اطلاعات بیشتری از مدل جدید گوشی نوکیا ۳۳۱۰ با نمایشگر بزرگ‌تر فاش شد

اطلاعات بیشتری از مدل جدید گوشی نوکیا ۳۳۱۰ با نمایشگر بزرگ‌تر فاش شد
  • 1395/12/5
  • مقدم
  • 0

در هفته گذشته، خواندید که شرکت HMD Global در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از تعدادی گوشی‌هوشمند با برند نوکیا در کنگره جهانی موبایل است اما آنچه که شاید جالب‌تر باشد، عرضه مدل جدید گوشی فیچرفون نوکیا ۳۳۱۰ است که احتمالاً تا به‌حال این گوشی را به فراموشی سپرده‌اید!

براساس اطلاعات تازه فاش‌شده پیرامون مدل جدید گوشی فیچرفون نوکیا ۳۳۱۰، این گوشی به سیستم‌عامل خاصی مجهز نشده است و گمانه‌زنی‌های گذشته پیرامون عرضه این مدل با سیستم‌عامل اندروید را باید به فراموشی بسپارید. علاوه‌براین، ویژگی‌های مدل اصلی نوکیا ۳۳۱۰ هم‌چنان در نسخه جدیدتر حفظ شده است و برای کاربرانی که با این گوشی نوستالژی دارند، عرضه مدل جدیدتر آن خبر خوشایندی محسوب می‌شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

از نظر طراحی، مدل جدید نوکیا ۳۳۱۰ همانند نسخه اصلی این گوشی است که نزدیک به ۱۷ سال پیش عرضه شده؛ تنها تفاوتی که این مدل در مقایسه با نسخه اصلی دارد، وزن کم‌تر و بدنه‌ای با ضخامت کم‌تر است. البته این موضوع قابل‌ پیش‌بینی بوده است زیرا گوشی‌های موبایل جدید از قطعات سخت‌افزاری کوچک‎تری عرضه می‌کنند و شرکت نوکیا از این موضوع در طراحی مدل جدید نوکیا ۳۳۱۰ استفاده کرده است.

مدل اصلی گوشی نوکیا ۳۳۱۰ با یک نمایشگر تک رنگ با رزولوشن ۸۴ در ۸۴ پیکسل عرضه شده بود اما نسخه جدید این گوشی، به یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر رنگی مجهز خواهد بود. با اینکه نمایشگر در مدل جدید بزرگ‌تر شده است، باید گفت که رزولوشن این صفحه‌نمایش چندان بالا نخواهد بود و به همین جهت، ماندگاری شارژ باتری هم‌چنان مناسب است. در نهایت، باید اشاره کرد که شرکت نوکیا، این گوشی را در رنگ‌های بیشتری توسعه می‌دهد و جدا از رنگ خاکستری، مشکی و آبی، مدل جدید در رنگ‌های قرمز، سبز و زرد نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

قیمت این مدل براساس اطلاعات فاش‌شده، ۶۳ دلار خواهد بود و به همین جهت، نباید انتظارات خاصی از مدل جدید گوشی نوکیا ۳۳۱۰ داشته باشید. به همراه این گوشی فیچرفون، انتظار داریم که شرکت نوکیا از گوشی نوکیا ۳ به عنوان یک محصول ارزان‌قیمت و نوکیا ۵ به عنوان یک گوشی‌ اندرویدی میان‌رده رونمایی کند. یکی از گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا، به یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی فول اچ‌دی، دو گیگابایت رم و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده است.

نوکیا 3310

اطلاعات دیگری در رابطه با گوشی نوکیا ۳ در حال‌حاضر، در دسترس نیست اما به احتمال زیاد، این مدل به نمایشگر ۵ اینچی اچ‌دی مجهز خواهد بود و تراشه نه‌چندان قدرت‌مندی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

البته در هیچ‌کدام از شایعات، خبری از رونمایی از گوشی پرچم‌دار جدید نوکیا در کنگره جهانی موبایل ارائه نشده است و به همین جهت، باید چند ماه دیگر منتظر عرضه گوشی پرچم‌دار نوکیا پی ۱ با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی باشید. در صورتی‌که شرکت نوکیا برخلاف شایعات گذشته از یک گوشی رده‌بالا رونمایی کند، به احتمال زیاد این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ یا اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام همراه خواهد بود زیرا تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام در حال‌حاضر، به صورت انبوه در اختیار سازندگان دیگر قرار داده نشده است و سامسونگ تصمیم دارد تا تولیه اولیه این تراشه را به گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس اختصاص دهد.

به همراه این سه مدل، انتظار داریم که شرکت HMD Global از برنامه‌های خود برای عرضه گوشی نوکیا ۶ به صورت گسترده و در بازارهای جهانی اطلاعات بیشتری را ارائه دهد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *