برای شارژ بی‌سیم آیفون ۸ شرکت اپل باید از وسیله جانبی استفاده کنید

برای شارژ بی‌سیم آیفون ۸ شرکت اپل باید از وسیله جانبی استفاده کنید
  • 1395/11/25
  • مقدم
  • 0

تحلیل‌گر نام‌آشنا، مینگ‌چی کو مدتی پیش تایید کرد که عرضه آیفون‌ ۸ با پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم قطعی است. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که برای شارژ بی‌سیم آیفون ۸ خود باید با پرداخت هزینه‌ اضافی، یک وسیله جانبی خریداری نمایید. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

گزارش تازه منتشر شده از ژاپن به نقل از یک منبع قابل اعتماد، نشان می‌دهد که شرکت اپل تصمیم گرفته است تا یک وسیله جانبی را برای شارژ بی‌سیم آیفون ۸ به صورت جداگانه به فروش برساند. براساس این گزارش، شرکت چینی Luxshare در حال تولید یک وسیله جانبی برای آیفون‌های جدید شرکت اپل است که می‌تواند بدون اتصال مستقیم با استفاده از یک سیم به آیفون پرچم‌دار ۲۰۱۷ کوپرتینویی‌ها، آن‌را شارژ نماید.

البته همکاری با شرکت چینی Luxshare موضوع چندان جدیدی نیست و این سازنده، با شرکت اپل برای تامین سیم‌پیچ لازم برای شارژر بی‌سیم ساعت‌های مچی هوشمند اپل واچ همکاری داشته است. در گزارش جدید منتشر شده در ژاپن، هم‌چنین اشاره شده است که شرکت اپل دیگر تمایلی به عرضه کابل مبدل لایتنینگ به جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا به همراه آیفون‌های جدید خود ندارد.

این سازنده به همراه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، مبدلی را در جعبه قرار داده است که استفاده از هدفون‌های قدیمی‌تر سازگار با جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا را با وجود حذف این جک از گوشی‌های آیفون ۲۰۱۶، امکان‌پذیر می‌کند. بنابر اعلام رسمی یک وب‌سایت ژاپنی، آیفون جدید شرکت اپل ۵ اینچی خواهد بود اما چندان مطمئن نیستیم که این موضوع صحت داشته باشد.

آیفون 8

البته، فضای قابل‌ استفاده از صفحه‌نمایش ۵٫۸ اینچی مورد استفاده در آیفون ۸ نزدیک به اندازه اعلام شده توسط وب‌سایت ژاپنی مذکور است زیرا گفته می‌شود که بخشی از صفحه‌نمایش در هنگام توسعه، لبه‌ها را می‌پوشاند و بخش دیگری از نمایشگر برش داده خواهد شد. به همین جهت، اندازه واقعی نمایشگر کم‌تری از آن چیزی است که انتظار دارید.

شرکت اپل تصمیم دارد تا گوشی پرچم‌دار جدید خود را به مناسب دهمین سالگرد رونمایی از گوشی‌های هوشمند آیفون با یک نمایشگر اولد لبه به لبه (بدون حاشیه) عرضه نماید و حسگر اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش جای گرفته است. البته شرکت اپل در حال‌حاضر با چالش‌های زیادی برای جای‌گیری جدید حسگر اثرانگشت مواجه است اما انتظار می‌رود که تا زمان تولید اولیه آن یعنی اواخر سه ماهه دوم، این مشکلات برطرف شود.

شایعات زیادی مبنی بر عرضه آیفون ۸ با قیمتی بیشتر از ۱۰۰۰ دلار وجود دارد و احتمالاً شرکت اپل به دلیل تغییرات جدیدی که برای این مدل در نظر گرفته است، آیفون پرچم‌دار جدید خود را به گران‌قیمت‌ترین گوشی‌هوشمند سال ۲۰۱۷ مبدل می‌سازد. هرچند این موضوع احتمالاً باعث خواهد شد تا فروش آیفون ۸ پایین بماند. البته در صورتی‌که آیفون ۸ با قیمتی کم‌تر از ۱۰۰۰ دلار عرضه شود و قیمت آن به گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۱۷ دیگر از جمله گلکسی اس ۸ سامسونگ نزدیک باشد، شرکت اپل باید برای فروش قابل‌توجه آیفون‌های جدید خود آماده شود.

هنوز هیچ‌یک از شایعات به صورت رسمی تایید نشده است و با توجه به سیاست‌های شرکت اپل، چندان نباید برای مشخص‌شدن صحت گمانه‌زنی‌ها پیرامون آیفون ۸ تا پیش از تابستان امیدوار بود. به همراه آیفون ۸، شرکت اپل از آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس نیز رونمایی خواهد کرد که مشخصات‌فنی نزدیک به آیفون‌های ۲۰۱۶ این سازنده دارد.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *