قیمت و مشخصات‌فنی گوشی هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس فاش شد

قیمت و مشخصات‌فنی گوشی هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس فاش شد
  • 1395/11/17
  • مقدم
  • 0

هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس به عنوان گوشی‌های پرچم‌دار جدید هوآوی برای رقابت با گلکسی اس ۸، ال‌جی جی ۶ و آیفون پرچم‌دار ۲۰۱۷ شرکت اپل عرضه خواهد شد. هر دو مدل تا پیش از پایان ماه جاری میلادی ارائه می‌شود و در حال‌حاضر، بخش عمده‌ای از مشخصات‌فنی آن‌ها فاش شده است. به‌تازگی، یک سند منتشر شده است که نشان می‌دهد قیمت پایه گوشی هوآوی پی ۱۰ نزدیک به ۵۰۰ دلار خواهد بود. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

بنابر اطلاعات تازه فاش‌شده، گوشی هوآوی پی ۱۰ در سه مدل به بازار عرضه خواهد شد و از جمله آن‌ها می‌توان به مدل پایه با چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. شرکت هوآوی برای این مدل، برچسب قیمتی ۵۰۸ دلار را درنظر گرفته است و مدل دیگر با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۵۹۵ دلار قیمت‌گذاری می‌شود.

علاوه‌براین، هوآوی پی ۱۰ در یک نسخه رده‌بالا با ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۶ گیگابایت رم در دسترس قرار خواهد گرفت و اطلاعات تازه منتشرشده، نشان می‌دهد که این مدل با قیمت ۶۸۲ دلار به بازار عرضه می‌شود. در کنار رونمایی از هوآوی پی ۱۰، نسخه دیگری از گوشی پرچم‌دار جدید هوآوی با نمایشگر لبه منحنی دوگانه در دسترس قرار خواهد گرفت.

هوآوی پی 10

هوآوی پی ۱۰ پلاس در دو نسخه با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه و شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه به ترتیب، ۷۲۶ و ۸۲۸ دلار قیمت‌گذاری خواهد شد.

هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس مطابق با شایعات پیشین، از یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی QHD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل استفاده می‌کند. تراشه Kirin 655 ساخت هوآوی با هشت هسته پردازشی برای این دو گوشی در نظر گرفته شده است و هر دو مدل به یک دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی و یک شاتر سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

علاوه‌بر تنوع مدل بیشتر در هوآوی پی ۱۰ و هم‌چنین قیمت پایین‌تر این گوشی در مقایسه با هوآوی پی ۱۰ پلاس، نسخه “پلاس” گوشی پرچم‌دار جدید هوآوی به نمایشگر لبه منحنی دوگانه مجهز خواهد بود و نسخه “استاندارد” از یک نمایشگر صفحه‌تخت استفاده می‌کند.

هوآوی پی 10

هم‌چنین گمان می‌رود که شرکت هوآوی، گوشی پی ۱۰ پلاس را با یک حسگر اثرانگشت در پشت دستگاه و پی ۱۰ را با یک حسگر اثرانگشت در پایین صفحه‌نمایش ارائه ‌دهد. رندرهای پیش‌تر منتشرشده از عرضه هوآوی پی ۱۰ با دکمه فیزیکی Home خبر می‌دهد و گمان می‌رود که حسگر اثرانگشت در زیر دکمه Home جای گرفته است.

به هرحال، رویه‌ای که شرکت هوآوی با قیمت‌گذاری گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود دنبال کرده است، هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس را از نظر قیمت و البته از نظر مشخصات‌فنی و قدرت سخت‌افزاری به گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۱۷ از جمله گلکسی اس ۸ و آیفون ۸ نزدیک می‌کند. به همراه معرفی رسمی هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس در ۲۶ فوریه، شرکت ال‌جی در کنگره جهانی موبایل از گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی جی ۶ و شرکت سامسونگ از تبلت رده‌بالای گلکسی تب اس ۳ رونمایی خواهد کرد.

علاوه‌بر عرضه هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس به عنوان عضو جدید از سری “پی”، گمان می‌رود که هوآوی پی ۱۰ لایت نیز تا پیش از پایان سال جاری میلادی به عنوان یک گوشی میان‌رده ارائه شود. البته برخلاف هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس، این مدل از دوربین دوگانه استفاده نمی‌کند.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *