معرفی یک بازی جدید مسابقه اتوموبیل رانی برای اندروید

معرفی یک بازی جدید مسابقه اتوموبیل رانی برای اندروید
  • 1395/12/3
  • سهيل آرمان خواه
  • 0

در مقاله قبل به معرفی یک بازی جدید مسابقه  اتوموبیل رانی پرداختیم.

 

۱

در اینجا نگاهی میکنیم به یک بازی دیگر از مسابقات اتوموبیل رانی و به بررسی آن خواهیم پرداخت .این روزها با اومدن دستگاه های مختلف موبایل و تبلت و در دسترس بودن اینترنت در همه جا ، روز به روز بازیهای جدید اینترنتی در حال خلق شدن و محبوب شدن هستند ، و هر یک بهتر  از دیگری عمل میکنند.

یکی از این بازی ها که میتونه رقیبی برای بازی های رده ماشینهای مسابقه ای باشه بازی Cops Chase Racing  هست.

۲

با گویا آی تی همراه باشیدتا با این بازی بیشتر آشنا بشید.

بازی Cops Chase Racing  یکی از جدیدترین بازی های مسابقه ای هست که ساز و کاری مشابه ASPHALT و NEED FOR SPEED داره منتها محبوبیت کمتر و گرافیک و افکت کمتری داره…این بازی بصورت اپ اندروید در گوگل پلی موجوده.در صورتی که نمیتونین بازی های ماشین سواری با گرافیک بالا رو توی گوشیتون نصب کنید میتونین از این باز ی استفاده کنید و لذت ببرید.شما میتونین در بیابانها با ماشینهای پلیس رقابت کنین و حتی باهاشون تصادف کنید و اونها رو از مسیر خارج کنید.

۳

گرافیک بازی مطلبو نیست ولی برای نصب روی گوشیهای معمولی مناسبه و قابل اجراست.اگر گوشی خیلی قدرتمندی ندارید پیشنهاد میکنم از این بازی استفاده کنید.البته نظر کاربران بیشتر این بوده که این بازی بیشتر مناسب افراد با رده سنی پایین هست.

۶

بریم سراغ معرفی و آموزش

با گویا آی تی همراه باشید.

۴

شکل و شمایل بازی کپی برداری شده از بازی های مطرح این رده نیست و ظاهری ساده دارد.

سعی شده که با گرافیک و حجم کمتر بازی دلنشینی ارائه بشه.بنابراین اگر به هر دلیلی نمیتونین بازی آسفالت رو نصب کنید میتونین از این بازی استفاده کنید.تفاوت ظاهر بازی و گرافیک بازی با یک بازی حرفه ای و پر حجم خیلی زیاد هست و مسلما به پای بازی های مطرح نخواهد رسید .

۵

این بازی در میان کاربران اندروید از محبوبیت نسبتا بالایی برخوردار نیست و کاربران به اون نمره ۳٫۷ رو دادند و باید بگم منتقدان برنامه هم کم نبودند.بیشتر منتقدان از گرافیک پایین اون و همچنین کرش کردن برنامه در هنگام تصادف با ماشینهای مجاور خبر دادند و بعضی ها هم اون رو بازی ای که فقط وقت شما رو تلف میکنه عنوان کردند.

انتخاب با شماست

برای لذت بردن از بازی و تهیه امکانات بیشتر بازی میتونین از این سایت فارسی بهره ببرید

Cops Chase Racing برای اندروید

مشابه این بازی برای ویندوز موبایل هم هست .از اینجا میتونین نصب کنید

دسترسی به مراحل بالاتر

به عنوان یکی از علاقه مندان به بازی های موبایلی پیشنهاد میکنم این بازی رو دانلود و نصب کنید و نظرات خودتون رو با گویا آی تی در میان بگذارید.مطمئن باشید که به سوالاتتون پاسخ داده میشه و از نظراتتون استفاده میشه.

حتما ! لطفا! نظرتتون  رو درباره بازی به گویا آی تی بگید.و همچنین حتما سعی کنید که در صفحه مخصوص این بازی نظرتون رو  به زبان انگلیسی درج کنید و به بازی نمره بدید تا دیگران هم بتونن از نظرات شما استفاده کنند.شاید در ارتقا های بعدی مشکلاتی که بیان میکنید دیده بشه و برطرف بشه.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *