بررسی یک بازی جدید اتوموبیل رانی برای اندروید

بررسی یک بازی جدید اتوموبیل رانی برای اندروید
  • 1395/12/5
  • سهيل آرمان خواه
  • 0

در مقاله قبل به معرفی یک بازی جدید مسابقه  اتوموبیل رانی پرداختیم.

۲

در اینجا نگاهی میکنیم به یک بازی دیگر از مسابقات اتوموبیل رانی و به بررسی آن خواهیم پرداخت .این روزها با اومدن دستگاه های مختلف موبایل و تبلت و در دسترس بودن اینترنت در همه جا ، روز به روز بازیهای جدید اینترنتی در حال خلق شدن و محبوب شدن هستند ، و هر یک بهتر  از دیگری عمل میکنند.

یکی از این بازی ها که میتونه رقیبی برای بازی های رده ماشینهای مسابقه ای باشه بازی  Racing Car : City Turbo Racer   هست.

a

با گویا آی تی همراه باشیدتا با این بازی بیشتر آشنا بشید.

بازی  Racing Car : City Turbo Racer  یکی از جدیدترین بازی های مسابقه ای هست که ساز و کاری مشابه ASPHALT  داره منتها محبوبیت کمتر و گرافیک و افکت کمتری داره…این بازی بصورت اپ اندروید در گوگل پلی موجوده.در صورتی که نمیتونین بازی های ماشین سواری با گرافیک بالا رو توی گوشیتون نصب کنید میتونین از این بازی استفاده کنید و لذت ببرید.شما میتونین در موقعیتهای تاریخی مختلف و در جاده ای بی انتها رقابت کنین و برونید.

aa

aaa

aaaa

گرافیک بازی مطلوبه و برای نصب روی گوشیهای معمولی مناسبه و قابل اجراست.اگر گوشی خیلی قدرتمندی ندارید پیشنهاد میکنم از این بازی استفاده کنید.

بریم سراغ معرفی و آموزش

با گویا آی تی همراه باشید.

شکل و شمایل بازی کپی برداری شده از بازی های مطرح این رده  هست ولی ظاهری ساده دارد.

سعی شده که با گرافیک و حجم کمتر بازی دلنشینی ارائه بشه.بنابراین اگر به هر دلیلی نمیتونین بازی آسفالت رو نصب کنید میتونین از این بازی استفاده کنید.تفاوت ظاهر بازی و گرافیک بازی با یک بازی حرفه ای و پر حجم خیلی زیاد هست و مسلما به پای بازی های مطرح نخواهد رسید .

aaaaaaaa

این بازی در میان کاربران اندروید از محبوبیت نسبتا بالایی برخورداره و کاربران به اون نمره ۴  رو دادند و باید بگم منتقدان برنامه هم کم هستند.بیشتر منتقدان از گرافیک پایین اون  خبر دادند .عده ای هم گفتند که تصاویری که در صفحه گوگل پلی از بازی نمایش داده شده واقعی نیست و اون چیزی که نصب میشه با اون چیزی که ارائه شده تفاوت داره.پس حتما نظرتون رو به ما هم بگید

aaaaaa

شما در این بازی میتونین از میان ماشینهای مختلف ماشین خودتون رو انتخاب کنید و حدودا ۳۰ موقعیت مکانی خاص برای مسابقات در نظر گرفته شده از اماکن تاریخی و مشهور گرفته تا جنگل و روستا!

انتخاب نوع جاده هم دست شماست و حتی میتونین اتوموبیل خودتون رو تیونینگ کنید و اون رو رنگ آمیزی کنید.

همونطور که قبلا هم گفتم در این بازی جاده ها انتها ندارند و شما میتونین مدتها از رانندگی لذت ببرید

aaaaaaaaaa

نهایتا انتخاب با شماست

برای لذت بردن از بازی و تهیه امکانات بیشتر بازی میتونین از این سایت فارسی بهره ببرید

 Racing Car : City Turbo Racer   برای اندروید

مشابه این بازی برای ویندوز موبایل هم هست .از اینجا میتونین نصب کنید

دسترسی به مراحل بالاتر

به عنوان یکی از علاقه مندان به بازی های موبایلی پیشنهاد میکنم این بازی رو دانلود و نصب کنید و نظرات خودتون رو با گویا آی تی در میان بگذارید.مطمئن باشید که به سوالاتتون پاسخ داده میشه و از نظراتتون استفاده میشه.

حتما ! لطفا! نظرتتون  رو درباره بازی به گویا آی تی بگید.و همچنین حتما سعی کنید که در صفحه مخصوص این بازی نظرتون رو  به زبان انگلیسی درج کنید و به بازی نمره بدید تا دیگران هم بتونن از نظرات شما استفاده کنند.شاید در ارتقا های بعدی مشکلاتی که بیان میکنید دیده بشه و برطرف بشه.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *