مدل ارزان‌قیمت گوشی آنر ۸ هوآوی در ۲۱ فوریه به همراه یک گوشی پرچم‌دار معرفی خواهد شد

مدل ارزان‌قیمت گوشی آنر ۸ هوآوی در ۲۱ فوریه به همراه یک گوشی پرچم‌دار معرفی خواهد شد
  • 1395/11/24
  • مقدم
  • 0

آنر به عنوان ساب‌برند شرکت هوآوی، مدتی پیش تصویری را از گوشی پرچم‌دار جدید خود یعنی آنر وی ۹ منتشر کرد. رونمایی از این گوشی برای ۲۱ فوریه برنامه‌ریزی شده است و شرکت هوآوی، از گوشی جدید خود در پکن رونمایی می‌کند. به‌تازگی، تصویر جدیدی توسط “آنر” هوآوی در یک شبکه اجتماعی چینی منتشر شده است که از معرفی گوشی Honor 8 Youth Edition در ۳ اسفند ماه خبر می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

این مدل، در واقع نسخه ضعیف‌تر شده گوشی آنر ۸ است و با قیمت کم‌تری نسبت به گوشی پرچم‌دار برند “آنر” عرضه خواهد شد. به همین جهت، Honor 8 Youth Edition از همان طراحی جذاب شیشه‌ و فلز آنر ۸ استفاده می‌کند و البته در برخی مشخصات‌فنی، این دو مدل با یک‌دیگر تفاوت خواهند داشت.

انتظار می‌رود که گوشی Honor 8 Youth Edition با نمایشگر ۵٫۲ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل عرضه شود و تراشه میان‌رده Kirin 655 هوآوی به آنر قدرت می‌دهد. به همراه این تراشه، شرکت هوآوی از سه گیگابایت حافظه رم در گوشی میان‌رده جدید خود استفاده کرده است و آنر یوث برخلاف مدل رده‌بالای خود، تنها از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی با گشادگی دهانه f/2.2 برخوردار است.

ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری به کمک شاتر ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی امکان‌پذیر خواهد بود و انتظار می‌رود که Honor 8 Youth Edition با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ و رابط‌کاربری EMUI 5.0 عرضه شود. تامین انرژی لازم برای صفحه‌نمایش و تراشه، به کمک یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت صورت می‌گیرد و شرکت هوآوی برای عرضه آن در رنگ‌های مشکی، سفید، طلایی و آبی برنامه‌ریزی کرده است.

آنر ۸

انتظار می‌رود که در هنگام رونمایی رسمی از Honor 8 Youth Edition، خواننده کانادایی متولد چین که تصویر وی در تیزر رسمی گوشی جدید آنر ارائه شده است؛ حضور داشته باشد و مشخصات‌فنی این گوشی را اعلام نماید.

با توجه به شباهت قابل‌توجه مشخصات‌ احتمالی این گوشی با آنر ۸ لایت که به تازگی در فنلاند ارائه شده است، گوشی Honor 8 Youth Edition در واقع محصول جدیدی نخواهد بود و تنها شرکت هوآوی، اسم مختلفی را برای عرضه گوشی میان‌رده جدید خود در بازارهای مختلف در نظر گرفته است. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، مشخصات Honor 8 Youth Edition به گوشی‌های هوآوی پی ۸ لایت (نسخه ۲۰۱۷) و هوآوی Nova lite بسیار شباهت دارد.

گوشی آنر ۸ لایت با قیمت ۲۶۹ یورو در فنلاند در دسترس قرار گرفته است و انتظار داریم که شرکت سازنده، این گوشی را با توجه به شرایط رقابتی بازار گوشی‌های هوشمند در چین، با قیمت کم‌تری عرضه نماید.

منبع: Gizmochina

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *