گفت‌وگو و پرداخت اپلیکیشینی در یک ابزار ممکن شد

گفت‌وگو و پرداخت اپلیکیشینی در یک ابزار ممکن شد
  • 1395/11/25
  • گویا آی تی
  • 0

رونمایی از پیام‌رسان ایرانی«بله»

نخستین پیام‌رسان گفت‌وگو وپرداخت ایرانی، با هدف تجربه راحتی کاربران و استفاده‌کنندگان داخلی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، رونمایی شد.

به گزارش اخبار رسمی، این شبکه اجتماعی در لحظه و سریع، هم امکان گفت‌وگو و ارتباط را برای کاربران خود فراهم می‌کند و هم امکانات مالی خوبی در اختیار آنها می‌گذارد.

بر اساس این گزارش، دانشجویان نخبه ایرانی در اقدامی تازه، موفق به طراحی و رونمایی از پیام‌رسانی شدند که علاوه بر تمام امکانات یک پیام‌رسان کامل(درحوزه گفت‌وگو و ارتباط)، امکانات مالی قابل توجهی نیز دارد.

بر این اساس، کاربران ایرانی می‌توانند از طریق این امکانات متفاوت،  به تجربه راحتی دست پیدا کرده و در بستر ارتباط و گفت‌وگو، امکاناتی مانند ارسال پیام، تشکیل گروه یا کانال، جستجوی افراد براساس نام و نمایش آخرین حضور مخاطبین و امکانات مشابه دیگر را در اختیار داشته باشند.

بر پایه این گزارش، پیام رسان«بله» با زیرساخت پرسرعت خود، امکان ارسال و دریافت پر سرعت عکس، فیلم و فایل را اعطا کرده و علاوه بر این، در قدمی رو به جلو مجموعه‌ای از امکانات مالی را هم به کاربر هدیه می‌کند.

خرید شارژ و پرداخت قبوض زیرنظر بانک مرکزی از امکاناتی هستند که کاربران در همان فضای گفت‌وگوی پیام‌رسان به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کند.

در عمل، وجه برتری این پیام رسان ایرانی قابلیت انجام امور بانکی است که تا به حال در اختیار کاربران ایرانی قرار نداشته و حتی پیام‌رسان‌های خارجی(در دسترس ایرانی‌ها) نیز مجهز به این توانایی نبوده اند.

گفتنی است از دیگر محاسن این ابزار ایرانی آن است که کاربران می‌توانند به راحتی در یک فضای واحد همه نیازهای خود را رفع کنند. این مورد موجب برتری «بله» بر نمونه‌های مشابه خارجی است.

بر پایه این گزارش، درحال حاضر می‌توانید به راحتی و در سه نسخه اندروید، ios و وب، پیام‌رسان «بله» را از این لینک دانلود و نصب کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *