تصویر McLaren P14 شش هفته زودتر از معرفی لو رفت

تصویر McLaren P14 شش هفته زودتر از معرفی لو رفت
  • 1395/11/12
  • زهرا معبودی
  • 0

تصاویر مکلارن P14 پیش از معرفی اش در نمایشگاه خودرو ژنو یعنی ۶ هفته زود تر از موعد لو رفت.

مدل سوپر اسپرت جدید مکلارن که P14 نام دارد اما نام آن تایید نشده است. این مدل دارای طراحی جلویی بسیار تهاجمی تر و تیز تری نسبت به مدل پیشین است. این تصاویر که از سوی اکانت اینستاگرامی @woppum منتشر شده است تصاویر جانبی از خودرو به دست می دهد که نمایانگر آیرودینامیک خودرو هستند و به وضوح می توان فهمید که این مدل نیروی فشار  قوی تری به زمین  نسبت به مدل پیشین خواهد داشت.

ورودی های هوا جانبی مکلارن برای طراحی پنل های صاف تر برداشته شده اند و سقف خودرو نیز به لطف ساختار Monocage II جدید با مدل فعلی بسیار تفاوت دارد.

McLaren P14

هنوز جزییات فنی ای از مدل پیش رو منتشر نشده است اما در تصاویری که پیش تر رو شد شاهد سازه های فیبر کربنی در آن بودیم.  این فریم جدید مجهز به در های دو سطحی است که طبق گفته مکلارن ورود و خروج سرنشینان را آسان تر خواهد کرد.

گفته می شود قرار است P14 از موتور بهینه شده V8 مکلارن استفاده کند که احتمالا ظرفیت آن از ۳٫۸ لیتری مدل های فعلی بیشتر خواهد بود. قدرت موتور از ۶۶۶ اسب بخار مدل ۶۷۵ LT بیشتر خواهد بود و احتمالا سرعت صفر تا صد کیلومتر زیر ۳ ثانیه خواهد داشت. حداکثر سرعت آن نیز ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

تصاویر فاش شده اولیه نمای عقبی خودرو را نشان می داند. چراغ های عقبی که طویل ۶۵۰S جای خود را به چراغ های خطی کشیده داده اند که می توان گفت بیشتر شبیه به مدل P1 شده اند. همچنین شاهد اگزوز های دو قلو بودیم که از وسط سپر عقب بیرون زده بودند.

دیدگاه های خود را در رابطه با این تصویر و این خبر با گویا آی تی درمیان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *