معرفی بازی جدید مسابقه اتوموبیل رانی برای اندروید

معرفی بازی جدید مسابقه اتوموبیل رانی برای اندروید
  • 1395/12/2
  • سهيل آرمان خواه
  • 0

در مقاله قبل به معرفی یک بازی جدید مسابقه  اتوموبیل رانی پرداختیم .

۱

در اینجا نگاهی میکنیم به یک بازی دیگر از مسابقات اتوموبیل رانی و به بررسی آن خواهیم پرداخت .این روزها با اومدن دستگاه های مختلف موبایل و تبلت و در دسترس بودن اینترنت در همه جا ، روز به روز بازیهای جدید اینترنتی در حال خلق شدن و محبوب شدن هستند ، و هر یک بهتر  از دیگری عمل میکنند.

یکی از این بازی ها که میتونه رقیبی برای بازی های رده ماشینهای مسابقه ای باشه بازی Racing Fever  هست.

۱

با گویا آی تی همراه باشیدتا با این بازی بیشتر آشنا بشید.

بازی Racing Fever  یکی از جدیدترین بازی های مسابقه ای هست که ساز و کاری مشابه ASPHALT و NEED FOR SPEED داره منتها محبوبیت کمتر و گرافیک و افکت کمتری داره .با این حال بسیار دلنشین تر و جذاب تر هست.در این بازی شما میتوانید بصورت آنلاین با دوستان خود رقابت کنید.این بازی بصورت اپ اندروید در گوگل پلی و اپ ویندوزفون نیز موجوده.در صورتی که نمیتونین بازی های ماشین سواری با گرافیک رو توی گوشیتون نصب کنید میتونین از این باز یاستفاده کنید و لذت ببرید.

بریم سراغ معرفی و آموزش

با گویا آی تی همراه باشید.

۲

شکل و شمایل بازی کپی برداری شده از بازی های مطرح این رده نیست و ظاهری ساده دارد.

سعی شده که با گرافیک و حجم کمتر بازی دلنشینی ارائه بشه.بنابراین اگر به هر دلیلی نمیتونین بازی آسفالت رو نصب کنید میتونین از این بازی استفاده کنید.تفاوت ظاهر بازی و گرافیک بازی با یک بازی حرفه ای و پر حجم خیلی زیاد هست و مسلما به پای بازی های مطرح نخواهد رسید .

۴

این بازی در میان کاربران اندروید از محبوبیت نسبتا بالایی برخوردار هست و کاربران به اون نمره ۴٫۴ رو دادند و باید بگم منتقدان برنامه هم کم بودند.

۳

 

به تصویر پایین دقت کنید.

۶

متوجه خواهید شد که اکثر نظرات مثبت هست و نظر خیلی ها رو جلب کرده

۷ ۸

شما در این بازی میتونین بصورت اسلو موشن رانندگی کنید و حتی میتونین دوربین و نمای بازی رو تغییر بدید و میتونین ماشین های متلفی رو خریداری و تیونینگ و رنگ آمیزی کنید.برای لذت بردن از بازی و تهیه امکانات بیشتر بازی میتونین از این سایت فارسی بهره ببرید

 

Racing Fever  برای اندروید

مشابه این بازی برای ویندوز موبایل هم هست .از اینجا میتونین نصب کنید

دسترسی به مراحل بالاتر

به عنوان یکی از علاقه مندان به بازی های موبایلی پیشنهاد میکنم این بازی رو دانلود و نصب کنید و نظرات خودتون رو با گویا آی تی در میان بگذارید.مطمئن باشید که به سوالاتتون پاسخ داده میشه و از نظراتتون استفاده میشه.

حتما ! لطفا! نظرتتون  رو درباره بازی به ما بگید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *