«فرانش» بامحتوای بومی، بهترین سایت آموزشی ایران شد

«فرانش» بامحتوای بومی، بهترین سایت آموزشی ایران شد
  • 1395/12/7
  • گویا آی تی
  • 0

در دومین سال حضور در «جشنواره وب و موبایل ایران» کسب شد

«فرانش» بامحتوای بومی، بهترین سایت آموزشی ایران شد

 

«فرانش» به عنوان یک وب‌سایت آموزش آنلاین ویدیویی در دومین سال حضور خود در جشنواره وب و موبایل ایران، برای دومین بار مقام بهترین سایت آموزشی ایران را کسب کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فرانش، این وب‌سایت به‌عنوان یکی از مراجع مهم آموزش آنلاین تا به امروز توانسته با ارائه هزاران ویدئو آموزشی بومی در امر مهارت آموزی اقدامات مفیدی را به انجام رساند که یکی از نتایج آن، کسب مجدد عنوان بهترین سایت آموزشی ایران در دومین سال حضور در جشنواره وب و موبایل ایران است.

بر اساس این گزارش این سرویس آنلاین، بیش از ۱۶۰۰دوره در قالب گروه‌های طراحی و گرافیک، برنامه‌نویسی، امنیت و شبکه، زندگی دیجیتال، زبان خارجی، مدرسه و دانشگاه و حوزه کسب و کار ارائه کرده که تاکنون ۳۰۰۰ هزار بار در این دوره‌ها ثبت‌نام  به‌عمل آمده است.

همچنین تاکنون ۳۵میلیون دقیقه پخش ویدیویی نیز در وب‌سایت فرانش انجام شده و حتی در بعضی از دوره‌ها بیش از ۴۰۰۰ باز ثبت‌نام به ثبت رسیده است.

این گزارش می‌افزاید که وب‌سایت آموزش آنلاین ویدیویی فرانش به ساختار بومی این ویدیوها تاکید داشته و تنها خود را محدود به افراد صاحب سبک آموزشی نکرده و این فضا را در اختیار افراد فاقد برند آموزشی از اقصی نقاط کشور قرار داده تا ویدیوهای خود را در این سایت قرار دهند و پس از تایید نحوه آموزش آنها، این ویدیوها در سایت فرانش برای مخاطبان قرار بگیرد.

از سوی دیگر می‌توان تمرکز بر یادگیری کاربران و اهمیت این موضوع به‌جای فروش را از مهمترین عوامل تمایز این وب‌سایت با دیگر وب‌سایت‌های آموزشی دانست.

بر پایه این گزارش برگزاری جشنواره‌های رقابتی همچون جشنواره وب و موبایل ایران، معیار عیارسنجی مناسبی را برای کاربران و مخاطبین فراهم می‌کند تا بتوانند انتخاب درستی در این فضا داشته باشند.

با توجه به اینکه اغلب وب‌سایت‌های آموزش آنلاین، زیرمجموعه‌های دانشگاه‌ها و ارگان‌های آموزشی هستند، ورود بخش‌خصوصی جوان و فعال به مانند فرانش به این عرصه می‌تواند باعث رقابتی شدن عرصه آموزش‌های آنلاین شود تا مخاطبین بهترین انتخاب را در این عرصه داشته باشند؛افزایش کیفیت در ارائه خدمات و محصولات  برای حضور و کسب رتبه در این رویدادها است.

از دیگر نقاط تمایز این بستر آموزشی می‌توان به ارتباط مستقیم شاگرد و استاد اشاره کرد که منجر به رضایت روز افزون کاربران گشته و ماحصل آن دریافت ده ها تندیس و تقدیرنامه از مراکز و جشنواره های داخلی و خارجی بوده است.

به مناسبت کسب این تندیس، وب‌سایت فرانش برای همه کاربران خود تا پایان هفته ۳۰درصد تخفیف را درنظر گرفته که به مخاطبین خود هنگام خرید و با استفاده از کد ویژه  «iwmf13955» ارائه می‌کند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *