بازی کارتی MOBA سال جاری برای اندروید عرضه می شود

بازی کارتی MOBA سال جاری برای اندروید عرضه می شود
  • 1395/11/5
  • زهرا معبودی
  • 0

توسعه دهنده بازی های ایندی Nordeus جدید ترین بازی اش را به طور رسمی معرفی کرد، آن ها به مدت دو سال در حال کار بر روی این بازی بوده اند. نام این بازی که Spellsouls: Duel of Legends می باشد به زودی برای دستگاه های موبایل عرضه خواهد شد.این بازی که در واقع در سبک MOBA (Multiplayer online battle arena) و کارتی (Card game) عرضه می شود، بیشتر متمرکز بر رقابت های کوتاه مدت است.

بازی کارتی MOBA

اگر با این توسعه دهنده آشنایی ندارید باید بگوییم که این استودیو سازنده بازی معروف دیگری به نام Top Eleven نیز می باشد که در حال حاضر بیش از ۱۵۰ میلیون دانلود در سراسر جهان دارد. در حالی که توصیف بازی MOBA  کارتی همواره ذهن بازیکنان را به سمت یک بازی TCG مولتی پلییر که بازیکنان می بایست به جمع آوری کارت بپردازند اما این بازی اصلا اینطور نیست. در عوض Spellsouls گیم پلی ای مبارزه ای کاملا به سبک MOBA دارد که در آن شخصیت های بازی تان در نقشه حرکت می کنند و با حریف تان مبارزه می کنند. بخش کارتی بازی در واقع تنها برای بهبود گیم پلی سبک MOBA بازی هستند.

بازی کارتی MOBA

بازیکنان به صورت مبارزه های ۱ به یک با یکدیگر به جدال می پردازند. شما موجوداتی با “Minions” دارید که به شما کمک می کند از پس Spellcaster های دشمن برآیید و از سد جادویی آن ها عبور کنید. جادو ها و دیگر کار هایی که در طی روند بازی استفاده می کنید همگی از کارت هایی که جمع کرده اید به دست می آیند.  به عنوان مثال می توانید از پورتال های خطی بالا و پایین مینیون هایتان را ارسال کنید و به مینیون ها و خط دفاعی دشمن حمله کنید تا Spellcaster دشمن را شکست دهید.

بازی کارتی MOBA

با دسته کارت هایی که دارید می توانید به صورت های مختلفی مینیون هایتان را ارتقا دهید و قوی کنید، می توانید از اسپل ها برای صدمه زدن به دشمن، حال چه به صورت مستقیم و فردی و یا به صورت جمعی و وسیع استفاده کنید و به صورت استراتژیک مینیون هایتان را به میدان نبرد بفرستید.

بازی کارتی MOBA

رقابت ها ۳ دقیقه ای هستند و به صورت زنده اتفاق می افتند. بردن مبارزه یا با شکست دادن Spellcaster دشمن اتفاق می افتد و یا هرکس که صدمه بیشتری به حریف وارد کرد پیروز خواهد شد.

بازی کارتی MOBA

در حال حاضر زمان دقیقی برای عرضه این بازی اعلام نشده است و تنها می دانیم که در سال ۲۰۱۷ برای اندروید خواهد آمد.

نظرتان در مورد این سبک جدید از بازی های اندرویدی چیست؟ دیدگاه خود را در این باره با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *