تصویر جدیدی از گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ با بدنه فلزی و حاشیه‌های کم فاش شد

تصویر جدیدی از گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ با بدنه فلزی و حاشیه‌های کم فاش شد
  • 1395/11/9
  • مقدم
  • 0

از آنجایی‌که شرکت سامسونگ تایید کرده است که گوشی گلکسی اس ۸ در کنگره جهانی موبایل معرفی نخواهد شد، ال‌جی جی ۶ و گوشی پرچم‌دار جدید هوآوی در صدر توجه قرار می‌گیرد. با توجه به فاصله باقی‌مانده تا زمان رونمایی از گوشی پرچم‎دار جدید ال‌جی، جزئیات بیشتری از این محصول فاش می‌شود. به‌تازگی، تصویر جدیدی از گوشی ال‌جی جی ۶ به‌دست‌ آمده است که نشان می‌دهد این محصول به یک بدنه فلزی با حاشیه‌های بسیار کم در اطراف صفحه‌نمایش مجهز خواهد بود. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

محفظه سیم‌کارت در سمت راست گوشی جدید ال‌جی قرار دارد و دوربین سلفی نیز در حاشیه بالای نمایشگر در سمت چپ حسگرهای مجاورت و احتمالاً چراغ نوتیفیکیشن جای گرفته است. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌شود، گوش پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ از لبه‌های گرد استفاده می‌کند که در میان گوشی‌های این سازنده مرسوم نیست و این موضوع شاید برای تعدادی از کاربران، ناآشنا باشد. هم‌چنین، با توجه به اینکه تنها بخشی از گوشی در تصویر جدید پیداست، حدس و گمان در رابطه با بقیه پنل جلوی گوشی ال‌جی جی ۶ دشوار به‌نظر می‌رسد.

گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ چند هفته زودتر از گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ ارائه خواهد شد

براساس گزارش‌های منتشرشده، گوشی پرچم‌‌دار ال‌جی جی ۶ به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز نخواهد بود و انتظار می‌رود که این مشکل برای بقیه گوشی‌های هوشمندی که در نیمه اول سال جاری میلادی ارائه می‌شود، وجود داشته باشد. گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی جی ۶ به تراشه قدرت‌مند اسنپدراگون ۸۲۱ که در حال‌حاضر در دسترس سازندگان قرار دارد، مجهز خواهد بود اما احتمالاً این محصول تنها با چهار گیگابایت حافظه رم همراه می‌شود؛ با این‌حال، برخی از شایعات از عرضه گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ با شش گیگابایت حافظه رم خبر داده بودند.

ال‌جی جی 6

از نظر نرم‌افزاری، گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ به دستیار صوتی گوگل Assistant مجهز شده است و سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ با رابط‌کاربری اختصاصی ال‌جی بر روی آن اجرا می‌شود. هم‌چنین در برخی از شایعات به عرضه گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی با نمایشگر ۵٫۷ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل اشاره شده است. در کنار این شایعات، برخی از گمانه‌زنی‌ها از عرضه گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی با یک نمایشگر با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ حکایت دارد.

هم‌چنین فاش شده است که گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ از درگاه یواس‌بی Type-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا استفاده می‌کند. علاوه‌براین، می‌دانیم که شرکت ال‌جی، در نظر دارد تا گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ را با باتری غیرقابل حذف و بدنه ضدآب ارائه دهد.

با این‌حال، شاید ال‎جی روش دیگری در اختیار کاربران همانند موتو مادها برای بهبود ماندگاری باتری قرار داشته باشد. البته از آنجایی‌که شرکت ال‌جی به دنبال ارائه گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ با طراحی ماژولار نیست، این موضوع چندان محتمل نخواهد بود. شرکت ال‌جی از دوربین دوگانه در گوشی ال‌جی جی ۶ استفاده کرده است و حسگر اثرانگشت در پایین دوربین اصلی، به کار گرفته شده است.

براساس شایعات، شرکت ال‌جی از گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ در ۲۶ فوریه رونمایی خواهد کرد و احتمالاً گوشی پرچم‌دار جدید خود را در اوایل ماه مارس به بازار عرضه می‌کند.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *