ساعت‌مچی هوشمند ال‌جی واچ اسپورت و ال‌جی واچ استایل با سیستم‌عامل اندروید ور ۲٫۰ معرفی شد

ساعت‌مچی هوشمند ال‌جی واچ اسپورت و ال‌جی واچ استایل با سیستم‌عامل اندروید ور ۲٫۰ معرفی شد
  • 1395/11/21
  • مقدم
  • 0

ساعت‌های مچی هوشمند ال‌جی واچ اسپورت و واچ استایل، اولین محصولاتی هستند که با سیستم‌عامل اندروید ور ۲٫۰ به صورت پیش‌فرض عرضه خواهد شد. به‌تازگی، شرکت ال‌جی از دو ساعت مچی هوشمند جدید خود به صورت رسمی رونمایی کرده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی باشید.

با اینکه ساعت‌های مچی هوشمند ال‌جی واچ استایل و ال‌جی واچ استایل با همکاری مهندسین شرکت گوگل طراحی شده است، با برند شرکت ال‌جی عرضه خواهد شد و توسط این سازنده کره‌ای تولید می‌شود. شرکت گوگل و ال‌جی، سابقه همکاری قابل‌توجهی با یک‌دیگر دارند و چندان متعجب نخواهیم بود از اینکه شرکت گوگل با ال‌جی برای توسعه ساعت‌های مچی هوشمند جدید وارد همکاری شده است.

ال‌جی واچ استایل

از نظر مشخصات سخت‌افزاری، ال‌جی واچ اسپورت در مقایسه با ال‌جی واچ استایل قدرت‌مندتر است. این مدل از یک نمایشگر ۱٫۳۸ اینچی اولد با رزولوشن ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسل استفاده می‌کند و به ۷۶۸ مگابایت حافظه رم، چهار گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۴۳۰ میلی‌آمپر بر ساعت مجهز شده است.

ال‌جی واچ استایل

از سوی دیگر، ال‌جی واچ استایل از یک نمایشگر ۱٫۲ اینچی اولد با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل استفاده می‌کند و ۵۱۲ مگابایت حافظه رم، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۲۴۰ میلی‌آمپری برای آن در نظر گرفته شده است. هر دو ساعت‌مچی هوشمند جدید ال‌جی از وای‌فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند اما امکان برقراری و دریافت تماس به لطف پشتیبانی از ۳G و LTE در ال‌جی واچ اسپورت امکان‌پذیر خواهد بود. هم‌چنین، این مدل از GPS و NFC نیز پشتیبانی می‌کند.

ال‌جی واچ استایل

ال‌جی واچ اسپورت از سیستم‌ پرداخت اندروید Pay پشتیبانی می‌کند و با حسگر تشخیص ضربان قلب ارائه خواهد شد. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، هر دو ساعت‌مچی هوشمند جدید ال‌جی از دستیار صوتی گوگل Assistant استفاده می‌کند و این دستیار صوتی با نرم‌افزار ساعت‌های مچی جدید ال‌جی، ادغام شده است. هم‌چنین، ساعت‌مچی ال‌جی واچ اسپورت و واچ استایل با محصولات مجهز به اندروید ۴٫۳ (و بالاتر) و آی‌او‌اس ۹٫۰ (و بالاتر) سازگاری دارد.

ال‌جی واچ استایل

برخلاف ال‌جی واچ استایل که تنها از یک دکمه استفاده می‌کند، ال‌جی واچ اسپورت به سه دکمه فیزیکی مجهز شده است و دو دکمه برای بازکردن برنامه‌های گوگل Fit و اندروید Pay کاربرد خواهد داشت. در نهایت در رابطه با قابلیت ال‌جی واچ استایل و ال‌جی واچ اسپورت، باید اشاره کرد که مدل رده‌بالا موفق به دریافت گواهی IP68 و مدل ارزان‌قیمت نیز موفق به دریافت گواهی IP67 شده است. به همین جهت، ساعت‌های مچی هوشمند جدید ال‌جی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

ال‌جی واچ استایل

در رابطه با ساعت‌های مچی هوشمند جدید ال‌جی، لازم به ذکر است که هر دو مدل در ۱۰ فوریه به بازار عرضه خواهد شد و قیمت ال‌جی واچ استایل و ال‌جی واچ اسپورت به ترتیب ۲۷۰ و ۳۸۰ دلار است. ال‌جی واچ اسپورت در رنگ تیتانیومی و آبی تیره توسعه یافته است و ال‌جی واچ استایل نیز، در سه رنگ مختلف نقره‌ای، رز گلد و تیتانیومی ارائه می‌شود.

ال‌جی واچ استایل

این دو ساعت‌مچی هوشمند در ابتدا در ایالات متحده عرضه خواهد شد اما شرکت ال‌جی برای عرضه ساعت‌های مچی هوشمند جدید خود در اواخر ماه فوریه و ماه مارس در سایر بازارها برنامه‌ریزی کرده است. به همین جهت، می‌توانید منتظر ساعت‌ ال‌جی واچ استایل و ال‌جی واچ اسپورت در کشورهای کانادا، روسیه، آفریقای جنوبی، کره‌ جنوبی، تایوان و انگلستان در طی چند هفته آینده باشید.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *