگر اثرانگشت از سطح بدنه پشتی گوشی ال‌جی جی ۶ بیرون نزده است. هم‌چنین، گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی همانند نسل قبل، ضخامت بسیار کمی دارد و رندرهای منتشرشده، صحت این موضوع را تایید می‌کند. گفته می‌شود که گوشی ال‌جی جی ۶ با بدنه ضدآب به بازار عرضه خواهد شد اما تاییدیه آن هنوز مشخص نشده است.

همان‌طور که در رندرها مشاهده می‌کنید، حاشیه‌های اضافی بالا و پایین صفحه‌نمایش کاهش یافته است و در گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی برخلاف نسل گذشته، حاشیه‌های سمت راست و چپ نمایشگر نیز حذف شده است. به همین جهت، گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی از نظر طراحی به ال‌جی وی ۲۰ شباهت یافته است و بسیاری از المان‌های طراحی فبلت ال‌جی وی ۲۰ در ال‌جی جی ۶ جلب‌توجه می‌کند. درگاه یواس‌بی Type-C در پایین گوشی قرار دارد و هم‌چنین، جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا در لبه‌ی بالای دستگاه در نظر گرفته شده است.

ال‌جی جی 6

براساس شایعات، گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ به یک نمایشگر۵٫۵ اینچی Quad HD با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ مجهز خواهد بود و تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با شش گیگابایت حافظه رم به آن قدرت می‌دهد. هم‌چنین، این گوشی با قیمتی نزدیک به ال‌جی جی ۵ یعنی ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد. در حال‌حاضر، صحت رندرهای جدید به‌طور رسمی مشخص نشده است اما در ۲۶ فوریه جزئیات بیشتری از گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی جی ۶ به دست می‌آید.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *