تبلت رده‌بالای گلکسی تب اس ۳ سامسونگ با قلم S-Pen و بدون نمایشگر لبه منحنی فاش شد

تبلت رده‌بالای گلکسی تب اس ۳ سامسونگ با قلم S-Pen و بدون نمایشگر لبه منحنی فاش شد
  • 1395/11/26
  • مقدم
  • 0

با اینکه شرکت سامسونگ از گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در کنگره جهانی موبایل رونمایی نخواهد کرد، انتظار داریم که این سازنده کره‌ای، تبلت رده‌بالای جدید خود با نام گلکسی تب اس ۳ را به صورت رسمی معرفی نماید. به‌تازگی، رندر جدیدی از این تبلت منتشر شده است که برخلاف شایعات گذشته، نشان می‌دهد گلکسی تب اس ۳ به نمایشگر لبه منحنی مجهز نخواهد بود. برای جزئیات بیشتر با گویا آی‌تی همراه باشید.

تبلت گلکسی تب اس ۳ به عنوان یک جایگزین برای تب اس ۲ معرفی خواهد شد و یک تبلت‌ رده‌بالا و با ضخامت پایین است که از سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ استفاده می‎کند. در اوایل ماه جاری میلادی، تصویری از این تبلت فاش شد که شایعه عرضه آن‌را با نمایشگر لبه منحنی دوگانه تقویت می‌کرد.

تصویر تازه منتشر شده، نشان می‌دهد که گلکسی تب اس ۳ در مقایسه با گلکسی تب اس ۲ از نظر طراحی چندان متفاوت نخواهد بود و تنها یک تفاوت قابل‌توجه در این محصول وجود دارد و آن، عرضه گلکسی تب اس ۳ با قلم S-Pen است. البته باید گفت که شرکت سامسونگ به منظور جای‌گیری این قلم، هیچ حفره‌ای را در تبلت رده‌بالای جدید خود در نظر نگرفته است و به همین جهت، قلم S-Pen به عنوان یک وسیله جانبی به همراه تبلت گلکسی تب اس ۳ ارائه خواهد شد.

گلکسی تب اس ۳

جدا از قلم S-Pen، گفته می‌شود که گلکسی تب اس ۳ با تراشه چهار هسته‌ای قدیمی اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام همراه خواهد بود و احتمالاً شرکت سامسونگ، دلیل خوبی برای عدم عرضه تبلت رده‌بالای جدید خود با تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام دارد. البته عرضه این تبلت در ماه مارس با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام امکان‌پذیر نیست زیرا شرکت سازنده، تولید اولیه این تراشه را به گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس اختصاص داده است. به همین جهت، در صورتی‌که گلکسی تب اس ۳ با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام معرفی شود، احتمالاً نباید تا پیش از ماه می یا حتی ژوئن، منتظر عرضه این تبلت به بازار باشید.

برخلاف شایعات و گمانه‌زنی‌های قبلی، گلکسی تب اس ۳ در چندین مدل مختلف با نمایشگرهایی با اندازه‌های متفاوت عرضه نخواهد شد و انتظار داریم که این تبلت در یک مدل با نمایشگر ۹٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل عرضه شود. البته قابل انتظار است که تبلت رده‌بالای جدید سامسونگ، در دو مدل با پشتیبانی از وای‎فای و LTE در دسترس قرار بگیرد.

گلکسی تب اس ۳

بنابر گزارش‌ها، اپراتورهای آمریکایی در نظر دارند تا نسخه رده‌بالای این تبلت با پشتیبانی از LTE را با قیمتی نزدیک به ۵۰۰ دلار به فروش برسانند. به همین جهت، باید برای عرضه مدل دیگر این تبلت با پشتیبانی از وای‌فای منتظر باشید.

همان‌طور که مشاهده می‌شود، گلکسی تب اس ۳ از هیچ دکمه سخت‌افزاری اضافی برای دستیار صوتی بیکسبی استفاده نمی‌کند و این موضوع برخلاف رندر گذشته به عرضه این تبلت با چهار دکمه فیزیکی در لبه‌های دستگاه اشاره کرده بود، قابل انتظار است. از طرفی، به‌نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ فعلاً تصمیمی برای عرضه یک تبلت با نمایشگر لبه منحنی ندارد. هرچند، ممکن است گلکسی تب اس ۳ در دو مدل با نمایشگر صفحه تخت و لبه منحنی در دسترس قرار بگیرد و در این حالت، شایعات پیشین و گمانه‌زنی‌ تازه منتشر شده، منطقی به‌نظر می‌رسد.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *