آنلاک کردن همیشگی آیفون با سریال IMEI

آنلاک کردن همیشگی آیفون با سریال IMEI
  • 1395/11/20
  • محمدرضا مرتضایی
  • 13

پیدا کردن یک کلید آی‌کلاود ثابت و فعال برای ابزار iCloud Unlock محصولات اپل کار ساده‌ای نیست. حتی ارائه‌کنندگان آنلاین متعددی که چنین امکانی فراهم می‌کنند، اطلاعات کافی و موثقی درباره‌ی صحت و دقت آنلاک کردن ابزار و راهکارهای مورد استفاده در اختیار شما قرار نمی‌دهند. صفحه‌ی مشکل فعال‌سازی آی‌کلاود برای میلیون‌ها نفر از کاربران اپل در سرتاسر جهان دردسر جدیدی نیست.

گویا آی تی – این مشکل مدت‌های مدیدی است که گریبانگیر کاربران است و جالب اینجاست که اپل در وب‌سایت خود هیچ توضیحات رسمی درباره‌ی آن ارائه نمی‌دهد. در ابتدا به نظر نمی‌رسید این مشکل جدی باشد و اکثر کاربران تصور می‌کردند به راحتی می‌توانند آن را مرتفع نمایند اما ظاهرا عکس این قضیه اتفاق افتاد.
فعال کردن این ویژگی دسترسی کاربران به آیفون را محدود کرده و به امکان استفاده از تلفن را به آنها نمی‌دهد مگر زمانی که اطلاعات صحیح ورود (Login) وارد شوند. سال‌ها قبل اپل با مشکلات واگذاری آیفون (میان کاربران) مواجه شد و این بحران به حسابی شرکت را سردرگم کرده بود. از این رو چاره‌ای اندیشیده شد و مجموعه‌ای از پروتکل‌های امنیتی برای مرتفع کردن این مساله تعریف شد.
پروتکل امنیتی جدید بهبود یافته شده این اطمینان را به کاربران می‌داد که می‌توانند بدون نیاز به نگرانی می‌توانند از آیفون استفاده کرده و داده‌های ذخیره شده‌ی آنها در هر لحظه به راحتی از حساب کاربری‌شان قابل بازیابی است.

مساله‌ی قفل آنلاک چه زمانی اتفاق می‌افتد؟
پروتکل امنیتی جدید بهبودهای قابل ملاحظه‌ و پشتیبانی بسیار خوبی برای آیفون و بستره‌ی آی‌کلاود به ارمغان آورد. با این وجود کاربران گاهی اوقات اطلاعات ورود آی‌کلاود را فراموش کرده یا در زمان خرید آیفون دست دوم، که اطلاعات ورود مالک قبلی روی آن قرار داشت، با این مساله دست و پنجه نرم‌ می‌کردند. شکی نیست که این مساله بسیار آزار دهنده است و کاربر دوست دارد هر چه سریع‌تر آن را مرتفع نماید.

راهکار برطرف کردن مشکل قفل فعال‌سازی آی‌کلاود
برای فعال‌سازی آیفون راهی وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد صفحه‌ی قفل آی‌کلاود را حذف و دور زده و حساب کاربری‌ خودتان را فعال کنید.
اخیرا یک سرویس جدید به نام Official iPhone Unlock در اختیار کاربران اپل قرار داده شده که این مشکل را به طور کامل حل می‌کند. با مراجعه به آدرس officialiphoneunlock.co.uk می‌توانید اطلاعات کامل سرویس مذکور را مطالعه نمایید.
پروسه فعال‌سازی آیفون از زبان ارائه‌دهندگان این سرویس:
شما با استفاده از سرویس ما مساله‌ی قفل آی‌کلاود را در دستگاه‌های iPhone 4, 4S, 5, 5S, 5C, 6, 6+, 7, 7 Plus و حتی iPad Air 2,3,4 برای همیشه حل خواهید کرد. خبر خوب این که این نرم‌افزار کاملا رایگان است و با هر دستگاه آی‌او‌اسی صرفنظر از نگارش یا شبکه‌ی مخابراتی مورد استفاده، سازگار است. روی هم رفته کافی است مجموعه دستورالعمل‌های ساده‌ای که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت را انجام دهید تا به راحتی از سد قفل فعال‌سازی آی‌کلاود ابزارتان خلاص شوید.
۱- وب‌سایت‌مان را باز کنید.
۲- سریال IMEI آیفون یا آی‌پد خود را در کادر وارد کرده و برای ما ارسال نمایید.
۳- چند لحظه صبر کنید تا زمانی که یک کد تائید از طرف ما مبنی بر حذف کد فعال‌سازی از طرق ایمیل برای شما ارسال شود.
۴- بعد از دریافت ایمیل تائید از طرف ما، یک اپل آی‌دی جدید ساخته و رمزعبورتان را هم تعیین کنید.
۵- بعد از ساخت حساب کاربری جدید، با استفاده از اطلاعات جدیدی که تعریف نموده‌اید وارد سرویس آی‌کلاود شوید.
۶- حال آیفون/آی‌پدی که آی‌کلاود آن قفل شده بود، به راحتی باز شده و برای استفاده آماده است.

پس ظاهرا حل همیشگی این مساله به سادگی امکان‌پذیر است. پس لحظه‌ای درنگ نکنید و برای باز کردن قفل آی‌کلاود آیفون/آی‌پد خود به وب‌سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 13 دیدگاه
  1. سلام و درود
    ببخشید سایتی که میگید بریم کد imei اپلمون رو وارد کنیم کدومه؟؟؟!!!
    این نرم افزاری که میگید با استفاده از اون میشه آنلاک کرد کدومه؟

    1. لطفا سایت مورد نظر را معرفی بفرمایید .ممنون

    1. سلام کجای این سایت رایگانه که اعلام کردبد رایگان؟!!!!!!!!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *