عرضه ساعت‌مچی هوشمند جدید اچ‌تی‌سی با پلت‌فرم اندروید ور تکذیب شد

عرضه ساعت‌مچی هوشمند جدید اچ‌تی‌سی با پلت‌فرم اندروید ور تکذیب شد
  • 1395/11/6
  • مقدم
  • 0

در هفته جاری، تعدادی تصویر از ساعت‌مچی هوشمند جدید اچ‌تی‌سی منتشر شد که این محصول را با بندهای پلاستیکی نشان می‌دهد. به همین جهت، گمانه‌زنی‌های متعددی پیرامون عرضه ساعت‌مچی هوشمند جدید اچ‌تی‌سی با سیستم‌عامل اندروید ور در اواخر سال جاری میلادی منتشر شد. شرکت اچ‌تی‌سی، به‌تازگی توسعه یک ساعت‌مچی هوشمند جدید را حداقل در حال‌حاضر تکذیب کرده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

عرضه یک ساعت‌مچی هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید ور در ابتدا، توسط رئیس بخش گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های متصل شرکت اچ‌تی‌سی تکذیب شد. یک وب‌سایت خبری از یکی از مدیران اجرایی شرکت اچ‌تی‌سی در رابطه با احتمال عرضه یک ساعت‌مچی هوشمند سوال پرسیده و در پاسخ، رئیس بخش موبایل اچ‌تی‌سی مدعی شده است که “شرکت اچ‌تی‌سی تمایلی به ارائه یک ساعت‌مچی با سیستم‌عامل اندروید ندارد.”

در طی پرسش و پاسخ‌های بیشتر، مشخص شده است که نقل قول ارائه شده از رئیس بخش موبایل شرکت اچ‌تی‌سی صحت داشته است و شرکت اچ‌تی‌سی در آینده‌ای نزدیک، برنامه‌ای برای عرضه یک ساعت‌مچی هوشمند مبتنی بر پلت‌فرم اندروید ور ندارد. علاوه‌براین، اشاره شده است که تصاویر پیش‌تر فاش شده در واقع از یک نمونه اولیه ساعت‌مچی هوشمند اچ‌تی‌سی به دست آمده است و محصولی نیست که شرکت اچ‌تی‌سی در حال‌حاضر، آن‌را توسعه دهد.

به‌نظر می‌رسد که یکی از کارمندان شرکت اچ‌تی‌سی، تصویری از یک نمونه آزمایشی ساعت‌مچی هوشمند اندرویدی اچ‌تی‌سی را صرفاً برای سرگرمی منتشر کرده یا یک نمونه آزمایشی از این ساعت‌مچی هوشمند، فاش شده است و منبع انتشار تصویر، گمان کرده که این نمونه نسخه‌نهایی ساعت‌مچی هوشمند اچ‌تی‌سی خواهد بود.

اچ‌تی‌سی

تمایل شرکت اچ‌تی‌سی برای عدم عرضه یک ساعت‌مچی هوشمند با پلت‌فرم اندروید ور در حال‌حاضر، کاملاً منطقی به‌نظر می‌رسد زیرا فروش محصولات مبتنی بر پلت‌فرم اندروید ور گوگل، چندان بالا نبوده است. شرکت موتورولا نیز مدتی پیش از عدم‌ تمایل این شرکت برای عرضه یک مدل جدید از ساعت‌های مچی هوشمند سری “موتو” خبر داده بود.

با این‌حال، بسیار غیرمحتمل خواهد بود که شرکت اچ‌تی‌سی، هیچ‌گاه به بازار ساعت‌های مچی هوشمند وارد نشود. شرکت اپل با عرضه ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ یکه‌تازی می‌کند و سهم گسترده‌ای از فروش ساعت‌های مچی هوشمند را به محصولات خود اختصاص داده است. به همین جهت، پلت‌فرم watchOS به یک مانع جدی برای موفقیت سیستم‌عامل اندروید ور تبدیل خواهد شد و این موضوع، ممکن است شرکت اچ‌تی‌سی را به توسعه یک ساعت‌مچی هوشمند متمایز با قابلیت‌های منحصر به فرد، علاقه‌مند نماید تا بخشی از فروش ساعت‌های مچی هوشمند را به محصولات خود اختصاص دهد.

در حال‌حاضر، تنها عرضه دو مدل از ساعت‌مچی هوشمند جدید شرکت ال‌جی در ۹ فوریه تایید شده است و گمان می‌رود که شرکت هوآوی نیز، نسل دوم ساعت‌مچی هوشمند هوآوی واچ را در اواخر ماه فوریه ارائه دهد. علاوه‌براین، شرکت زدتی‌ای نیز از عرضه یک ساعت‌مچی مبتنی بر پلت‌فرم اندروید ور تا پایان سال جاری میلادی خبر داده است.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *