نسخه جایگزین گوشی هوآوی آنر ۸ با شش گیگابایت حافظه رم و نمایشگر QHD فاش شد

نسخه جایگزین گوشی هوآوی آنر ۸ با شش گیگابایت حافظه رم و نمایشگر QHD فاش شد
  • 1395/11/2
  • مقدم
  • 0

ساب‌برند آنر نه تنها در چین، بلکه در ایالات متحده آمریکا نیز یک نام تجاری ارزشمند است. آخرین گوشی پرچم‌دار این برند با نام آنر ۸ به عنوان یک محصول قدرت‌مند و مقرون به صرفه شناخته می‌شود و برخی از مدل‌های آن نیز به اندروید نوقا ۷٫۰ به‌روزرسانی شده است. به‌تازگی، یک گوشی جدید با برند “آنر” در TENAA رویت شده است که احتمالاً به عنوان مدل جایگزین آنر ۸ یا یک نسخه بهبودیافته از این گوشی به بازار عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

یک گوشی جدید برند “آنر” هوآوی با شماره مدل DUK-TL30 در TENAA تاییدیه دریافت کرده است و با توجه به مشخصات‌فنی، احتمالاً به عنوان گوشی پرچم‌دار جدید ساب‌برند “آنر” ارائه خواهد شد. براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، این گوشی به یک تراشه هشت هسته‌ای مجهز خواهد بود اما در حال‌حاضر، مدل چیپ‌ست فاش نشده است. احتمال می‌دهیم که گوشی جدید آنر DUK-TL30 به تراشه Kirin 960 مجهز شده باشد که به فبلت پرچم‌دار میت ۹ قدرت می‌دهد.

به همراه این تراشه هشت هسته‌ای، گوشی رده‌بالای جدید ساب‌برند “آنر” از شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی استفاده می‌کند که می‌توان با استفاده از یک کارت حافظه میکرو اس‌دی، فضای ذخیره‌سازی را تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر افزایش دهید.

براساس تصاویر به‌دست‌آمده از رگولاتوری چینی TENAA، این گوشی به دوربین دوگانه مجهز خوهد بود و شرکت سازنده از یک شاتر ۱۲ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی در ماژول دوربین دوگانه استفاده کرده است. ثبت تصاویر سلفی نیز به کمک یک شاتر ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی امکان‌پذیر خواهد بود.

آنر ۸

 برخلاف گوشی آنر ۸ هوآوی که به یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی فول اچ‌دی (۱۰۸۰p) مجهز شده بود، گوشی DUK-TL30 با یک نمایشگر بزرگ‌تر ۵٫۷ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به بازار عرضه خواهد شد. هم‌چنین با وجود افزایش اندازه صفحه‌نمایش، حسگر اثرانگشت هم‌چنان در پشت گوشی قرار دارد. با این‌حال، انتظار داشتیم که با توجه به افزایش اندازه صفحه‌نمایش و احتمالاً ابعاد گوشی، حسگر اثرانگشت در یک مکان مناسب‌تر در پایین صفحه‌نمایش قرار داشته باشد تا استفاده از آن به منظور آنلاک‌شدن دستگاه، راحت‌تر باشد.

آنچه که بیش از همه اهمیت دارد، باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپری نسخه جدید گوشی آنر ۸ هوآوی است که برای یک روز استفاده سنگین از این گوشی کافی خواهد بود. از آنجایی‌که گوشی جدید آنر هوآوی توسط چاینا موبایل در دسترس قرار خواهد گرفت، نسخه مخصوص چین این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند اما احتمالاً برای نسخه‌ جهانی این گوشی نیز، پشتیبانی از دو سیم‌کارت در نظر گرفته شده است.

در نهایت، انتظار می‌رود که گوشی جدید آنر با شماره مدل DUK-TL30 با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ و رابط‌کاربری EMUI 5.0 (یا احتمالاً EMUI 5.1) به بازار عرضه شود. در حال‌حاضر، تنها تصاویر مربوط به نسخه طلایی رنگ گوشی پرچم‌دار جدید آنر فاش شده است اما امیدواریم که این محصول در رنگ‌های دیگر از جمله نقره‌ای و مشکی به بازار عرضه شود. بنابر اطلاعات فاش‌شده، نسخه جایگزین گوشی آنر ۸ تنها ۶٫۹۷ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن نیز ۱۸۴ گرم است.

هنوز مشخص نشده است که ساب‌برند “آنر” در چه زمانی از گوشی پرچم‌دار جدید خود رونمایی خواهد کرد اما احتمال می‌دهیم که این گوشی تا پیش از پایان نیمه اول سال جاری میلادی به بازار عرضه شود.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *