آزادسازی فضای حافظه به صورت خودکار در به روزرسانی جدید واتس اپ

آزادسازی فضای حافظه به صورت خودکار در به روزرسانی جدید واتس اپ
  • 1395/11/6
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

کاربران iOS خوشحال باشند چرا که در تازه‌ترین به‌روزرسانی عرضه‌ شده‌ برای برنامه‌‌ی WhatsApp ویژگی‌های جدید و جالبی اضافه شده است. این به‌روزرسانی هنور برای هیچ پلتفرم دیگری عرضه نشده، بنابراین اگر از کاربران محصولات اپل نیستید، فعلا منتظر استفاده از مزایای این بسته‌‌ی جدید نباشید.

گویا آی تی – مهم‌ترین امکان جدید در به روز رسانی اخیر، اضافه شدن ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد حتی در زمان عدم اتصال به شبکه متصل، امکان ارسال پیام‌ها برای آنها فراهم باشد.
در نسخه‌های قبلی در زمان آفلاین بودن اگر قصد ارسال یک پیام را داشته باشید دکمه ارسال WhatsApp غیر فعال بود؛ اما با به‌روزرسانی جدید، این مشکل مرتفع شده و به راحتی می‌توان پیام‌ها را در حالت آفلاین ارسال کرد و بعد از اتصال به یک شبکه‌ی وای-فای یا شبکه سلولی (اتصال سیم‌کارت به شبکه مخابراتی)، پیام‌های مذکور به صورت خودکار به سرورهای برنامه ارسال خواهند شد (این قابلیت برای کاربران اندروید از مدت‌ها پیش فعال است).
گذشته از اضافه شدن ویژگی مذکور WhatsApp صفحه‌ی نشان دهنده میزان فضای استفاده شده از حافظه را هم از نو طراحی کرده است و از این پس کاربران قادرند با انتخاب انواع پیام‌های رد و بدل شده (مثلا متن، صوت یا ویدئو) اقدام به آزاد سازی فضای ذخیره‌سازی دستگاه نمایند. برای انجام این کار بعد از وارد شدن به قسمت تنظیمات برنامه، قسمت Data and Storage Usage را باز کرده و سپس به بخش Storage Usage مراجعه کنید.
نهایتا این که در جدیدترین نگارش WhatsApp، کاربران سیستم‌عامل iOS قادر به ارسال همزمان ۳۰ عکس یا ویدئو خواهند بود. برای استفاده از مزایای بسته‌ی به‌روزرسانی جدید همین الان به فروشگاه اپ‌استور مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *