معرفی تبلت Samsung Galaxy View

معرفی تبلت Samsung Galaxy View
  • 1395/11/3
  • زهرا معبودی
  • 0

تا کنون شمار زیادی از تبلت های اپل را در سایت ها و حتی فروشگاه ها دیده ایم اما کمتر به نام  Samsung Galaxy View برخورد کرده ایم. رتبه بندی این تبلت از گرید ۱۰، روی ۶ ثابت شده است اما، با بررسی این تبلت امروز متوجه شدم که علاقمندان به تبلت های نسبتا متوسط می توانند روی  Samsung Galaxy View هم حساب کنند.

Galaxy View

امروز گویا آی تی قصد دارد به بررسی این تبلت بپردازد بنابراین با ما همراه باشید.

Samsung Galaxy View تبلتی است با نمایشگر تقریبا بزرگ که اندازه آن به زحمت به ۱۹ اینچ می رسد. برای یک تبلت ۱۸٫۴ اینچی، رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل چندان که باید جالب نیست اما این به این معنی نیست که از تصاویر و نمایش بی کیفیتی برخودار باشد. باید این گزینه را عملا تجربه کنید تا به کیفیت آن پی ببرید اما در زمانی که تبلت Samsung Galaxy View رونمایی شد، ( یعنی سال ۲۰۱۵ ) عموما دستگاه ها با این میزان رزولوشن و وضوح ارائه می شدند اما سامسونگ تمایلی به بروز رسانی ویوی خود نداشت.

Galaxy View

اندازه حافظه رم این تبلت به میزان ۲ گیگابایت گزارش شده است. وجود یک باتری ۵۷۰۰ میلی امپری برای تبلت Samsung Galaxy View حاکی از این است که مدت زمان معقولی سیستم به شما سرویس دهی خواهد کرد. حافظه داخلی این تبلت ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده اما می توانید با میکرو اس دی، این حافظه را ارتقا دهید.

Galaxy View

افرادی که به دنبال یک تبلت برای گرفتن عکس های جذاب، و برقراری تماس تصویری با کیفیت هستند قطعا این تبلت جوابگوی آن ها نیست چرا که  تبلت Galaxy View تنها از یک دوربین جلوی ۲٫۱ مگاپیکسلی برخوردار است. اینکه برای تبلت Samsung Galaxy View از دوربین عقب استفاده نشده جای تامل دارد!

Galaxy View

اگر در حال حاضر تبلت Samsung Galaxy View را خریداری کنید، آن را در حال اجرای اندروید ۵٫۱ خواهید دید. هر چند این تبلت از جمله تبلت های رومیزی و بزرگ است اما وزن  ۲۶۵۰ گرمی آن که نشان می دهد ۲٫۵ کیلو گرم است خیلی زیاد است! چرا که متوسط وزن تبلت های با این سایز، در حال حاضر به زحمت به نیم کیلو گرم می رسند. هنگام خرید این تبلت، تنها برای رنگ های سفید و مشکی برنامه ریزی کنید.

Galaxy View

میزان تراکم پیکسلی این تبلت ۱۲۰ پیکسل بر اینچ است که واقعا مقدار کمی است و این بدین معنی است که رنگ ها از دقت کافی برخوردار نیستند. در عین حال، توصیه ما به شما این است که این موضوع را از نزدیک چک کنید.

نمایشگر این تبلت تنها از سنسور نوری برخوردار است و از ضد خش بودن اسکرین و حتی برخوردرای از سنسورهایی نظیر، مجاورتی نیز بی بهره است.

Galaxy View

چیپست پردازنده این تبلت، از نوع Exynos 7 انتخاب شده از پروسسور ۴ هسته ای پشتیبانی می کند. میزان فرکانس پردازشی این پردازنده ۱٫۶ گیگاهرتز است. عملیات پردازش گرافیکی تبلت Samsung Galaxy View نیز بر عهده ARM Mali-T720 MP2 است. میزان فضای قابل ارتقا برای حافظه داخلی این تبلت فقط ۱۲۸ گیگابایت است.

Galaxy View

باتری تبلت Samsung Galaxy View، از نوع قابل تعویض است و شاید یکی از علت های وزن بالای آن هم همین موضوع باشد. از طرفی، شما می توانید با این تبلت ۸ ساعت متوالی مکالمه کنید و خیالتان راحت باشد که شارژ کافی دارید. حتی برای تماشای فیلم هم به همین میزان، این باتری به شما فرصت تماشا بدون قطعی باتری می دهد.

Galaxy View

اما برای شنیدن موسیقی تقریبا ۳۰۰ ساعت وقت دارید تا با یک بار فول شارژ کردن تبلت، آن را تخلیه کنید.

از جمله ویژگی های خوب این تبلت که دیگر این روزها به آن خیلی کم پرداخته می شود، این است که از پخش کننده استریو برخوردار است. به این نتیجه می رسیم که تبلت Galaxy View برای اهالی موسیقی می تواند گزینه مناسبی باشد چرا که پخش ۳۰۰ ساعتی موسیقی به صورت استریو، می تواند روزها تبلت Galaxy View را بدون نیاز به شارژ مجدد در خدمت کاربرانش بگمارد.

Galaxy View

تبلت Galaxy View با عنوان Samsung SM-T670 نیز شناخته می شود اما برای اینکه هزینه کمتری بابت آن پرداخت کنید می توانید از نوع ۳۲ گیگابایتی آن نیز خریداری کنید. این مدل، به جای حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت، از یک حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی برخوردار است. قیمت مدل ۳۲ گیگابایتی حدودا ۵۹۹ دلار گزارش شده است که البته با این میزان قیمت، در فروشگاه های ایرانی می توانید از بهترین برند ها و جدیدترین مدل ها، یک تبلت ارزشمند تر خریداری کنید.

Galaxy View

تبلت Galaxy View بیشتر به عنوان یک تبلت رو میزی به شمار می آید چرا که اندازه و وزن آن چیزی فراتر از این است که بخواهید دائما آن را در دست بگیرید و خود را اذیت کنید. می توان گفت که این تبلت از جمله تبلت های میان رده است که نباید از ان انتظار کاربرد های خیلی بالایی داشت.

Galaxy View

دیدگاه خود را با ما در رابطه با این تبلت در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *