نمونه اولیه گوشی تاشوی سامسونگ در نمایشگاه MWC به نمایش گذاشته خواهد شد

نمونه اولیه گوشی تاشوی سامسونگ در نمایشگاه MWC به نمایش گذاشته خواهد شد
  • 1395/11/20
  • مقدم
  • 0

همان‌طور که می‌دانید، شرکت سامسونگ در حال توسعه یک گوشی‌هوشمند تاشو است و گمانه‌زنی‌ها از عرضه این محصول در سال جاری میلادی حکایت دارد. با اینکه برای معرفی رسمی گوشی تاشوی جدید سامسونگ هنوز زود است، یک شایعه جدید نشان می‌دهد که گوشی تاشوی سامسونگ به صورت محدود در اواخر ماه فوریه به نمایش گذاشته خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

براساس گزارش تازه منتشر شده، شرکت سامسونگ در حال آماده‌شدن برای رونمایی از نمونه اولیه گوشی تاشوی جدید خود به همراه یک پنل قابل انعطاف در کنگره جهانی موبایل در اواخر ماه جاری میلادی است.

این گوشی به همراه پنل صفحه‌نمایش جدید سامسونگ، به صورت عمومی به نمایش گذاشته نخواهد شد و شرکت سامسونگ، آن‌را برای ارزیابی و بررسی تنها در اختیار تعداد محدودی از جمله مشتریان و منتقدان ارائه می‌دهد.

در مصاحبه با وب‌سایت ETNews، منابع مطلع اعلام کرده‌اند که شرکت سامسونگ، تعدادی محصول دیگر را با نمایشگر تاشو به نمایش خواهند گذاشت تا واکنش کاربران را نسبت به این محصولات ارزیابی نماید.

 گمان می‌رود که محصولات تاشوی شرکت سامسونگ به سمت بیرون و داخل خم خواهد شد و این محصولات به صورت عمومی ارائه می‌شود؛ هرچند انتظار داریم که در نهایت به دلایلی، شرکت سامسونگ تنها محصولاتی را به بازار عرضه دهد که بتوان آن‌ها را به سمت بیرون خم کرد.

گوشی تاشوی سامسونگ

البته در حال‌حاضر، زمان رونمایی از محصولات تاشو جدید سامسونگ به صورت رسمی اعلام نشده است و حتی نمی‌دانیم که گمانه‌زنی‌های منتشر شده، صحت دارد یا خیر. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در کنگره جهانی موبایل، برخلاف آنچه که بسیاری اعتقاد دارند، دست خالی نخواهد بود و تنها تبلت گلکسی تب S3 را ارائه نمی‌دهد.

به احتمال زیاد، گوشی‌ تاشوی شرکت سامسونگ که در نمایشگاه MWC به نمایش خواهد گذاشت، همان محصولی است که در شایعات پیشین به آن اشاره شده بود. در گمانه‌زنی‌های ارائه شده در رابطه با گوشی تاشوی سامسونگ آمده است که این محصول از دو صفحه‌نمایش تخت استفاده می‌کند و این دو نمایشگر با یک لولا به یک‌دیگر متصل شده‌اند.

در حالتی‌که دو نمایشگر به سمت بیرون باز شود، گوشی‌ تاشوی سامسونگ به یک تبلت ۷ اینچی تبدیل خواهد شد و هم‌چنین، رابط‌کاربری سیستم‌عامل اندروید تغییر می‌یابد. به همین جهت، انتظار داریم که شرکت سامسونگ تا پیش از عرضه گوشی تاشوی خود، رابط‌کاربری محصولات اندرویدی خود را دستخوش تغییر نماید.

گوشی تاشوی سامسونگ

البته گوشی تاشوی شرکت سامسونگ در صورت عرضه در اواخر سال ۲۰۱۷ به صورت محدود ارائه خواهد شد و این سازنده، تنها نزدیک به صد هزار واحد از گوشی تاشوی جدید خود را تولید می‌کند تا از واکنش کاربران نسبت به محصولات تاشو اطلاع یابد.

علاوه‌بر سامسونگ، انتظار داریم که شرکت ال‌جی نیز از یک گوشی‌هوشمند تاشو رونمایی کند که این مدل در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهد شد. جزئیات زیادی در حال‌حاضر در رابطه با گوشی‌هوشمند تاشوی ال‌جی به دست نیامده است اما شایعات نشان می‌دهد که این محصول از فناوری پیشرفته‌تری در مقایسه با گوشی‌های تاشو سامسونگ استفاده می‌کند و شرکت ال‌جی از سه سال پیش مشغول توسعه آن بوده است.

منبع: Sammobile

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *