تصاویر تازه منتشرشده، گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ را به طور کامل نشان می‌دهد

تصاویر تازه منتشرشده، گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ را به طور کامل نشان می‌دهد
  • 1395/11/16
  • مقدم
  • 0

تصاویر مختلفی تا به‌حال از گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ منتشر شده است و البته در تصاویر قبلی، بخشی از طراحی گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی فاش شده بود. با این‌حال، به‌تازگی تصاویر جدیدی منتشر شده است که طراحی گوشی ال‌جی جی ۶ را به طور کامل نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

در لبه پایینی گوشی ال‌جی جی ۶، درگاه یواس‌بی Type-C و بلندگو جلب‌توجه می‌کند و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا در لبه بالایی گوشی جای گرفته است. نوارهای آنتن نیز در چهار لبه اطراف صفحه‌نمایش به کار گرفته شده است.

ال‌جی جی 6

از نظر طراحی، حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش در گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ در مقایسه با ال‌جی جی ۵ کاهش یافته است و شرکت ال‌جی برای این مدل، یک فریم فلزی را مدنظر قرار داده است. هم‌چنین، گوشی جدید ال‌جی تنها از یک محفظه سیم‌کارت استفاده می‌کند و گمان می‌رود که در این محفظه، یک سیم‌کارت و یک حافظه میکرو اس‌دی جای بگیرد.

ال‌جی جی 6

در رندرهای منتشرشده، در پشت گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی، یک دوربین دوگانه و فلاش LED دوگانه به کار گرفته شده است و حسگر اثرانگشت همانند ال‌جی جی ۵ در پایین ماژول دوربین قرار دارد. البته باید توجه داشته باشید که برخلاف گوشی پرچم‌دار نیمه اول شرکت ال‌جی در سال ۲۰۱۶، برآمدگی دوربین و سنسور تشخیص اثرانگشت در گوشی ال‌جی جی ۶ وجود ندارد.

گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ از یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل استفاده می‌کند و اطلاعات منتشرشده از نمایشگر این گوشی، نشان می‌دهد که نسبت ابعاد صفحه‌نمایش ۱۸ به ۹ است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید در گوشی ال‌جی جی ۶ برخلاف ال‌جی جی ۵، لبه‌های نمایشگر گرد است و البته هنوز مشخص نیست که این لبه‌های گرد چه قابلیتی را برای گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی به همراه دارد.

ال‌جی جی 6

علاوه‌براین، گمان می‌رود که این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام با چهار هسته پردازشی مجهز شده باشد و برای افرادی که به دنبال یک گوشی هوشمند مجهز به چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ هستند، توصیه می‎کنیم که محصول دیگری را انتخاب نمایند. هرچند، این احتمال وجود دارد که شرکت ال‌جی در نیمه دوم سال جاری میلادی و چند ماه پیش از عرضه نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دار خود از سری “V”، مدل قدرت‌مند تر گوشی ال‌جی جی ۶ را ارائه بدهد.

ال‌جی جی 6

همان‌طور که بارها در شایعات اشاره شده است، سری اول تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام به گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس اختصاص یافته و به همین جهت، انتظار می‌رود که شرکت ال‌جی به دلیل عرضه گوشی پرچم‌دار جدید خود در ماه می، نخواهد توانست تا آن‌ را با تراشه پرچم‌دار جدید کوالکام همراه نماید. این موضوع، هم‌چنین باعث شده است تا عرضه گوشی پرچم‌دار شیائومی می ۶ نیز به تعویق بیافتد.

اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهد که ال‌جی جی ۶ با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ گوگل و دستیار صوتی گوگل Assistant همراه خواهد بود. با این‌حال، ظرفیت باتری گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی هنوز مشخص نشده است اما گمان می‌رود که ال‌جی جی ۶ با یک باتری با ظرفیت بیشتر در مقایسه با باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت ال‌جی جی ۵ ارائه می‌شود.

ال‌جی جی 6

شایعات منتشرشده، از عرضه گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی جی ۶ با قیمت ۷۷۰ دلار خبر می‌دهد. گمانه‌زنی‌های پیشین، نشان می‌دهد که ال‌جی جی ۶ در مقایسه با ال‌جی جی ۵، نزدیک به ۵۰ دلار بیشتر قیمت‌گذاری خواهد شد و به دلیل قابلیت‌های این گوشی از جمله بدنه ضدآب، این افزایش قیمت منطقی به‌نظر می‌رسد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *