چگونه ۱۲۰۰ جم کلش اف کلنز را به رایگان بدست آوریم؟

چگونه ۱۲۰۰ جم کلش اف کلنز را به رایگان بدست آوریم؟
  • 1395/12/7
  • زهرا معبودی
  • 5

جم در بازی کلش اف کلن برای گیمرهای این بازی اعتیاد آور عنصر بسیار مهمی است که می توان از طریق آن بازی را به پیش برد. اما شما بعد از مدتی که از بازی کردن تان گذشت لازم است که جم خریداری کنید تا بتوانید روند بازی را تسریع بخشید. با این حال هنوز ترفند هایی وجود دارد که می توانید از طریق آن جم بگیرید البته به طور رایگان!

در این مقاله گویا آی تی با یک روش تست شده و جالب به شما کمک می کند که جم بگیرید! آن هم به صورت رایگان و به میزان ۱۲۰۰ جم.

شروع می کنیم:

برای گرفتن جم رایگان کلش اف کلنز، روی این لینک کلیک کنید. با کلیک بر این لینک وارد سایتی می شوید که به صورت زیر است:

جم رایگان

به کادر قرمز رنگ روی عکس بالا نگاه کنید. از این طریق باید یک اکانت برای خود بسازید. پروسه ساخت اکانت کاملا رایگان است پس همین حالا روی آن کلیک کنید و وارد صفحه ثبت اطلاعات شوید:

جم رایگان

در این بخش باید نام کاربری و پسورد مورد نظر خود را وارد کنید و در ادامه یک ایمیل معتبر که به آن دسترسی دارید را بنویسید. بعد از آن وضعیت کشور خود را مشخص کنید که البته به طور پیش فرض این قسمت ست می شود. در قسمت GENDER باید نوع جنسیت خود را مشخص کنید. MALE مشخصه آقایان است. در فیلد بعدی تاریخ تولد تان را بنویسید و در نهایت کد امنیتی را وارد کرده و روی کادر سبز رنگ با عنوان Create free account کلیک کنید.

وقتی که این دکمه را زدید مستقیما وارد سایت شده و به این صفحه هدایت می شوید:

خرید جم رایگان

حالا شما برای هر کدام از این سایت ها اگر بررسی یا همان ریویو بنویسید، به شما مبلغی که روبروی آن قرار گرفته اختصاص می یابد. برای تمام این سایت ها می توانید دیدگاه خود را بنویسید:

خرید جم رایگان

دقت کنید که افراد عادی مبلغ ۰٫۳۰ دلار دریافت می کنند اما افرادی که عضو ویژه سایت باشند، دوبرابر بیشتر دریافت می کنند. بعد از اینکه بررسی خود را با زدن دکمه ثبت بررسی ثبت نمودید، کادری مشابه زیر به شما نمایش داده می شود:

خرید جم رایگان

این بیان گر این است که حساب من هم اکنون به این میزان ارزش دارد. حالا اگر سمت چپ و بالای سایت روی home کلیک کنید میزان حساب شما را نشان می دهد:

خرید جم رایگان

این نشان می دهد که حساب من هم اکنون به میزان ۰٫۳۰ دلار پول دارد و می توانم با زدن دکمه آبی روبرو آن، آن را آزاد کنم. دقت کنید که اگر دیگران را به این سرویس دعوت کنید، آن ها هم نظر خود را ثبت کنند به شما به همین میزان پول تعلق می گیرد. وقتی که حسابتان به ۱۵ دلار رسید می توانید با زدن دکمه Cash Out ویزا کارت خودتان را شارژ کنید. بعد از این وارد بازی کلش بشوید و این مبلغ را در بازی، شارژ کنید و جم خریداری کنید! نکته مهمی که باید بگوییم این است که باید نظرات واقعی در این باره بنویسید چرا که نظرات بی ارزش به صورت اسپم شناخته می شود و پولی به شما تعلق نمی گیرد.

در این باره اگر دیدگاهی دارید با گویاآی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
  1. من الان دلار جمع کردم ، و ویزا کارت خودمم شارژ کردم.

    حالا چطور تو بازی کلش ازش استفاده کنم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *