آموزش افزایش سرعت رایانه هنگام بازی با کامپیوتر

آموزش افزایش سرعت رایانه هنگام بازی با کامپیوتر
  • 1395/12/1
  • زهرا معبودی
  • 0

با بالا رفتن کیفیت و گرافیک بازی های رایانه ای یکی از مشکلات علاقه مندان به این بازی ها عدم سازگاری و هماهنگی بازی و افت کیفیت بازی در برخی از بازی های رایانه ای می باشد.این مشکلات می تواند ناشی از علل مختلفی باشد که برخی از آن ها مربوط به سخت افزار است و بعضی مربوط به پایین بودن سیستم.کندی و افت سرعت بازی موجب ناراحتی و عقب ماندن گیمر ها از بازی هایی می شود که حاتی یک ثانیه هم برای برد یا باخت تاثیر گذار است می شود .

اما می خواهیم برای سهولت و رفع مشکل گیمر ها تکنیک و مهارت آموزش دهیم که افت سرعت و کندی در بازی مرتفع شود و کارایی بهتری در بازی ها مشاهده کنید.اولین قدم فشار دادن کلید ترکیبی Windows+R  یا سرچ عبارت ران در نوار سرچ است که پنجره باز می شود و در پنجره عبارت MSCONFIG  را درج دکمه اینتر را فشار دهید.

آموزش افزایش سرعت رایانه هنگام بازی با کامپیوتر

در نمایش پنجره جدید شما قادر خواهید بود کلیه پردازش هایی که در زیر پس زمینه هست را دسترسی پیدا کنید.(گرافیک کارت-ویندوز اکسپلور و…)که این پنجره ها را می توانید فعال یا غیر فعال نمایید.پس از باز شدن پنجره می بایست به سربرگ سوم Services ورود پیدا کنید و لیست عملیات بیهوده که سرعت شما را می کاهد را بررسی و انها را غیر فعال نمایید و در آخر روزی گزینه تایید(اوکی) کلیک کنید.

در گام نهایی تنها اقدام لازم برای بهبود سرعت این است که سیستم خود را ریست کنید و مجدد وارد ویندوز شوید. با این کار سرعت و کارایی سیستم شما هنگام بازی های رایانه ای افزایش می یابد .

در واقع با این آموزش شما توانسته اید سرعت عملکرد خود را ارتقا دهید و بدین طریق، در زمان صرفه جویی کرده وهیجان بازی را تا حد امکان افزایش دهید. برای مقابله با این معضل شما تا کنون چه شیوه هایی را دنبال کرده اید؟ دیدگاه خود را در این باره با گویا آی تی در میان گذاشته و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *