تبلت هیبریدی لنوو Miix 320 با نمایشگر فول اچ‌دی و سیستم‌عامل ویندوز، تنها ۲۰۰ دلار قیمت دارد

تبلت هیبریدی لنوو Miix 320 با نمایشگر فول اچ‌دی و سیستم‌عامل ویندوز، تنها ۲۰۰ دلار قیمت دارد
  • 1395/12/12
  • مقدم
  • 0

شرکت لنوو به تازگی از یک تبلت هیبریدی جدید با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی کرده است. لنوو Miix 320 نام تبلت هیبریدی جدید لنوو است که از مشخصات سخت‌افزاری مناسبی استفاده می‌کند و قیمت بسیار کمی دارد. در ادامه به مشخصات‌فنی و زمان عرضه این محصول، می‌پردازیم. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

تبلت هیبریدی لنوو Miix 320  با یک نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی فول اچ‌دی همراه شده است که می‌توانید از آن به عنوان یک محصول مناسب برای اجرای برنامه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ استفاده نمایید. صفحه‌کلید این تبلت هیبریدی، جداپذیر است و می‌توانید در صورتی‌که تمایلی به حمل یک لپ‌تاپ با خود ندارید، صفحه‌کلید را از تبلت جدا نمایید. بر روی صفحه‌کلید، یک تاچ‌پد نیز قرار گرفته است که در هنگام استفاده از لنوو Miix 320  به عنوان یک لپ‌تاپ، کارآمد خواهد بود.

شرکت لنوو در رابطه با تبلت هیبریدی جدید خود اعلام کرده است که لنوو Miix 320  به عنوان یک تبلت هیبریدی جدا‌پذیر ارائه شده و به همین جهت، با انتظارات بسیاری از کاربران برای داشتن یک تبلت ویندوزی با حداکثر انعطاف‌پذیری، مطابقت می‌کند. از نظر سخت‌افزاری، تبلت هیبریدی جدید لنوو چندان قدرت‌مند نیست و البته باید به هزینه‌ای که برای خرید آن پرداخت می‌کنید، توجه داشته باشید. به همین جهت، لنوو Miix 320  به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها در بازه‌ قیمتی خود است.

لنوو Miix 320

علاوه‌بر نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی تبلت هیبریدی جدید لنوو، پردازنده اینتل Atom X5 برای آن در نظر گرفته شده است و تراشه گرافیکی مجتمع اینتل HD graphics نیز، پردازش محتوای گرافیکی را برعهده دارد. در بالاترین مدل از تبلت هیبریدی لنوو Miix 320  از چهار گیگابایت حافظه رم استفاده شده است و ۱۲۸ گیگابایت حافظه از نوع eMMC مشخصات‌فنی این تبلت را تکمیل می‌کند.

تبلت هیبریدی لنوو Miix 320  تنها ۵۲۰ گرم وزن دارد و از صدای دالبی استفاده می‌کند؛ شرکت لنوو تضمین می‌دهد که تجربه‌ای خارق‌العاده‌ای در هنگام تماشای فیلم و انجام بازی‌های مختلف (البته به یاد داشته باشید که قدرت این تبلت بسیار محدود است و تقریباً هیچ‌یک از بازی‌های ویدیویی جدید را نمی‌توانید بر روی آن به درستی اجرا نمایید) خواهید داشت. هنگامی‌که تبلت هیبریدی لنوو Miix 320  را بر روی صفحه‌کلید قرار می‌دهید، وزن آن ۱٫۰۲ کیلوگرم بوده و ضخامت این تبلت، ۱۷٫۵ میلی‌متر است.

لنوو Miix 320

با اینکه جزئیات چندانی از باتری تبلت هیبریدی لنوو Miix 320  ارائه نشده است، شرکت لنوو ادعا می‌کند با یک‌بار شارژ کامل باتری می‌توانید تا ۱۰ ساعت از آن استفاده نمایید. مدل پایه این تبلت با پشتیبانی از وای‌فای همراه شده است و در صورت تمایل برای انتخاب مدل LTE آن، باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید.

تبلت هیبریدی جدید لنوو Miix 320  در ماه آوریل در آمریکای شمالی با قیمت ۲۰۰ دلار برای مدل پایه با پشتیبانی از وای‌فای، عرضه خواهد شد و صفحه‌کلید نیز به همراه بسته‌بندی، ارائه می‌شود. کاربران دیگر که در اروپا، خاورمیانه و آفریقا به خرید این تبلت تمایل دارند، باید بیش از ۲۶۹ یورو بابت خرید لنوو Miix 320  پرداخت نمایند و قیمت مدل LTE نیز به ۳۹۹ یورو می‌رسد.

مدل متفاوتی از این تبلت هیبریدی با پشتیبانی از قلم Active Pen و حساب ۱۲ ماهه آفیس ۳۶۵ در ماه جولای عرضه خواهد شد و البته شرکت لنوو، اطلاعات بیشتری را در رابطه با این نسخه منتشر نکرده است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *