گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ با قیمت بیشتری نسبت به نسل گذشته عرضه خواهد شد

گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ با قیمت بیشتری نسبت به نسل گذشته عرضه خواهد شد
  • 1395/11/5
  • مقدم
  • 0

انتظار می‌رود که شرکت هوآوی، حداقل از دو گوشی‌هوشمند هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا رونمایی کند. تا به‌حال، شایعات مختلفی از گوشی پرچم‌دار جدید هوآوی فاش شده اما به‌تازگی، یک شایعه پرداز مدعی شده است که گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ به عنوان گران‌قیمت‌ترین محصول از سری “پی” هوآوی به بازار عرضه می‌شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

براساس گمانه‌زنی‌ها، گوشی هوآوی پی ۱۰ در ۲۶ فوریه (یک‌شنبه، ۸ اسفند) معرفی خواهد شد و احتمالاً تا ماه مارس، گوشی پرچم‌دار جدید هوآوی به بازار عرضه می‌شود. یک شایعه جدید نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ با برچسب قیمتی بالاتر در مقایسه با هوآوی پی ۹ که در سال ۲۰۱۶ معرفی شده است، ارائه می‌شود.

برای اطلاع، گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۹ در ماه آوریل به بازار عرضه شد و برای مدل پایه آن، قیمت ۶۴۴ دلار در نظر گرفته شده بود. هم‌چنین، هوآوی پی ۹ پلاس با قیمت ۸۰۵ دلار در هنگام عرضه، در دسترس قرار داشت. قیمت بالاتر گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ در مقایسه با گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۶ شرکت هوآوی، منطقی به‌نظر می‌رسد زیرا گوشی هوآوی پی ۱۰ از مشخصات‌فنی بهتری در مقایسه با گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۶ هوآوی استفاده می‌کند.

در حال‌حاضر، هیچ اشاره‌ای به یک قیمت مشخص برای هوآوی پی ۱۰ یا هوآوی پی ۱۰ پلاس نشده است اما شایعه تازه منتشرشده، لزوماً بدین معنی نیست که هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس با قیمتی نزدیک به ۱۵۰۰ دلار همانند هوآوی میت ۹ پورش دیزاین ارائه خواهد شد. شرکت هوآوی به معرفی گوشی‌های خوش‌قیمت شهرت دارد و به‌خوبی می‌داند که قیمت‌گذاری اشتباه، می‌تواند بر روی فروش محصولات این سازنده تاثیر منفی داشته باشد. به همین جهت، انتظار می‌رود که قیمت نهایی هر یک از مدل‌های گوشی پرچم‌دار جدید هوآوی، از گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ کم‌تر باشد.

هوآوی پی 10

 براساس گمانه‌زنی‌ها، گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس به تراشه Kirin 960 با هشت هسته پردازشی مجهز خواهد بود و مدل استاندارد هوآوی پی ۱۰ حداقل از چهار گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. با این‌حال ممکن است شرکت هوآوی، هر دو مدل از گوشی پرچم‎دار جدید خود را با شش گیگابایت حافظه رم ارائه دهد.

شایعات نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ به یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل مجهز خواهد بود و حسگر اثرانگشت در پایین صفحه‌نمایش در زیر دکمه فیزیکی Home تعبیه شده است. گوشی پرچم‌دار هوآوی در چندین مدل بسته به مقدار حافظه داخلی آن عرضه می‌شود. هم‌چنین، شایعات نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ به یک نمایشگر لبه منحنی دوگانه مجهز خواهد بود و ممکن است شرکت هوآوی، مدل مجهز به نمایشگر صفحه تخت گوشی پرچم‌دار جدید خود را ارائه ندهد.

علاوه‌براین، رندرهای منتشرشده نشان می‌دهد که گوشی هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس به یک دوربین دوگانه مجهز خواهد بود و ماژول دوربین دوگانه توسط شرکت Leica توسعه یافته است. دوربین اصلی از فلاش LED دوگانه و سامانه فوکوس خودکار تشخیص فازی استفاده می‌کند. در کنار گوشی هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس، شرکت سازنده از گوشی هوآوی پی ۱۰ لایت نیز با چهار گیگابایت حافظه رم رونمایی خواهد کرد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *