رندر غیر رسمی گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ منتشر شد

رندر غیر رسمی گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ منتشر شد
  • 1395/11/12
  • مقدم
  • 0

مدتی پیش، شایعه پرداز معروف، اوان بلس تصویر واقعی گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ را منتشر کرد. به‌تازگی، رندر جدیدی براساس تصویر پیش‌تر فاش‌شده گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ منتشر شده است که طراحی آن‌را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

در رندر تازه منتشرشده، چهار دکمه فیزیکی در اطراف صفحه‌نمایش دیده می‌شود که احتمالاً یکی از آن‌ها برای فعال‌کردن دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ کاربرد خواهد داشت. هم‌چنین، سه دکمه دیگر به ترتیب دکمه افزایش و کاهش صدا و دکمه پاور بوده است.

نمایشگر گوشی نیز از لبه‌های منحنی استفاده می‌کند که البته سامسونگ مانند گلکسی اس ۷ اج و گلکسی اس ۶ اج، تنها در سمت چپ و راست نمایشگر از لبه‌های منحنی استفاده کرده است. به‌نظر می‌رسد که گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ بدون حاشیه خواهد بود و شرکت سامسونگ با حذف حاشیه‌های اضافی اطراف صفحه‌نمایش، تصمیم دارد تا گوشی پرچم‌دار جدید خود را به یک محصول متمایز تبدیل نماید.

گلکسی اس 8

به دلیل حذف حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش، دکمه Home حذف شده و حسگر اثرانگشت به پشت گوشی و به کنار دوربین منتقل شده است. هم‌چنین در پشت گوشی، دوربین اصلی و فلاش LED وجود دارد.

علاوه‌بر حسگر اثرانگشت، سامسونگ از سنسور تشخیص عنبیه نیز در بالای نمایشگر استفاده کرده است که عملکردی مشابه با حسگر تشخیص عنبیه فبلت گلکسی نوت ۷ خواهد داشت. به همین جهت، شاید محدودیت‌های نسبتاً کمی داشته باشد.

براساس گمانه‌زنی‌ها گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ به نمایشگر ۵٫۸ اینچی سوپر آمولد Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل مجهز خواهد بود. نسبت ابعاد صفحه‌نمایش،  هم‌چنین، گمان می‌رود که مدل دیگر این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی برای بازار ایالات متحده توسعه می‌یابد.

گلکسی اس 8

در واقع، سامسونگ مدل‌های جهانی این گوشی را با تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ یا یک تراشه از سری ۹ ارائه می‌دهد و تنها تعداد محدودی به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز خواهد بود. هم‌چنین، گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ به چهار گیگابایت یا شش گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود و از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

شرکت سامسونگ برای گوشی پرچم‌دار جدید خود، درگاه یواس‌بی Type-C را در نظر گرفته است و جک صدا نیز در پایین گوشی وجود دارد. هم‌چنین، گلکسی اس ۸ به بدنه‌ای ضدآب مجهز خواهد بود و شرکت سامسونگ موفق شده است برای این مدل، تاییدیه IP68 دریافت نماید که نشان از مقاومت بالای آن در برابر آب و گرد و غبار دارد.

شایعات پیشین، نشان می‌دهد که سامسونگ در کنار رونمایی از گوشی گلکسی اس ۸ خود با نمایشگر ۵٫۸ اینچی، گلکسی اس ۸ پلاس را نیز ارائه می‌دهد که به یک صفحه‌‎نمایش ۶٫۲ اینچی با رزولوشن Quad HD مجهز خواهد بود.

این گوشی از دوربین دوگانه احتمالاً استفاده می‌کند و از نظر ظاهری، تفاوت چندانی با گوشی گلکسی اس ۸ نخواهد داشت. سامسونگ به‌طور رسمی اعلام کرده است که تصمیمی برای رونمایی از گوشی پرچم‌دار جدید خود در کنگره جهانی موبایل در اواخر ماه فوریه ندارد.

 به همین جهت، بسیاری منتظر هستند تا گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ در اواخر ماه مارس به صورت رسمی معرفی شود و شایعات از عرضه این گوشی در ۲۱ آوریل حکایت دارد. احتمالاً گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ، ۸۰۰ یورو و مدل پلاس نیز با قیمتی بیشتر از ۹۰۰ قیمت‌گذاری خواهد شد.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *