رندر رسمی گوشی هوآوی پی ۱۰ فاش شد؛ متفاوت‌تر از همیشه!

رندر رسمی گوشی هوآوی پی ۱۰ فاش شد؛ متفاوت‌تر از همیشه!
  • 1395/12/6
  • مقدم
  • 0

شرکت هوآوی از گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ در ۲۶ فوریه به صورت رسمی به همراه هوآوی پی ۱۰ پلاس رونمایی خواهد کرد و تفاوت‌هایی بین این دو مدل وجود دارد اما محتمل‌ترین آن، اندازه صفحه‌نمایش است. در غیر این‌صورت، باید از پسوند “پرو” در نام‌گذاری مدل قدرت‌مندتر هوآوی پی ۱۰ استفاده می‌شد. گفته می‌شود که هوآوی پی ۱۰ به نمایشگر ۵٫۲ اینچی مجهز خواهد بود و هوآوی پی ۱۰ پلاس با یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی همراه شده است.

هوآوی پی ۱۰ پلاس از یک نمایشگر لبه منحنی استفاده می‌کند و به همین جهت، این گوشی همانند گلکسی اس ۷ اج و شیائومی می نوت ۲ با دو لبه منحنی همراه خواهد بود. برخلاف هوآوی پی ۱۰ پلاس، مدل استاندارد از یک نمایشگر صفحه تخت استفاده می‌کند. به‌تازگی، رندر جدیدی از گوشی هوآوی پی ۱۰ فاش شده است که قابلیت‌های احتمالی آن‌را از جمله دکمه فیزیکی Home تایید می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

مدل “پلاس” گوشی پرچم‌دار جدید هوآوی از یک دکمه فیزیکی Home استفاده نمی‌کند اما برای مدل استاندارد، این قابلیت در نظر گرفته شده است. حسگر اثرانگشت نیز در زیر این دکمه جای می‌گیرد و بنابراین، نباید منتظر عرضه هوآوی پی ۱۰ با یک حسگر اثرانگشت در بدنه پشتی آن باشیم!

با این‎حال، شرکت هوآوی تصمیم گرفته است تا برای کاهش حاشیه پایین نمایشگر، حسگر اثرانگشت را در مدل “پلاس” به بدنه پشتی انتقال دهد اما هنوز نمی‌دانیم که این موضوع صحت دارد یا هوآوی پی ۱۰ پلاس نیز به یک حسگر اثرانگشت همانند هوآوی پی ۱۰ در زیر دکمه Home مجهز خواهد بود.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در بدنه پشتی هوآوی پی ۱۰، دوربین دوگانه ساخت Leica جای گرفته است و این گوشی از یک فلاش LED دوگانه استفاده می‌کند. دکمه پاور نیز در لبه سمت راست گوشی در زیر دکمه‌های تنظیم حجم صدا جای گرفته است و جای‌گیری نوارهای پلاستیکی آنتن، شما را به یاد محصولات میزو و آیفون‌های شرکت اپل می‌اندازد.

هوآوی پی 10

در حالت کلی، باید این موضوع را یادآور شویم که هوآوی پی ۱۰ همانند هوآوی پی ۹ خواهد بود اما این لزوماً بد نیست. کاربران زیادی هستند که هنوز هوآوی پی ۹ را تجربه نکرده‌اند و با عرضه هوآوی پی ۱۰ با دوربین بهتر، تراشه قدرت‌مندتر و حافظه رم بیشتر این امکان برای آن‌ها فراهم می‌شود تا گوشی پرچم‌دار جدید هوآوی را تجربه نمایند.

آنچه که شرکت هوآوی در چند سال اخیر به سمت آن حرکت کرده، فاصله‌گرفتن از ایده‌های نوآورانه خود در طراحی محصولاتش است. گوشی‌های هوشمند اخیر این سازنده، دیگر امضای اختصاصی برند هوآوی را بر خود ندارند و شرکت سازنده در توسعه آن‌‌ها نگاهی به محصولات سازندگان دیگر انداخته است. این موضوع در هوآوی پی ۱۰ و دکمه Home آن بیش از پیش جلب توجه می‌کند.

هم‌چنین، لازم به ذکر است که علی‌رغم تصمیم شرکت ال‌جی و سامسونگ برای عرضه گوشی ال‌جی جی ۶ و گلکسی اس ۸ با حاشیه‌های بسیار کم، گوشی پرچم‌دار هوآوی هم‌چنان از حاشیه‌های قابل‌توجه در کناره بالا و پایین صفحه‌نمایش استفاده می‌کند که این موضوع به نقطه ضعف هوآوی پی ۱۰ در مقایسه با گوشی‌های پرچم‌دار سازندگان دیگر مبدل خواهد شد.

انتظار داریم که هوآوی پی ۱۰ با تراشه هشت هسته‌ای Kirin 960 عرضه شود و احتمالاً مدل پایه آن به ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد بود و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *