قیمت گوشی میان‌رده جدید میزو M5S پیش از معرفی رسمی فاش شد

قیمت گوشی میان‌رده جدید میزو M5S پیش از معرفی رسمی فاش شد
  • 1395/11/24
  • مقدم
  • 0

شرکت میزو برای برگزاری یک رویداد خبری در شهر پکن در ۱۵ فوریه برنامه‌ریزی کرده است و انتظار می‌رود که این سازنده چینی از اولین گوشی‌هوشمند جدید خود در سال ۲۰۱۷ رونمایی کند. به‌تازگی، قیمت گوشی میزو M5S که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، به صورت رسمی فاش شده است. برای جزئیات بیشتر با گویا آی‌تی همراه باشید.

قیمت گوشی میزو M5S پیش از معرفی رسمی، در یکی از شبکه‌های اجتماعی در چین فاش شده است و قیمت احتمالی آن‌را برای عرضه به بازار نشان می‌دهد. براساس تصویر فاش شده، نسخه ۵٫۰ اینچی این گوشی با شارژ سریع ۱۰ واتی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و دو گیگابایت حافظه رم، نزدیک به ۱۴۵ دلار قیمت‌گذاری خواهد شد.

هم‎‌چنین، مدل دیگر گوشی میان‌رده جدید میزو با نمایشگر ۵٫۲ اینچی و شارژ سریع ۱۸ واتی، سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت بیشتر ۱۷۴ دلار به بازار عرضه می‌شود. در حال‌حاضر، چندان مطمئن نیستیم که گوشی میزو M5S در دو مدل با دو نمایشگر با اندازه‌های مختلف به بازار عرضه شود. در شایعات پیشین، به این موضوع اشاره شده است که گوشی میان‌رده جدید میزو M5S با صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی، تراشه هشت هسته‌ای MT6753 شرکت مدیاتک و حسگر اثرانگشت عرضه می‌شود.

meizu-m5s-price

علاوه‌براین، فاش شده بود که گوشی میان‌رده جدید میزو با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و یک باتری ۲۹۳۰ میلی‌آمپر بر ساعت به فروش خواهد رسید. به همین جهت، ممکن است قیمت فاش‌شده برای گوشی جدید میزو M5S تنها در حد گمانه‌زنی باشد و این موضوع می‌تواند صحت این تصویر را تحت‌تاثیر قرار دهد.

از سری گوشی‌های مقرون به صرفه میزو M5 می‌توان به گوشی میزو ام ۵ نوت اشاره کرد که در اواخر سال ۲۰۱۶ معرفی شد. این مدل به نمایشگری ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، تراشه هلیو پی ۱۰ مدیاتک، سه یا چهار گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است.

به همین جهت، اختلاف قابل‌توجه بین مشخصات سخت‌افزاری گوشی ارزان‌قیمت‌تر میزو M5S و میزو M5 Note از یکی مواردی است که در هنگام رونمایی رسمی از آن در ۱۵ فوریه باید انتظار داشته باشید.

در نهایت، انتظار می‌رود که گوشی میان‌رده جدید میزو با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ و رابط‌کاربری Flyme 6.0 به بازار عرضه شود. شرکت میزو در زمینه انتشار به‌روزرسانی‌‎های جدید سیستم‌عامل اندروید برای گوشی‌های هوشمند خود، چندان سریع عمل نمی‌کند و به همین جهت، نباید برای عرضه گوشی‌های جدید این سازنده با سیستم‌عامل اندروید نوقا تا پیش از پاییز سال ۲۰۱۷ منتظر بمانید. ممکن است میزو در اواخر سال ۲۰۱۷، نسخه جدید رابط‌کاربری Flyme را بر مبنای سیستم‌عامل اندروید نوقا به صورت رسمی معرفی نماید.

منبع: Gizmochina

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *