رونمایی از گوشی جدید اچ‌تی‌سی با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ تا پایان سال جاری میلادی

رونمایی از گوشی جدید اچ‌تی‌سی با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ تا پایان سال جاری میلادی
  • 1395/11/8
  • مقدم
  • 1

بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند، از محصولات پرچم‌دار خود در طی نمایشگاه MWC 2017 در ماه آینده رونمایی خواهند کرد اما شرکت اچ‌تی‌سی، تصمیمی برای معرفی گوشی پرچم‌دار جدید خود در ماه فوریه ندارد. در طی یک مصاحبه، رئیس بخش موبایل اچ‌تی‌سی اعلام کرده است که این سازنده از یک گوشی پرچم‌دار با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ رونمایی می‌کند اما این محصول در MWC ارائه نخواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه شوید.

شرکت اچ‌تی‌سی، به‌تازگی از گوشی رده‌بالای اچ‌تی‌سی U اولترا و گوشی میان‌رده اچ‌تی‌سی U پلی رونمایی کرده است. با توجه به عرضه اچ‌تی‌سی U اولترا با قیمت بالا، بسیاری انتظار داشتند که این محصول به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز باشد اما شرکت سازنده در نهایت تعجب، تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ را برای این محصول انتخاب کرده است. البته شرکت سازنده در این رابطه، توضیح داده است.

Chialin Chang، رئیس بخش موبایل و دستگاه‌های متصل اچ‌تی‌سی ادعا می‌کند که این شرکت به عنوان یکی از اولین سازندگان، هربار که تراشه جدیدی رونمایی می‌شود؛ یک محصول جدید و مجهز به این تراشه معرفی می‌کند. البته در رابطه با گوشی اچ‌تی‌سی U اولترا، رئیس بخش موبایل اچ‌تی‌سی ادعا می‌کند که عرضه این محصول با تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام از ۹ ماه پیش در نظر گرفته شده بود.

رئیس بخش موبایل اچ‌تی‌سی، هم‌چنین مدعی است که تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام به عنوان یک تراشه قدرت‌مند، در تعداد انبوه در دسترس توسعه‌دهندگان قرار دارد و هر زمان که نسل بعدی تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون ارائه شود، شرکت اچ‌تی‌سی به عنوان یکی از اولین سازندگان از یک محصول مجهز به این تراشه رونمایی خواهد کرد.

صحبت رئیس بخش موبایل اچ‌تی‌سی، نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی حداقل تا پیش از بهار معرفی نخواهد شد. آخرین شایعات، ادعا می‌کنند که گوشی ال‌جی جی ۶ و تعدادی از گوشی‌های پرچم‌دار دیگر که در کنگره جهانی موبایل از آن‌ها رونمایی خواهد شد، به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز نشده است و علت آن، شرکت سامسونگ بوده که تلاش می‌کند گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ را با این تراشه عرضه نماید.

Chialin Chang ادعا می‌کند که تا عرضه تراشه بعدی اسنپدراگون کوالکام، چندین ماه زمان در اختیار شرکت اچ‌تی‌سی است تا گوشی اچ‌تی‌سی U اولترا به عنوان یک گوشی پرچم‌دار به فروش برسد. با این‌حال، گوشی پرچم‌دار بعدی شرکت اچ‌تی‌سی در کنگره جهانی موبایل معرفی نخواهد شد و شرکت سازنده، زمان دیگری را برای رونمایی از گوشی پرچم‌دار جدید خود در نظر گرفته است.

طراحی متوازن گوشی اچ‌تی‌سی U اولترا در صورت استفاده از یک باتری با ظرفیت بالاتر تحت‌تاثیر قرار می‌گرفت

اچ‌تی‌سی

آقای Chialin Chang هم‌چنین در رابطه با استفاده از یک باتری کوچک ۳۰۰۰ میلی‌آمپری در فبلت رده‌بالای اچ‌تی‌سی U اولترا با توجه به نمایشگر ۵٫۷ اینچی و رزولوشن Quad HD صفحه‌نمایش، توضیح داده است و اعلام نموده که در صورت استفاده از یک باتری بزرگ‌تر، طراحی این گوشی تحت‌تاثیر قرار می‌گرفت.

علاوه‌براین، وی مدعی شده است که شرکت اچ‌تی‌سی در هنگام توسعه این گوشی، توازن بین طراحی، قابلیت‌های نرم‌افزاری و قابلیت شارژ سریع را مدنظر قرار داده است. در نهایت، رئیس بخش موبایل شرکت اچ‌تی‌سی به علاقه‌مندان اطمینان داده است که باتری گوشی اچ‌تی‌سی U اولترا، می‌تواند این گوشی را برای یک روز استفاده آماده نگه‌ دارد.

برای اطلاع، گوشی اچ‌تی‌سی U اولترا از یک  صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی Quad HD به همراه یک نمایشگر ثانویه، تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام با چهار هسته پردازشی، چهار گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *