آیفون ۸ با سه گیگابایت رم، بیشتر تولید آیفون‌های جدید را به خود اختصاص می‌دهد

آیفون ۸ با سه گیگابایت رم، بیشتر تولید آیفون‌های جدید را به خود اختصاص می‌دهد
  • 1395/12/4
  • مقدم
  • 0

موسسه ترند‌فورس، به‌تازگی پیش‌بینی‌های جدید خود را پیرامون تولید آیفون شرکت اپل در سال جاری میلادی ارائه داده است و این موسسه ادعا می‌کند که آیفون‌های بعدی شرکت اپل، یکی از موردانتظارترین محصولاتی است که شرکت اپل در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد کرد. این موسسه تخمین زده است که شرکت اپل، حداقل ده میلیون واحد از آیفون‌های جدید را در سال ۲۰۱۷ به تولید می‌رساند و آیفون ۸ با نمایشگر اولد، بیشترین سهم را از فروش محصولات این سازنده به خود اختصاص خواهد داد. گفته می‌شود که شرکت اپل در سال جاری میلادی، حداقل ۲۳۰ میلیون آیفون عرضه خواهد کرد که در مقایسه با سال گذشته، این مقدار تولید ۶ درصد افزایش یافته است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

آیفون ۸ شرکت اپل به عنوان اولین گوشی‌هوشمند کوپرتینویی‌ها با نمایشگر اولد همراه خواهد بود و دیگر قابلیت‌های رده‌بالای آن، این محصول را به یک گوشی‌هوشمند متمایز تبدیل خواهد کرد. انتظار می‌رود که آیفون پرچم‌دار جدید شرکت اپل با یک نمایشگر ۵٫۸ اینچی با رزولوشن Quad HD همراه شود و شیشه ۲٫۵ بعدی، بر روی نمایشگر قرار می‌گیرد. در این گزارش، آمده است که برخلاف گمانه‌زنی‌های قبلی، شرکت اپل از نمایشگر لبه منحنی در آیفون پرچم‌دار جدید خود به دلیل مسائل ایمنی و دشواری تولید آن استفاده نمی‌کند.

هم‌چنین، آیفون ۸ به دکمه فیزیکی Home مجهز نخواهد بود و نسبت ابعاد بدنه به نمایشگر، ۱ به ۲ بود. اگرچه استفاده از یک نمایشگر با نسبت ابعاد ۲ به ۱، ممکن است نمایشگر آیفون پرچم‌دار جدید شرکت اپل را کشیده جلوه دهد؛ باید گفت که این روش تنها راهی است که کوپرتینویی‌ها برای افزایش اندازه نمایشگر با حفظ ابعاد آیفون‌های قدیمی‌تر خود داشته‌اند. در گزارش تازه منتشر شده، هم‌چنین به این موضوع اشاره شده است که آیفون ۸ با سه گیگابایت رم و ۶۴ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس قرار می‌گیرد و از یک فناوری جدید برای تشخیص چهره کاربر استفاده می‌کند.

آیفون ۸

علاوه‌بر آیفون پرچم‌دار جدید شرکت اپل، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس با نمایشگر ۴٫۷ اینچی و ۵٫۵ اینچی با پنل LCD عرضه خواهد شد که آیفون ۵٫۵ اینچی با سه گیگبایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و آیفون ۴٫۷ اینچی با دو گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، همراه شده است.

ترندفورس پیش‌بینی کرده است که بیش از ۴۰ درصد از تولید گوشی‌های هوشمند شرکت اپل به آیفون ۸ اختصاص خواهد یافت و موج عظیمی از تقاضا برای جایگزین نمودن آیفون پرچم‎‌دار جدید اپل با مدل‌های قدیمی‌تر، باعث می‌شود تا آمار عرضه آیفون ۸ خیره‌کننده باشد. قیمت گوشی آیفون پرچم‌دار ۲۰۱۷ شرکت اپل بنابر پیش‌بینی‌ها از ۱۰۰۰ دلار بیشتر خواهد بود؛ هرچند در گزارش مربوط به آن، مشخص نشده بود که قیمت فاش‌شده مربوط به مدل پایه آیفون ۸ است یا مدل‌ رده‌بالای آیفون ۸ با چنین برچسب قیمتی همراه خواهد بود.

برای آنکه فروش آیفون‌‌های ۲۰۱۷ شرکت اپل تحت‌تاثیر قیمت بالای آیفون ۸ قرار نگیرد، همان‌طور که گفته شد؛ آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس نیز ارائه می‌شود که برچسب قیمتی نزدیک به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس خواهند داشت. البته صحت هیچ‌یک از این شایعات به طور رسمی توسط اپل تایید نشده است. در شایعات گذشته خواندید، که شرکت اپل در مراسم رونمایی از تبلت‌های آی‌پد جدید، رنگ جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند آیفون خود ارائه می‌دهد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *