تجمع رانندگان علیه اسنپ و تپسی مقابل مجلس

تجمع رانندگان علیه اسنپ و تپسی مقابل مجلس
  • 1395/12/2
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

جمعی از رانندگان تاکسی‌های تلفنی ظهر امروز (دوشنبه‌) در اعتراض به فعالیت دو اپلیکیشن «اسنپ» و «تپسی» مقابل مجلس تجمع کردند.

گویا آی تی – رانندگان معترض تجمع کننده مقابل مجلس شورای اسلامی، فعالیت “اسنپ” و”تپسی” را غیرقانونی عنوان می‌کردند و خواستار رسیدگی مجلس به این موضوع و جمع آوری اسنپ و تپسی در سطح شهر بودند.

تجمع‌کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار رسیدگی به نحوه فعالیت “اسنپ” و”تپسی” از سوی مجلس و دولت شدند.

گفتنی است؛ اسنَپ یک سرویس هم سفری آنلاین مستقر در تهران است. اپلیکیشن تلفن هوشمند به طور خودکار مسافرین را با نزدیکترین راننده تاکسی مرتبط می‌سازد و موقعیت مسافر را به راننده می‌فرستد. مشتریان از طریق اپلیکیشن تلفن تقاضای سواری کرده و موقعیت رانندهٔ خود را ردیابی می‌کنند. رانندگان از خودروی شخصی خود استفاده می‌کنند. اپ اسنپ به طور خودکار کرایه را محاسبه کرده و مقدار پرداختی به صورت غیرنقدی نیز قابل پرداخت است.

پس از گذشت دو سال از فعالیت خدمات مسافربری موبایلی چون اسنپ و افزایش کاربران آن، انتقاداتی از عملکرد آن طرح شده است و سازمان تاکسیرانی با زیر سؤال بردن امنیت این خدمات، فعالیت آنها را غیرقانونی خوانده است.میثم مظفر رئیس این سازمان گفته نحوه جذب رانندگان این سرویس‌ها نامشخص است و آنها هیچ گونه مجوزی ندارند./

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *