کدام بلیط ارزان‌تر است؟ کدام هتل بهتر؟ کدام تور مسافرتی، خدمات مطمئن‌تری فراهم خواهد کرد؟

کدام بلیط ارزان‌تر است؟ کدام هتل بهتر؟ کدام تور مسافرتی، خدمات مطمئن‌تری فراهم خواهد کرد؟
  • 1395/11/20
  • گویا آی تی
  • 0

این‌ها فقط چند تا از دغدغه‌های هرروزه‌ی آژانس‌هاست. اساس کار «ایران اسکای‌گروپ» یافتن پاسخی برای همین سوال‌‌هاست. این مجموعه با فراهم آوردن زیرساختی به‌روز، بیش از ۶۰۰ آژانس مسافرتی در تهران و قریب به هزار آژانس مسافرتی در باقی شهرها را تحت پوشش دارد و از این حیث، بزرگ‌ترین شبکه توزیع خدمات گردشگری ایران محسوب می‌شود.

 

یکسان بودن خدمات، محصولات و قیمت‌ها در ایران اسکای گروپ یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. در سایت ایران اسکای گروپ هر آژانسی می‌تواند از کدهای تخفیف مخصوص به خود روی سایت برای تخفیف دادن به مشتریانش استفاده نماید.

 

ایران اسکای گروپ، بهترین پیشنهادهای سفر، مناسب‌ترین قیمت‌ها و مطمئن‌ترین خدمات مسافرتی را یکجا در اختیار شما می‌گذارد و سفری بی‌دغدغه و لذتبخش را برایتان تضمین می‌کند.

 

ایران اسکای گروپ با رویکرد مشتری مداری و ارائه خدمات منحصر به فرد و به صورت اینترنتی در خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل در سراسر جهان، خرید بلیط هواپیما + هتل به همراه خدمات مسافرتی دلخواه و پکیج تور مسافرتی، توانسته همواره در جلب رضایت مشتریان پیشرو باشد.

 

درباره ایران اسکای گروپ بیشتر بدانیم:

 

گروه آسمان ایران یا همان “ایران اسکای گروپ” در ابتدا با تعدادی محدود از آژانس های مطرح در سطح تهران فعالیت خود را با برگزاری تورها خارجی آغاز نمود. با هدف توزیع سریع خدمات جهانگردی همراه با بالاترین کیفیت و با ارائه سرویس های آنلاین منحصر به فرد به آژانس های مسافرتی به سرعت توانسته با تحت پوشش قرار دادن اکثر آژانسهای مسافرتی و جهانگردی، به عنوان بزرگترین مجموعه در این صنعت معرفی شود. در حال حاضر بیش از ۶۰۰ آژانس در تهران و ۱۰۰۰ آژانس در شهرستان ها از اعضای فعال این گروه می باشند و به صورت آنلاین از خدمات گسترده IRAN SKY GROUP  استفاده می نمایند.

 

این گروه با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری ایران به خوبی تثبیت شده است.

آدرس سایت ایران اسکای گروپ :WWW.IRANSKYGROUP.COM

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *